در حال بارگذاری...

روز سیزدهم از چالش


لایو 56 – 1403/12/24

نسخه ویدئویی
نسخه صوتی
00:00
00:00

لایو روز سیزدهم (سال 1403)
چالش هجده روزه جان جانان

به به، آماده‌ای؟ برو بریم. به به، به به. پاشو ببینم، پاشو ببینم، پاشو جریان و عوض کن، یالا معطل نکن، لحظه رو دریاب، لحظه رو دریاب. به به، ای جونم.

روز سیزدهم، پنج روز دیگه بیشتر نمونده‌ها. به به، دریابین، دریابین، لحظه رو دریابین، ببین اینجا رو دل بده. به به، اون قسمت خوشگلش مونده، وایسا دل حاضر باشه، دل و آمادش کن. به به.

اونجایی که لبخند می‌زنی، اونجایی که شادی می‌کنی با نیت، خود شکرگزاریه، جریانی به راه می‌ندازه که قیامت بپا می‌کنه. به به، ای من دور اون چشاتون بگردم. به به، بشکنش، عجب صدایی داره.

با بشکن کاکا رقص کنه‌ها، با بشکن کاکا رقص داره‌ها. به به، ای جونم، به به، جون کاکا پاشو. مسیرمون مسیریه که باید شادی توش باشه‌ها، یادت نره، شادی باید بیاد تو برنامه‌ت، همون اول صبح. به به، به به، به به.

درود به روی ماه‌تون، درود به روی ماه‌تون، درود بر روی ماه عزیزان جان، خیلی خوش اومدین، خیلی خوش اومدین عزیزان جانم. خدا قوت به جانتون که صبح جمعه جانانه خودت و رسوندی.

ایناست دیگه، این اراده است، این تصمیمی که گرفتم، پاش وایستادم با همه باگ‌هایی که دارم، ایناست که آروم آروم از تو یک آدم دیگه‌ای ساخته می‌شه، یک شبه تغییر نمی‌کنن.

چرا، یه شبه می‌تونی یک تصمیم جانانه بگیری، اما اینکه این شخصیته تغییر کنه، نیاز به زمان داره، گاماس گاماس، شوی شوی،‌ها، آره، عجله نباید بکنی. همین که تا امروز اینجا حضور داری، الهی صد هزار مرتبه شکر.

امروز ذکرت باشه، خوبه: “الهی شکرت بابایی جونم، می‌دونم باگ دارم دیگه بابا، اومدم رشد کنم، اومدم تجربه کنم، رشد کنم، در دلش همه‌چی هست، در همه، رشده، در دل این، در همه‌ی زندگیست که تو رشد پیدا می‌کنی.”

اینکه خوشمزه است، بعد برمی‌گردی عقب نگاه می‌کنی، میگی: “به به، چی ساخت، آدمی که کسی جرأت نمی‌کرد تو چشش نگاه کنه، تیزی پهلو کمرش بود، نمی‌دونم فلان می‌کرد، دستان می‌کرد، به به، داره کیف می‌کنی.”

اینهاست که خوشگله، اون اشتباهات گذشته است که وقتی برمی‌گردی رشد خودت و می‌بینی، کیف می‌کنی، می‌بینی که دلبر به همراه نیت الهی تو چی ساخته، چقدر خوشگل ساخت.

میگی: “بابا، پس اون گذشته چی؟” میگی: “اوناست که خوشمزه کرده این آدم امروز رو.” حالا اسم خودت و بگو: “این سهیله امروز و، هرچی که اسمته، اون گذشته است، هنوز هم کار دارم، بابا، هنوز هم کارم تموم نشده.”

مثل این می‌مونه که بری آرایشگاه، آرایشگره بهو موهات و یک‌جاهایش و بزنه، یهو بگی: “اهِ، خراب کردی آقا، درست.” میگه: “بابا وایسا، من هنوز کارم تموم نشده با تو، وایسا، هنوز تموم نکردم که کار و، صبر کن، هنوز کار دارم.”

باید صبر، صبر، صبر، صبری که در دلش امید باشه، ایمان باشه، توکل باشه و همت تو، اینکه وایسی پای کی، پای خودت، پای دلبرت، دلبری که برادرت داره صحبت می‌کنه، کسی بیرون از تو نیست، پای خودت وایسا، خوبه.

این خدایی که من دارم ازش صحبت می‌کنم، جدای از تو نیست، نزدیکه، حاضره، تمام عالم رو گرفته، از رگ گردن به تو نزدیک‌تر، دلت حاضر باشه، بستر فراهم باشه، در دم و بازدمت ملاقاتش می‌کنی، اینه.

خیلی خوش اومدین، خیلی خوش اومدین، همش، همش درون توئه، نجواهای ذهن هم جدا از تو نیست، کل بازی درون، اصلاً این زندگی بچه‌ها، خوشمزگیش برای وجود همین نجواهای ذهنه.

نجواهای ذهن و یه لحظه بگیر، کلاً در ذهن تو همه‌چی گل و بلبله، چه اتفاقی می‌افته؟ بچه‌ها، یه بار به این، این‌ها سوال‌های کلیدی و مهمه، این‌قدر سوال مهم و کلیدی که در دلش حقیقت و می‌تونی پیدا کنی رو نپرسیدی از خودت.

که امروز، حالا تو هر سطحی که هستی، اینه، اما زمانی که سوال الهی که کمک کنه حقیقت رو دریابی از خودت بپرسی، کل داستان عوض میشه، سوال خوشگل بپرسین، تو خلوتی که با دلبر داری، سوال خوشگل بپرس، بهت پاسخ داده می‌شه عزیزان.

سوال برای حقیقتی که با هر دم و بازدم در این عالم در جریانه، فقط جانت می‌تونه بهت بگه، فقط، نه برادرت، نه هیچ کس دیگه‌ای، می‌تونی نشانه‌ها رو ببینی، پیغامی که از برادرت می‌شنوی رو می‌تونی، ولی ترجمه رو تو می‌کنی.

