لایو 80 – 1404/06/18
لایو شماره 80
لایو شب نشینی روز اول چالش 6 روزه جان و جهان (دور دوم)
(سال 1404)
گزارش خرابی فایل

لایو قبیله(با حضور استادِجان) در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/27 ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار میشود.
لایو قبیله(با حضور صوتی استادِجان) در روز شنبه تاریخ 1405/3/23 ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار میشود.
لایو قبیله در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/20 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.
لایو قبیله در روز شنبه تاریخ 1405/3/16 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.
لایو قبیله در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/13 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه(شب نشینی) در روز جمعه تاریخ 1405/3/8 و ساعت 20:18 شب به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه در روز جمعه تاریخ 1405/3/8 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه(شب نشینی) در روز پنجشنبه تاریخ 1405/3/7 و ساعت 20:18 شب به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

دریافت فایل جدول پخش محتوا چالش 3 روزه در کنار دلبرِجان بمان

هماکنون بستر ارسال نتایج ویدئو/ صوتی در سایت فراهم شد.

دریافت فایل راهنمای شرکت در چالش های الهی

بخش ویدئویی دعوت شیران قبیله در صفحه اصلی سایت اضافه شد.

سایت با موفقیت به روز رسانی شد.

پسورد خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید.
لایو شماره 80
لایو شب نشینی روز اول چالش 6 روزه جان و جهان (دور دوم)
(سال 1404)
گزارش خرابی فایل