دریافت از درون تو میاد، اون چیزی که می‌جوشه از جان تو باید بجوشه، حرف و از برادرت شنیدی، حالا باید از خودت هم بشنوی در جان، باید بجوشه، “اهِ، فهمیدم کاکا سهیل چی گفت”، نه، نه، نفهمیدی، تو این تله گیر نکن، باید از خودتم بشنوی در جان.

این‌ها مهمه، این‌ها مهمه، باید بیدار بشی عزیزان، باید آگاه باشیم، تایم، تایم حساسیه، تایمیه که فرصت کمه، نمی‌خوام ورود کنم به یه سری از مسائل، اما تایمیه که باید بیشتر حواست به سکانس بازدیت باشه.

بعد از این بازی حسرت نخوری، سکانس‌های الهی، الهی رو انتخاب کن، سعی کن که تو تمرینات جانانه وایستی، دلت حاضر باشه تا اون نقش الهی تو پیدا کنی، تایم کوتاه است، در کل این جهان مادی تایم کوتاه است.

چشم باز کنی، می‌فهمی که همه‌چی این جهان مادی داره دست به دست هم میده و داره یه پیغام مهمی رو میده، نگاه کن چه اتفاقایی داره می‌افته، فاجعه است، یه چیزهای آدم می‌بینه که می‌فهمه که دیگه آخرای این تایمه، اوکی.

حالا نمی‌خوام ورود کنم، کار داریم امروز در مورد چالش‌مون، این و گفتم که اونی که دلش حاضره دریافت می‌کنه چی گفتم، حواستون جانانه باشه به توجه‌تون، بازی شیطانی بسیار اوج گرفته، بسیار، بسیار، بسیار.

مرد داره ادای خانوم‌ها رو درمیاره، خانوم‌ها ادای آقا رو، اصلاً چه جوریه، همه لختن، چه اتفاقی داره می‌افته؟ بچه چهارده، پونزده‌ساله داره چی‌کار می‌کنه؟ این نشانه‌ها داره یک چیزی رو به ما میگه، حالا اصلاً نباید این‌وری می‌اومدم.

دلتون حاضر باشه، الگوریتم اینستاگرام داره چی‌کار می‌کنه؟ دارن با تک تک آدم‌ها چی‌کار می‌کنن؟ تلویزیون رفته کنار، دیگه تو جیبته، اومدن ورود کردن در هر لحظه تو، محتوایی رو نشونت میدن که توش فحش خوار مادره.

طرف داره لخت میشه، طرف مرده داره عشوه میاد، بعد الگوریتم جوری شده که به تو داره القا می‌کنه که این تأییدها داره الگو می‌شه، آخرای بازی این اتفاق‌ها می‌افته، دلتون حاضر باشه که بازنده نباشین.

دست پر، دست پر از این بازی بری بیرون، کوله‌بارت الهی پر شده باشه، نمی‌دونم چرا اصلاً این‌وری اومدم، نمی‌دونم که داشتم، چندین روزه تو این سال‌ها گفتم، اما امروز عزیزان چند تا چیز به من نشون دادن، چون من نمی‌رم تو اکسپلور.

دقیقاً همون صحبت‌هایی که سال‌هاست می‌کنم، مراقب چشم و گوش‌تون باشین، یه چیز عجیب، حواستون به توجه‌تون باشه، الهی شکرت، خریدار هر چیزی نباشین بچه‌ها، تو زمینه تاریکی، سیاهی بازی نکنیم.

چون زمانی که تو اون زمین بازی کنی، جوری نفوذ می‌کنن که خودت اصلاً انتخاب نکردی‌ها، می‌بینی توش افتادی، خریدارشی، به هر چیزی توجه کنی، یعنی من خریدار شم، یعنی من تو زمین اون دارم بازی می‌کنم، چه این موضوع نسبت بهش آگاه باشی، چه نباشی.

اما یک انسانی که بیدار باشه، نسبت به این موضوع آگاه باشه، نمی‌ره اون‌ور، تو سیاه‌بازی نکنیم، خیلی‌ها افتاده‌ان تو تله‌ش و این بازی رو دارن پرقدرت انجام میدن، اصلاً یه سری شوخی‌های جنسی عجیب، بچه چهارده‌ساله جلو خانواده‌اش.

من وقتی بچه‌ها بهم نشون دادن، بلند شدم، به والله قسم بلند شدم، دوباره نشستم، یعنی اشکان برای من آب آورد، من چون بچه‌ها می‌دونن که توی اکسپلورر نمی‌چرخم، برای اینکه داریم این مسیر و می‌ریم، باید یک سری چیزها رو به من بگن، چیزهای مهمه رو به من اطلاع میدن که نسبت بهش اطلاع داشته باشم، نشانه‌ها، نشانه.

برگردیم، جانانه حواست به کانون توجه‌ت باشه، حواست باشه تو این مسیر، به اسم این مسیره، جان، عشق، هرکی هم که حالا یه اسمی گذاشته دیگه، حواست باشه ناکجاآباد نبرنت، مدیتیشنه، فلان‌های، نمی‌دونم، حواست باشه.

هر کسی که اومد از خدا حرف زد، باید بفهمی اون آدم صلاحیتش و داره، مهمه، گاهی یک آدرس، یک جمله پرتت می‌کنه ناکجاآباد، یک جمله، خیلی خیلی حرف دارم در مورد اینا.

خیلی شیک، خیلی کادوپیچ‌شده، همه دارن تو یک بازیه عجیبی می‌افتن و خیلی‌ها افتادن، فکر می‌کنن در مسیر او هستند، راضیم به رضای تو، الهی به امید تو، الهی به امید تو، الهی به امید تو ای ارباب جهان.

الهی به امید تو ای دلبرجان، الهی به امید تویی که نزدیکی، حاضری، از رگ گردن نزدیک‌تر، خودت ما رو هدایت کن، یک‌جوری هدایت کن که صدای هدایت‌گرت رو بشنویم، الهی به امید تو، الهی به امید تو، الهی به امید تو.