عزيز فايل صوتى يا ويدئويى خودت را ميتونى ارسال كنى، تا ما بتونيم در سايت آن را براى عزيزان پخش كنيم.
کانال های تلگرام
صفحات اینستاگرام
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت ایران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.
سهشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت تهران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.
یارِ جان دوست عزیز
درود و خدا قوت
عضو كانال رسمى سهيل سنگرزاده «SoheilSangarzadeh18» در پیامرسان بله شوید.
255 دیدگاه، عزیز دیدگاه رو اینجا بنویس.
تاکنون 255 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
شکر وجودتون بنظر من ایمان یعنی هر لحظه حضور جان رو حضور جان جانان رو درک کنیم و بپذیریم که اگر در این حضور حل بشیم دیگه خوب و بد معنا نداره تا چند وقت پیش فکر میکردم ایمان یعنی اینکه همه چی همونی میشه که من میخوام فکر میکردم ایمان یعنی صبر کنم تا روزی که خدا یه امضا میزنه پای خواسته من به همون شکلی که من میخوام ولی الان الهی شکر متوجه شدم ایمان یعنی تسلیم بودن و پا در راهی گذاشتن که دست تو دست او هستیم یعنی اعتراض نکنیم چرا اینوری میری یعنی عین یه بچه ذهن رو رها کنیم انتظار از دلبر رو رها کنیم و مسیر رو به او بسپاریم و فقط کارهایی رو انجام بدیم که زندگی به جریان بیفته درگیر نتیجه و آینده نباشیم فقط دنبال تجربه کردن بودن باشیم💚💚💚💚💚
روز اپل چالش هستم با نیت حضور
نیت وصال
برام دعا کنید
و خواهران عزیزم
خداروشکر که لطف خدا شامل حالم شده خداروشکرزیاد
که اینجام و این حرفا و این اگاهی های ناب رو میشنوم
خیلی به دلم نشست💚💚شکر
که من تو زندگیم دیدم...
میبینم که تلاش ميكنی
برای خودت و حالت...
میبینم که بعضی روزاتو
سخت میگذرونی ولی كم نمياری…
ميبينم با همه ی اتفاقايی که
يهويی ميان وسط زندگی آدم
چطور مهربونی میکنی و صبوری..
واقعا بهت افتخار ميكنم و ميخوام بدونی
حواسم بهت هست و همیشه کنارتم ...
باور_کن_مرا 🕊🔅
داره میگذره...
دست
میاری
بهتر
از
چیزایی
که
از
دست
دادی،
اندکی
صَبْر!
و این حرکت آنقدر ادامه می یابد تا به نقطه ی تعادل برسد...
غمِ عشقش دِه و
عشقش دِه و
بسیارش دِه
حضرت مولانا
پس تعجب نکن اگه بارون بارید 🌹🌹🌹
حتی اگر برای لحظه ای خودِ واقعی ات
را ملاقات کنی...
شب زیباتون پرستاره🌌
تو یکی نِهای هزاری تو چراغِ خود برافروز
قصدی برای درگیر شدن با قضاوتها ندارم،
و نه حرفی با کسانی که به هیچ نیرویی باور ندارند.
اما بهعنوان کسی که هر دو مسیر را در این چند سال گذشته زندگی کرده،
میدانم آدم وقتی هیچ تکیهگاهی فراتر از خودش ندارد،
در لحظهٔ عجز تنها میماند.
نه از سر ضعف،
بلکه چون امید، جایی بیرون از توان انسان شروع میشود
(خدایا شکرت که دارمت)🫂🤍
شکر وجود دلبر جان🌱
شکر وجود یارانِ جانم🌱
چقدر بااین مناجات اشک ریختم
ممنونم عشششق جان ممنووونم یار جان که کلام او شدی💚💚💚💚💚💚
فاطمه جانم مرررسی چقدر حرف دل من و زدید چقققدر دلم میخواست اینارو بگم به استاد جانم اما کلام یاری نکرد مررسی که به حقیقی ترین شکل خانواده ی ارزشمندمونو توصیف کردید شکر وجودتون💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
تا نگاه میکنی ...وقت رفتن است!
آری
حکایته رنج است زندگی...انسان آدم است، آنجا که تسلیمه رنج است...
آنجا که باید برویم.از این خاک ،از این فانیه در دسترس...چه چیزی را با خود خواهیم برد ، به باقی...به آنجا که سفر بی پایان است و توشه ی راه را از این عالم با خود خواهد برد.؟
دل
میتپد و گاه از تپش می ایستد
برا آنکه
تولدش
عالمی را بیدار کرد.
تولدش
مهر را آغاز کرد. میزان را بر پا کرد.
نامش استاد بود ، اما چیزی ورای استاد و آموزگار بود.
او
باقی بود.
گویی زاده ی سنگرها و پناه هایی بود ، که حقیقت نام داشت.
"استاد بزرگم"
"نور سهیل"
چقدر زیبا بود متنی که خوندی نازنینم. تو رو هر روز سبز تر و نوتر از قبل میبینم💚🌱
اگه جزء خانواده الهی SBF👑نیستم
اما خدا رو شکر دو سال هست که با شیران قبیله همپیمان هستم و حالم الهیه😍💚🕊️👑
شکرت ارباب جهان
محبوبه عزیزم چقدر جان تان خوش سخن گفت: اونکه قلب منو داره الان میتپه،مگه میشه منو تواین وضعیت منو رهاکنه،اونکه داره نفس منو الان میکشه،چطور منوفراموش کرده یا اینکه تو چالش ها اونجایی که دیگه بریدی وصل وصلی؛ی جور دیگه صداش میزنی،اصلا میگی هر چی بخوای،تسلیم میشی،الله اکبر اونجاس که نعمت،اونجاست گه واقعا سپردی 💚💚💚
باران عزیزم چه خوش سخن گفت جان الهی💚💚💚
سپاس از به اشتراک گزاشتن اینهمه آگاهی ناب الهی 🙏💚
بانو باران عزیز 🙏💚🙏
بانو محبوبه ی عزیز 💚🙏💚
و استاد جانمون سهیل عزیز 💚🙏🕊️
کاملا موافقم که خدا ، توی روزمرگیروزمرگیهاست، اصلا ما هم می خوایم که در لحظه باشیم ،
و صد البته که تو خوش خوش مستونمون هم ،هست ،چرا که همه چیز و همه کس اوست 🥰🦋💚💚💚
شکر وجود استاد جانم بابت این محفل الهی و پر از آگاهی ناب خدا قوت به جان الهی تون در پناه ایزد منان باشید💚🌱
شکر وجود اسناد بزرگوارم
شکر وجودت باران مهربون و آگاه
من الان تونستم لایو رو ببینم
باید ۱۸ بار این لایو رو دید
دوتا خواهر گلم چقدر زیبا و الهی صحبت کردند
چه نکته هایی رو گفتند
شکر وجودتون
ماشالله به این حجم از آگاهی دو خواهر عزیزم
خدا حافظتون باشه
راه لذت از درون دان نه از برون
ابلهی دان جستن قصروحصون
آن یکی در کنج مسجد مست وشاد
وان دگر در باغ ترش و بی مراد💚💚💚
سرچشمه لذت ها از درون انسان می جوشد و در عوامل بیرونی نیست.نادانی است اگر آن را در عوامل دنیوی(مانند ثروت و موقعیت وقدرت و...) جستجو کنیم.
چقدر با صحبت هاتون با این حس و حال ناب الهیتون کیف کردم چقدر کلامتون پر از درس بود💚🌱🕊🌞
خواهر باران عزیز شکر بودنتون چقدر از متنی که برای این قبیله الهی گفتید لذت بردم چقدر با هر بار شنیدنش اشک هایی جاری میشد چقدر هر جمله هر کلمه عمیییییق بود و میشد باهاش سفر کرد بی نظیر بود💚💚💚
و چقدر زیبا این متن الهی با این حسو حال و کلام الهی شما پست شد کلی ذوق کردم😍
الهی صد هزار مرتبه شکر بابت حضورم در کنار شما شیران💚💚💚
خدایاااااشکرررررت که همیشه پناه امن من بودی