روز سیزدهم، روز سیزدهم چالش هیجده‌روز شکرگزاری، خدا رو شکرت، تمرین امروز که الهیه، تمرین دیروز هم که خدا قوت، خدا قوت به جانتون، این تمرین‌ها کاری می‌کنه که به زیبایی دریافت کنین، شهود، الهام.

به شرط اینکه حواست باشه پاتو هم رو گاز، هم رو ترمز نباشه، داری تمرین‌ها رو جانانه انجام میدی، اما حواست باشه خریدار هر چیزی هم نباشی دیگه، حواست به توجه‌ت باید باشه، مهمه، خیلی مهمه.

حالا قدیم، می‌رفتن دیگه، بزرگان می‌رفتن، ماها سال‌ها خلوت می‌کردن به دور از آدم‌ها، حالا یکی چله می‌گرفت، می‌رفت تو غار، می‌رفت تو صحرا، برای اینکه اون شهود و اون الهام و دریافت کنه، برای اینکه بتونن صدای جان رو بشنون با اون تمرین‌هایی که انجام می‌دادن، یه سری ریاضت‌ها بود دیگه.

برای چی این کار و می‌کردن؟ برای اینکه دریافت داشته باشن، جهان درون رو، عالم رو بتونن بفهمن، گاهی به یک مرتبه‌ای می‌رسیدن که صفحه‌ی عالم رو می‌دیدن، می‌خوام بهت بگم که نمیشه این مسیر خریدار هر چیزی باشی، بعد بگی رو خودم هم دارم کار می‌کنم، نه، جور در نمیاد.

من می‌خوام یک بدن، این تو سطح پایین، این مثال‌ها، چون اون قضیه یه لوله دیگه است، یه مثال خیلی سطحی می‌خوام بزنم که درک کنی، اصلاً قابل مقایسه، اشتباه هم هست این مثالم، اما برای اینکه درک کنی، چون اون مرتبه‌ش یه چیز دیگه است.

مثل این می‌مونه که تو می‌خوای یه بدن فیت خوشگل بسازی، باشگاه هم می‌ری، اما از صبح تا شب هر چی اومد سر راهت هم خوردی و این نیست، برای اینکه اون بدن خوشگل و بسازی، بایدیه، باید یه سری رژیم‌های غذایی رو رعایت کنی، باید، باید یه سری حرکات تو باشگاه تمرین کنی، بایدیه.

دل‌خواهی نیست که باید، نمیشه هم تو هرچی اومد بخوری، بعد بگی: “باشگاهم که من دارم می‌رم، ورزش هم دارم می‌کنم، هوازی هم می‌زنم”، نه، این‌جای کارت ایراد داره، غذاها رو تو رعایت نمی‌کنی، هر چی اومد تو خوردی، به هیچی نه نگفتی.

این یه همتی می‌خواد، یه تصمیم جانانه که پاش وایستی، رو هوا نمی‌تونی همین‌جوری بگی که: “من می‌خوام یه بدن”، اوکی، لب‌دهنی گفتی: “من می‌خواهم یه بدن خوشگل”، اون باید تو عمل، باید عمل کنی، تو عمل نشون دادی که داری رو خودت کار می‌کنی.

خودت می‌فهمی که داری مسیر و درست می‌ری یا نه، صرف اینکه حالا یه شکرگزاری دارم می‌نویسم دیگه، این هم که خواسته‌هام دارم می‌نویسم، اوکی، چرا پس اتفاقی نمی‌افته؟ حواست به توجه‌ت هست؟ پرهیزه رو حواست هست بهش؟ نه.

بعد میای قسم می‌خوری به خدا: “دارم می‌نویسم، نه بار، نه، هیجده بار، هر دفعه”، می‌فهمم، بیا به من بگو ببینم از صبح تا شب چه غلطی داری می‌کنی، کجاها داری می‌ری، خریدار چه محتوایی هستی، گوشت در اختیار کیا هست، تو چه جمع‌هایی داری می‌شینی، مهمه.

داری تمرین می‌کنی، اما اون ورودی‌هایی که تو داری دریافت می‌کنی، اون محتوایی که تو خریدارشی، داری تو اینستاگرام این‌جوری، این‌جوری می‌کنی، اون‌ها بلاک می‌کنه، نه شهودی از راه می‌رسه، نه الهامی، الهام و شهود نیاز به پرهیز داره، نقطه.

همین‌جوری دریافت نمی‌رسه از راه، ابداً، به هیچ عنوان، حالا اون ما داریم راجع به یه مرتبه‌های خیلی پایین صحبت می‌کنیم‌ها، اون مرتبه‌ها که اصلاً، اون که اصلاً هیچ، یه اون که واقعاً باید مرد میدان باشی، حالا اینی که میگم مرد، منظورم اینکه زنان نمی‌تونن نیست، نه، مثاله که بفهمی که.

اون باید اصلاً خودش بکشه تو رو به اون سطح، باید خودش دعوتت کنه، اون و ولش کن اصلاً، اون و اصلاً بیا بیرون، داریم تو همین سطح پایین که بتونیم کیف کنیم، فعلاً با همین، تو این شهربازیه، فعلاً خوش بگذره.

به خواسته‌ها برسی، به هدف‌ها برسی که: “چی‌کار کنم الان، چه تصمیمی بگیرم؟”، دارم فقط تو این سطح صحبت می‌کنم، برای رسیدن به این سطح باید پرهیز تو داشته باشی، فعلاً تو باید درگیر این گردن‌بند بندازی یک کیلو و فلان و بعد دربیاری، فعلاً باید این بازی‌ها رو داشته باشی، حسابی کیف کنی.

ولی رسیدن به این‌ها هم باز نیازه که تو پرهیز تو داشته باشی، چون اون ورودی‌ها نمی‌تونه تو رو به اون هدفه، به اون خواسته، ساز دلت و کوک کنه، رابطه خوب بیاد، برای اینکه دستاورد مادی، چه رابطه، چه حالا تارگت، هدفی داری، خواسته‌ای داری، باید پرهیز باشه.

پرهیزی هم که میگم، یهو ذهنت نره دوباره یه سمتی، همین، همین، مراقب ورودی‌های ذهنم، قدم‌هایی که دارم برمی‌دارم، دعوتم کردن جایی که می‌خوام برم، آیا اصلاً جان من دوسش داره یا همش غیبت و قضاوت و بدگویی و فقط راجع به چیزهای منفی دارن صحبت می‌کنن؟

نه، نمی‌رم، این میشه پرهیز، یکی نشسته داره از دوست‌پسرش، دوست‌دخترش، همسرش داره غیبت می‌کنه، هی بد تا می‌تونه داره بد میگه، گوشم رو در اختیارش نمی‌ذارم، تو رو در وایسی هم گیرمحکم، ببخشید، کار دارم، خدانگهدار، یا دیگه تشخیص می‌دم این آدم الان زنگ زده، این می‌خواد راجع به، جواب نمی‌دم.

تو دلش حالا تمرین عزت‌نفس هم هست، من برا خودم ارزش قائلم، گوشم و در اختیار هر کسی نمی‌ذارم، چون گوشم و بذارم، انرژی الهی من و می‌کشه به سمت خودشو، آخیش، اون راحت میشه از تو انرژی گرفت، ولی تو باکت سوراخ شد،‌ها، این نمیشه.

محتوایی که داری می‌بینی، حواست نیست، محتوایی که داری تو سوشال‌مدیا می‌بینی، یا تو رو داره پرت می‌کنه تو حسرت، یا تو قضاوت، یا تو ترس، انرژی تو گرفت و انرژی منفی به تو تزریق شد، کشیدت پایین، انرژی الهی تو رفت، کشیده شد یه محتوا، حالا می‌فهمی پرهیز یعنی چی؟

بچه‌ها، لایو امروز، من چون روز سیزدهمه، انتظار دارم دیگه اندیشه کنی با جان، روز اول خوب این حرف‌ها رو نمی‌تونستم بزنم، صحبت‌های امروز به لطف او مرتبه‌اش بالاست‌ها، راجع به یک راز بزرگی که با جانت هماهنگه داره صحبت می‌کنه، از همان شروع لایو.

اومده راجع به یه سری چیزها، همون اول لایو گفت و این قسمتش که اصلاً تایمت رسیده باشه، دریافت می‌کنی چی گفتم، یه کوچولو دلت حاضر باشه، می‌فهمی، چندین بار این لایو و ببین، صحبت امروز بسیار مهم بود.

به بابا حسن قسم، اصلاً قرار نبود راجع به این صحبت کنم، می‌خواستم راجع به بخشش خود صحبت کنم، کشید، او برد، فردا در مورد بخشش خود صحبت می‌کنم، سرزنش کردن که خیلی هم اون مهمه، اصلاً، اصلاً، اصلاً قرار نبود این‌جوری لایو امروز، این صحبت‌ها توش زده بشه.

تا به امروز فهمیدین برادرت که می‌شینه، به نفس حقت قسم، فقط او میگه: “الهی به امید تو”، یعنی چیزی بخوام از قبل آماده کرده باشم که چی، من ندارم، امروز می‌خواستم در مورد خود سرزنش کردن، این‌ها صحبت کنم که اصلاً و چقدر زیبا رفت، چقدر الهی رفت، چقدر به موقع بود.

دل حاضر باشه، با نیت بیای، او هدایت می‌کنه، او میاد دست می‌بره تو همه‌چی، اول معادلات و عوض می‌کنه، تصمیم تو، دقیقه ۹۰ داری می‌ری اونجا، اون و امضا کنی، اون لحظه اصلاً امضا یه چیز دیگه می‌کنی، دل حاضر باشه، او میگه: “برو کنار، بابا برو کنار.”

اصلاً نمی‌فهمه چی شد، چی شد که این اتفاق، به خدا نمی‌دونم اصلاً شد، الهی صد هزار مرتبه شکر، حرف تمام، چند دقیقه‌ای کامنت‌تون و بخوانم، لایو امروز چی دریافت کردی؟

دو سه دقیقه ببینیم کامنت‌های شما عزیزان و دریافتت از لایو امروز، یه خلاصه برای من اینجا بنویسین لطفاً و بقیه هم بخونین، بنویسین ببینم، دریافتتون از لایو امروز و بنویسین و بقیه عزیزان بخونین، کامنت‌های هم و بخونین.

از صحبت‌های اول لایو چی متوجه شدی؟ دو تا پارت بود دیگه، قسمت اول لایو چی دریافت کردی؟ فکر می‌کنی چه پیغامی رو برادرت داشت می‌گفت؟ خیلی حواستون باشه، خیلی حواستون باشه، خریدار هر محتوایی نباشین.

خیلی قشنگ می‌تونین از الگوریتم اینستاگرام متوجه یک بازی کثیف بشین بچه‌ها، یک بازی شیطانی، نعمته، ما داریم الان اینجا لایو برگزار می‌کنیم، بله، اما آره، نیت اصلی‌شون، هنوز اون نکته‌ی مهم اول لایو رو من ندیدم کسی بنویسه، پرهیز، بله، اما اون نکته مهمی که لابه‌لای صحبت‌هام گفتم، از همون شروع لایو و هنوز کسی نگفته.

خوندم پیغام‌تون و خیلی حواستون باشه، نقش الهی رو پیدا کنیم، الهی قدم بردارین، الهی نگاه کنین، الهی بشنویم بچه‌ها، با جان، با جان قدم بردارین، با جان ببینین، هر چیزی رو نبینیم، خریدار هر محتوایی نباشیم، پای صحبت هر کسی نشنیم.

یه کوچولو دلت حاضر باشه، متوجه می‌شی که کسی که داره حرف می‌زنه، پیغامش از کجاست؟ از شیطانه یا از دلبره؟ اون کسی که داره حرف می‌زنه، واقعاً خودش دریافت کرده، شهودی بوده یا یه چیزی حفظ کرده داره میگه؟

و از اون طرف، حواس‌تون به الگوهایی که تو اینستاگرام داره بهتون نشون داده میشه، شیش‌دونگ حواس‌تون و جمع کنین، کوتاه است، نشانه‌ها رو ببینین، وقتش رسیده که دیگه سعی کنیم الهی قدم بردارین، الهی ببینین، الهی بشنوین، الهی صحبت کنین، هر محتوایی رو نبینین.

حواس‌مون نیست که از ما داره چه آدمی ساخته میشه، آروم آروم داره رخنه می‌کنه در ما و شده الگوی ما و ما خبر نداریم، داریم همون رفتارها رو، همون سلیقه رو آوردیم تو خانواده، تو بچه چهارده‌ساله، فاجعه است.

آدم‌ها دارن از هم جدا می‌شن، درصد طلاق و ببین، رابطه‌ها داره می‌پوکه، چقدر کثیف داره میشه، شیش‌دونگ حواس‌تون باشه، همسفران جان، دور اون چشاتون بگردم، شما حیفین، شما باید نقش الهی بازی کنین، دور اون چشاتون بگردم، حواستون باشه.

نیوفتین تو تله خیلی چیزها، ورود نکنن در ذهن شما و مثل یک برده از کانون توجه شما، از احساسات شما کولی بگیرن، حرف تمام، الهی، الهی که او همه‌مون رو هدایت کنه، تک تک شما عزیزان جانم رو به دستان پر نعمت و پربرکت دلبر جان می‌سپارم.

عزیزان، این بستر الهی، سایت رو کیف کنین، ازش مراقبت کنین، جانانه توی اون چالش‌های هیجده‌روز، توی دفتر عشق، توی اون کنار هم باشین، بنویسین، حضور داشته باشین، این حضور شما اونجا رو الهی‌تر می‌کنه، یک بستر اَمنه، بستر الهی مقدسه.

اونجا کنار هم باشین بچه‌ها، او هدایت کرده، الهی، الهی که پامون هم سر نخوره، این بستر همین‌جوری جانانه به مسیرش با همت شما، چه تو قبیله هستی، چه نیستی، مهم نیست، خیلی جاهای دیگه سایت هست که می‌تونی جانانه کیف کنی، پس جانانه باش.

جانانه حضور داشته باش، از این بستر مراقبت کنیم، شماها باید مراقبت کنین، شماها همسفران الهی باید حواس‌تون به اونجا باشه، این فضا رو برای خودتون هر روز الهی‌تر کنین، ما که داریم قدم‌مون و به لطف او برمی‌داریم، شما هم باید همت کنین، همه‌مون کنار هم.

مراقب خودتون باشین، دوستتون دارم، جانانه کنار همیم، او هم مدد می‌کنه، هست، هر آن چیزی که داره اتفاق می‌افته، برای رشد ماست، بازی کمی برای ما سخت‌تر میشه، هر اتفاق به ظاهر بدی که داره می‌افته، ما باید مرتبه آگاهی‌مون تغییر کنه.

ما باید بیشتر دلمون حاضر باشه، ما باید ذکر الهی: “خودت هر لحظه ما رو هدایت کن” بیاد تو ذکرهامون، “خدا جونم، خودت با هر دم و بازدم هدایتم کن، خودت هدایتم کن” بشه ذکر، کمک می‌کنه که دلت حاضر باشه.

مراقب خودتون باشین، تک تک شما عزیزان جانم رو به دستان پر نعمت و پربرکت دلبر جان می‌سپارم، الهی شکرت.


تاکنون 459 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس

× برای درج دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
  • به نظرم انسان از درون اونقدر حس  خالی بودن داره که برای پر کردن اون خلأها داره به نمایش بیرونی و نقش دیگری پناه میبره و حقیقت بودن  رو فراموش کرده.
  • دلبر جانم هر لحظه هدایتم کن در مسیر تو باشم و در لحظه با تو زندگی رو زندگی کنم💚🫂
  • به نام خداوند بخشنده و مهربانم🌞
    الهی شکر برای این لایو بی‌نظیر الهی ،
    الهی شکر برای فرصت دوباره مرور این لایو الهی
    که همش لطف خود اوست🪻🕊🌿
    شکروجود بابرکت استادجانم،🙋🏽‍♀️💐
    لازمه ی  دریافت الهام وشهود پرهیزه 
    🌼🌼🌼
    هرلحظه باید هواسم باشه که توجهم رو روی چه محتوایی میزارم
    باید محتواهای الهی ببینم 
    گوشم رو دراختیار هرکسی نزارم
    غیبت و قضاوت نکنم،غیبت و قضاوت نشنوم
    نگاهم هرچیزی رو نبینه
    و پرهیز،و پرهیز و پرهیز 
    و این هاست که به من کمک میکنه که به خواسته های مادی و معنویم برسم
    اگر حال دل الهی میخوام 
    اگر الهام و شهود قوی میخوام 
    اگر رابطه ای الهی میخوام،اگر خونه ،شغل ...یاهرچیز دیگری نیازمند پرهیز کردنه
    🌿🌿🌿
    دراین مسیر برای اینکه شخصیتی جانانه از خودم بسازم این شخصیت عیاردارو عزتمند و قدرتمند یک شبه به دست نمیاد و باتمرین تکراروصببببببر و پرهیز کردن  اون شخصیت قدرتمند ساخته میشه🌼🌻🌿🌞
  • درود به روی ماه دوستان عزیزم
    دوستان یه چیزیو گاهی تجربه میکنم در طول زندگیم
    دوست داشتم با یک نفر درمیون بذارم خب به شما عزیزان بیشتر اعتماد دارم اما درواقع بازم شک داشتم بگم یا نه اما تصمیم گرفتم که بگم
    من گاهی حس میکنم گاهی یک نیرو یک انرژی یه چیزی که من نمیبینم اما هست و با من زندگی میکنه بعضی از کارهارو در جهت کمک به من و یا گاهی فقط برای اینکه نشون بده هست انجام میده 
    من دوسش دار م
     البته این چیزهارو کم تجربه کردما اما واسم جالب بود 
    دوست داشتم بدونم شما عزیزان هم تجربش کردید؟
    واقعیه یا …؟
    بنظر خودم که واقعیه 
  • دلبر جانم  من حرکت میکنم و تو هر لحظه هدایتم کن به اون مسیری که رسیدن به توست💚
  • پروردگارا این عزت مرا بس است که بنده توام و این افتخار مرا کافیست که تو پروردگار منی💚
    خدایا تو آنچنانی که دوستت دارم 💚 مرا آنچنان قرار بده که دوست می‌داری💚
    خدا جونم مرا در هر دم و بازدمم هدایتم کن💚💚💚
  • الهی صدهزار مرتبه شکرت بابت این قبیله بابت داداش سهیل عزیزم بابت این آگاهی🙏 سپاس سپاس سپاس
    پروردگارا یاری ام کن الهی حرف بزنم،الهی ببینم و الهی بشنوم...خدایا بابایی جونم مدد کن ارزش و عیار خودم الهه نازت رو حفظ کنم و اجازه ندهم باکم رو سوراخ کنن...
    الهی به امید تو...او میکشد قلاب را
  • درود به استاد جان سهیل جان ارادت عزیزم 
    پرهیز در کنار تقویت  ایمان  و الهی زندگی کردن 
    ما نیت میکنیم ، جانانه 
    او مدد میکنه الهی 🙏🏻🌻💚
  • خداوندا سپاس سپاس سپاس
    داداش سهیلمون  رو تو لایوامون برگردون بابایی 🥲🥹
  • دریافت من داداش از این لایو که مجدد دیدم پرهیز بود که بدون انبکه بفهمیم کشیده میشیم سمتی که اصلا نمیخوایم خدا کمکمون باشه واقعا ما زورمون نمیرسه 
    اگر بستر رو فراهم کنیم او خودش میاد بقلمون میکنه خدایا بستر  رو  برام حاضر کن 
  • الهی خودت مدد کن تا کانون توجهم هر آنچه الهی است باشد نه شیطانی 🙏
    یار دیرینم هر دم هر بازدم تک تک یاران جان رو هدایت کن تا در مسیر تو که مسیر حق و حقیقت هست قدم برداریم 🙏🕊️
    الهی مددمون کن تا از خود مراقبت کنم و اجازه ندم روح الهی درگیر غیر الهی و شیطانی شود 🕊️🕊️🕊️ 
  • بسم الله رحمن رحیم 
    یا هو یا حق 
    الهی صد هزار مرتبه شکرت که هستی که هستم 
    الهی صد هزار مرتبه شکرت برای بودن در لحظه اکنونم 
    الهی صد هزار مرتبه شکرت برای نعمت شادی که ابزاریه برای نزدیک شدن به آگاهی 
    الهی صد هزار مرتبه شکرت برای رشد 
    الهی صد هزار مرتبه شکرت که هنوز نام وایسادی هنوز روم حساب باز کردی اگر دلم حاضر باشه آگاه میشم که خود پا خود باید بایسته ... شکرت که ذره ذره که پیش میرم متوجه این موضوع میشم که جهان اینه است و هیچ چیز بیرون من نیست 
    همه چیز درونه .... جان آگاه از درون حقیقت رو فریاد خواهد زد.... فقط باید ظرف وجودمون بزرگ باشه .... الهی ای یار دیرینم دلمون رو حاضر کن تا آگاه شوم به رسالت و دلیل بودنم .... مددمون کن 🙏🕊️🫂💚
  • داداش میگن تو لایو یه نکته گفته شد اول لایو چی بود متوجه نشدم؟؟؟🤔🤔🤔👑🤝☘️🌹
  • هر جایی نری با هر کرسی ارتباط نگیری همش کار اوست داره کمک می‌کنه دلبر جان دستشو بگیرید و پادشاهی کنید که منم هستم حضور دارم اوست که می کشد قلاب را الهی شکرت 🌱🕊️
  • الهی به امید تو این مسیر الهی پرهیز میخواد باید هر جایی نری قدم برداری حرکت کنی بزنی زیر میز بازی رو خراب کنی اون چیزی که تو ذهنته به زودی جلو چشمته با ایمان توکل حرکت کن رضا هیچ نشدی وجود نداره با صبر صبر صبر تکرار تکرار تکرار تمرین تمرین تمرین معجزه رخ میده اوست که میکشد قلاب را 💚🫂✨🔥😍💪الهی شکرت 
  • الهی صدهزار مرتبه شکر که این قبیله یک بستر و پناهگاهی هست که میتونیم اینجا بیایم و بدون هیچ ترس و قضاوتی حرف دلمونو بزنیم خداجونم شکرت
  • شیران قبیله برام انرژی مثبت بفرستید شکر حضورتک تک شما🌹☘️🤝👑
  • دیروز از صبح تمام پادکست های چالش ۱۸روزه رو از روز اول تا روز۱۶گوش کردم 
    • بکش بیرون خودت بیرون زتو نیست هر آنچه در عالم هست از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی 🌱🕊️
  • درود و مهر بر یاران جانم نمیدونم چرا از صبح یه استرس و دلشوره یه نگرانی که نمیفهمم چی هس به جونم افتاده اصلا یجوریم
  • الهی صد هزار مرتبه شکرت که بودن رو امروز هم تجربه کردم الهی شکرت هستی که هستیم 
  • الهی یاریم کن تاالهی باشم وباجان بمانم/
    الهی بشنوم بادلبرجانم نوایش رابخوانم🦋🌱🫂
    (یاحق)
  • درود به عزیزان در این شرایط چجوری میتونم  به پشتیبانی پیام بدهم درصورتی که ایمیل کار نمیکند
    • سلام  عزیز 
      اگر سایت مشکل داره همینجا  سمت راست بالا سه تا خط رو بزنید گزینه ارتباط با پشتیبانی هست 
      درخواست رو ثبت کنید 
      اگر سوال دارید در کامنت ها بپرسید عزیزان قبیله پاسخ میدهند 
  • به امید روزی که این قبلیمون به قدری بزرگ بشه که  افراد بیشتر و بیشتری بیان 
    و در این سنگر پناه بگیرن
  • شکر وجودتون داداش سهیل 💚🫂
    خدا عزتت بده مرد بزرگ
    روح بابا حسن شاد
    خدا بی بی رو برات حفظ کنه
    دوستت دارم  سهیل عزیز
    💚🫂
  • به خود خود دلبر قسم این قبیله سنگره
    کسی که زاده این سنگر الهیست. 
    کسی که در این سنگر زاده شد
    دور چشمت بگردم داداش سهییلم.💚🫂
    الهی که قدر دان باشیم
    که چه جای مقدسی داریم
    بولله قسم تو این قبیله هر کجاشو که ببینی خدا در آمد و شده
    الهی شکرت بابت حضورم در این سنگر الهی
  • فقط کافیه یه نیم نگاهی بندازیم او زیباست زیبایی رو دوست داره
    او سادست سادگی رو دوست داره
    او از دل سادگی میاد
    فقط کافیه یه نیم نگاهی بندازیم تا او و نشانه هاشو با جان دریابیم
  • در این بلوای عالم بولله احد و واحد یکی هست که اسپیشیال حواسش بهمون هست.💚💚💚💚💚 
  • الهی که دست یارو ول نکنیم و با او  با امید ایمان و توکل به خود خود رذات مقدسش ادامه مسیر بدیم
  • همونجوری که بهترین تایمه  که حضور داریم برای زیستن 
    از اون طرف سخته در این شهربازی که اینقدر زرق و برق دابه
  • بردگی مدرن با یه سیم نازک  شارژر  شده تا کامل تو رو در بردگی نگه دارن 
    و بهمون توهم آزادی و اختیار دادن با یه برچسب شیک  روشن فکری
    قالب کردن 
    الهی الهی که خریدار هر چیزی نباشی علی جانم
    که بعضی چیزا خرید نیست 
    محصولی نیست که بتونی بخری 
    بولله اون محصول خود تویی
     
  • آره علی عزیزم بردگی دیگه زنجیر  اسارت به پا و گردن و دست زدن  و فرستادن به معادن نیست
  • دلیلی غیر از این داره که تو رو بدست بگیرن علی ؟..به خودم میگم
    ذهن تو رو بدست بگیرن
    ضمیر ناخودآگاه تو که درصد عظیمی از وجود توئه بدست بگیرن
    احساسات تو 
    احساساتی که به خلق زندگی و آینده تو رو در دست داره تحت کنترل بگیرن
  • دام شیطان
    الله و اکبر 
    ذهن انسانهارا در دست دارند 
    باید اندیشه کرد 
    کاش بدونیم هیچ چیزی مجانی بهمون نمیدن
    اگه خیر و صلاح انسانها را میخواستن انسان گرسنه ای در کل دنیا نبود نه اینکه ما اینقدر براشون مهم باشیم که برامون محتوای رایگان تولید کنن
    باید به اندیشه نشست
    چرا  !.
  • بالله به وضوح معلومه که آخرای بازیه و سوال مدیا داره میکشه به قهقرا انسانها را تا
    ما گذشته خود را فراموش کنیم.
  • درود و مهر 
    پرهیز پرهیز پرهیز
    دلبری که به لطف این چالش بدست آوردیم و لیاقت  ملاقاتش رو داشتیم با پرهیز باید ادامش بدیم با مراقبت از گوش و چشم و قدمایی که برمی‌داریم.
  • این لایو خیلی مهمه. پرهیز کاری میکنه  به جایگاهی برسیم که در لحظه بگی بشو. و بشه
    وقتی پرهیز داریم کافیه یک چیزی که دوست داری ببینی یا خواسته ای بنویسی و با سرعت هرچه تمام تحققش رو ببینی.
    اصن وقتی پرهیز داریم اونموقع میتونیم خالق ۱۰۰ درصد زندگیمون باشیم و مثل نقاشی در درون بکشیم و در جهان پدیدار بشه.
    اما وقتی پرهیز نباشه هرچی داریم تلاش میکنیم باز نمیتونیم خروجی که میخواییم رو دریافت کنیم چون محتوایی میدیم که در مسیر خواسته هامون نیست. دقیقا مثل اینه که هم بنزین میریزیم  به ماشین و هم یه مایع دیگه ای و نتیجه اون چیزی که میخوایم نمیشه.
  • خدا حفظتون کنه استاد جانم 
    چقدددررر به دنبال حقیقت بودم در این سال ها 
    و شکر پروردگارم که شما و راهتون که راه حقه مطلقه رو سر راه من قرار داد
    من به شما یقین دارم✨
     تو این روزا که همه حرف ازخدا و آگاهی و‌نور میزنن،حواسمون باشه  ،که در لباس آگاهی،تارگت هدف بعضی افراد اتفاقا دور شدن ما از مسیر اوست،
    و در فضای اینستاگرام پر شده از این افراد و اتفاقا دنبال کننده های زیادی هم دارن،حرف های خوشگل میزنن از خدا و نور  میگن ولی اون لابه لای حرفاشون چند تا جمله میگن که دقیقا با همون چند تا جمله،پرت میکنن آدما رو تو گمراهی
    حواسمون باشه کیارو تو این فضا دنبال میکنیم 
    هر کسی که اومد حرف از خدا زد و بعضی هاشونم یاد گرفتن از کتب مقدس دینی  جملات و آیاتی رو میگن 
    اتفاقا حواسمون به اینا بیشتر باشه 
    الهی صد هزار مرتبه شکر شکر شکر که ما همسفران جان در کنار استاد عزیزمون در کشتی نجات سواریم 
  • حواست به توجهت هست؟
    گوشت در اختیار کیا هست؟
    حواست به توجهت هست؟
    الهام وشهود نیاز به پرهیز داره
    تو این مسیر نمیشه خریدار هر چیزی باشی و بگی دارم رو خودم کار میکنم
  • باورم نمیشه،همچین لایوی با اینهمه آگاهی،با اینهمه جواب برای سوال هایی که همیشه  در  قلبم  بود رو دیدم
    استاد جان این لایو تماما آگاهی بود
    و مصادف بود با روز سیزدهم
    خدا حفظتون کنه
  • لایو هجده روزه ۴۰۳ نقطه ی عطف زندگیم بوده ،با استارت دوباره ی چالش و دیدن لایوها بعد از گذشت این هفت ماه حال عجیبی دارم ،استاد میگفتن با جان ببینید،الان هربار لایوی رو می بينم انگار کلامشون تازه است و هربار درس جدیدیه،الهی شکرت امروز هم میتونم لایو رو ببینم 💚🌱🕊
  • الهی صدهزار مرتبه شکرت
     
    دیدگاه من از صحبت های داداش:
    آخر زمانه باید حواسمون باشه که نیوفتیم تو تله خیلی چیزا  که وقتی رفتیم پیش دلبر جان و همه پرده ها رو کشید کنار، حسرت نخوریم که چه بازی خوردیم از شیطان،
    تو تله ی  آگاهی گیر نکنیم  و با جانمون قدم برداریم  
    الهی صدهزار مرتبه شکرت  خودت  هدایتمون کن 
    الهی شکرت که در مسیر  الهی  داداش سهیل هستیم 
    الهی شکرت که داریمت و حواست به تک تکمون هست
  • الهی  به امید تو
    الهی صدهزار مرتبه شکرت برای ورودم به روز سیزدهم این چالش الهی ۱۸ روزه 🙏💚
    الهی صدهزار مرتبه شکر وجود ارزشمند و گرانبهاتون استادجانم 🙏💚
    برداشتهای بنده  از این لایو الهی: 
    دلبری که استادجانمون ازش صحبت میکنند بیرون از مانیست
    پای خودت واستا
    پای خدا (خودآ)  واستا
    سوال درمورد حقیقتی که با هر دم و بازدم در عالم در جریانه،  فقط جانمون میتونه بهمون پاسخ بده،  فقط
    میتونیم نشانه ها رو از کلام الهی استادجانمون دریافت کنیم،  اما ترجمه باید از جا ن بجوشه،  باید در  جان هم بشنویم 
    در کل جهان مادی،  تایم حساسی هستیم 
    و فرصت کوتاهه... 
    جانانه حواسمون به کانون  توجهمون باشه تا در میدان نور و عشق بازی کنیم
    تمرینها😍 کاری میکنه الهام و شهود از راه برسه  به شرط پرهیز
    کنترل ورودیها،  ساز دل رو کوک میکنه و باعث میشه ا ون هدفه،  خواسته تیک بخوره
    مراقبت اگاهانه  از انرژی الهی باعث میشه باکمون سالم بمونه و انرژی رو در جای درست خرج کنیم
    مراقبت از کانون توجه و مراقبت از احساسات بسیار مهمه تا کنترل ذهنمون دست خودمون باشه و در مسیر درست خودمون بمونیم
    ذکر الهی که کمک میکنه دلمون حاضر بشه: 
    خدایا با هر دم و بازدم خودت هدایتم کن
    الهی صد هزار مرتبه شکرت 🙏💚 
  • من اگاهانه مراقب چشم ها وگوش هایم هستم ک هرچیزی رو نبینه ونشنوه،الهی ب امید تو خودت مدد کن یارب
  • در این تایم کوتاه دنبال هر چیزی نباشیم و نقش‌الهی خودمون رو پیدا کنیم💚💚💚
  • الهی صد هزار مرتبه شکرت که منو به روز دوازدهم این جالش الهی و بی نظیر دعوت کردی. ازت سپاسگزارم بابایی❤️❤️❤️
  • الهی صدهزار هزار مرتبه شکرت 
    اینو یاد گرفتم که باید از همه لحاظ مثبت والهی برقرار بیشه چه شنیداری 
    دیداری 
    گفتاری 
    همه لحاظ الهی باشه . 
    چون تاثیر‌گزار است . 
  • بیرون زتو نیست هر آنچه در عالم هست در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی 
1 2 3 7

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی

عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو

شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح می‌باشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید می‌توانید لایو را کامل ببینید در غیر این‌صورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو

شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست

زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح می‌باشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان

رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق

دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز

تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما می‌توانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من

دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات

زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب می‌باشد.

داستان

شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری

زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح می‌باشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان

زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح می‌باشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب

زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب می‌باشد.

شب شعر

زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب می‌باشد.


سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده

© COPYRIGHT 2024 SANGARZADEH.COM

تمام صحبت هاى جناب سهيل سنگرزاده در اين سايت نظر و باور كاملا شخصی ایشان می‌باشد.

ارسال نتايج به صورت فايل صوتى و ويدئويى

عزيز فايل صوتى يا ويدئويى خودت را ميتونى ارسال كنى، تا ما بتونيم در سايت آن را براى عزيزان پخش كنيم.

کانال های تلگرام

صفحات اینستاگرام

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت ایران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت تهران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

عضویت در کانال رسمی
پیام‌رسان «بله»

یارِ جان دوست عزیز
درود و خدا قوت
عضو كانال رسمى سهيل سنگرزاده «SoheilSangarzadeh18» در پیام‌رسان بله شوید.