لایو 85 – 1404/06/21
لایو شماره 85
لایو روز چهارم چالش 6 روزه جان و جهان (دور دوم)
(سال 1404)
گزارش خرابی فایل

لایو قبیله(با حضور استادِجان) در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/27 ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار میشود.
لایو قبیله(با حضور صوتی استادِجان) در روز شنبه تاریخ 1405/3/23 ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار میشود.
لایو قبیله در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/20 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.
لایو قبیله در روز شنبه تاریخ 1405/3/16 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.
لایو قبیله در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/13 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه(شب نشینی) در روز جمعه تاریخ 1405/3/8 و ساعت 20:18 شب به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه در روز جمعه تاریخ 1405/3/8 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه(شب نشینی) در روز پنجشنبه تاریخ 1405/3/7 و ساعت 20:18 شب به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

دریافت فایل جدول پخش محتوا چالش 3 روزه در کنار دلبرِجان بمان

هماکنون بستر ارسال نتایج ویدئو/ صوتی در سایت فراهم شد.

دریافت فایل راهنمای شرکت در چالش های الهی

بخش ویدئویی دعوت شیران قبیله در صفحه اصلی سایت اضافه شد.

سایت با موفقیت به روز رسانی شد.

پسورد خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید.
لایو شماره 85
لایو روز چهارم چالش 6 روزه جان و جهان (دور دوم)
(سال 1404)
گزارش خرابی فایل

عزيز فايل صوتى يا ويدئويى خودت را ميتونى ارسال كنى، تا ما بتونيم در سايت آن را براى عزيزان پخش كنيم.
کانال های تلگرام
صفحات اینستاگرام
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت ایران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.
سهشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت تهران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.
یارِ جان دوست عزیز
درود و خدا قوت
عضو كانال رسمى سهيل سنگرزاده «SoheilSangarzadeh18» در پیامرسان بله شوید.
298 دیدگاه، عزیز دیدگاه رو اینجا بنویس.
تاکنون 298 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
مکث کنیم زندگی رو ببینیم از چیزهای کوچک زندگی لذت ببریم
تا داشته هامونو نبینیم داشته جدیدی بهش اضافه نمیشه
خییلی حواسمون به کلاممون باشه
یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
شده یه شی تو رو ببره به یه مکان
یا یه عطر خاص
یا یه موزیک خاص تو رو به یه قراره ملاقات با خدا ببره؟؟؟
من وقتی این قرار ملاقات هامو با خدا مینویسم، یاده مهربونیش و نیازه شدیده خودم به محبته خداوندی ، میافتم.
نمیدونم
تو حست چیه به این متن.
ولی
گاهی
تنها چیزی که میتونه منو در لحظه نگه داره. نگاهه خیره ی خداونده.
گاهی در یک فروشنده ی عطره دوره گرد...که ظرف های عطرش رو با دقت داره مرتب میکنه...گاهی در یک کتاب داستانه کودکانه که داره گوشه ی کمد خاک میخوره...و گاهی در یک خواب ...که من رو میبره به جایی که باید باشم..
نگاهه خیره ی خدا رو خواستن...بزرگترین خواسته ی امروزمه.
اونجایی که در لحظه متوقفم میکنه
و میگه
من رو ببین
تو فقط به من احتیاج داری.تا بتونی باشی.
خدا به تو و تیمت قوت بده
اب جانم با داش سهیل
ای جاتم به خودم
ای جاتم به خدام
خدابا خودت هدایتمون کن
ایمان و توکل رشد کرد حضور خدا پررنگ تر شد و فاصله کمتر شد و من قوی تر شدم
و آتش رسیدن به خواسته ها هنوز این پروسه را در من بیدار نگه داشته
خدا و خواسته ها برای من در یک راستا هستند شاید برای من فقط این چنین است
چون از روز اول ورود به مسیر خواسته شرط من با او این بود که بی او هیچ خواسته ای را نمیخواهم .و با او همه چیز ....
و چقدر زیباست این مسیر که یک درصد هم به خواسته است نرسی به او رسیده ای و او همه چیز است .
پس هرجور ببینی بازی را برده ای و برنده ای .
در پناه خدا باشید
من هر بار چالش ها رو به صورت آفلاین حتی شروع میکنم از دوباره دنبال کردن به خدا قسم به اهل بیت قسم اولین اتفاقی که میفته میشم بمب انرژی و اراده و عمل و احساس میکنم یه چیزی درونم رفته و من و اینور اونور میکشه نگم براتون از شادی و انرژی و سرعتم در انجام کارها و برنامه هام و
خیلی خوبه که چالش ها رو در سایت قرار دادید که بتونیم بهشون دسترسی داشته باشیم سپاسگزارم
من وقتی پای لایو ها میشینم سرتا پا گوش میشم و تک تک سلول هام رو حس میکنم که ذوق شدند برای دیدن و شنیدن .
چون من تجربه م از لایو ها در چالش ها این بوده که تک تک کلمات داداش سهیل و حتی دوستان یک دنیا درس و هدایت و تأثیرگذاری توش داشته برای من .
و همین موضوع باعث شده با وسواس بیشتری گوش بدم
خدا داداش سهیل رو برامون حفظ کنه در پناه خدا باشید و همنشین اهل بیت و نیکان در سرای ابدی باشید .
باور کهن، چون سایهای در کار.
ولی چون پردهها از چشم برگیریم،
جهانِ دیگری با نور تسخیر.
قوتِ جان، کلیدِ این بازی است،
باورِ نو، برنده را سازی است.
تغییرِ دید، ورق را گرداند،
قدرتِ ماست، هر چه بخواهد بماند.
🌍🌅🕊💚🌱🦋🙌🏻
🌈🙌🏻🦋🌱💚🕊🌅
🌅🕊💚🌱🦋🙌🏻🌈
آرامش آمد، مهرش به رویم بود.
عهد بستم این بار، جانم را به او دادم،
دیگر هیچ راهی جز راه او ندیدم.
چون اوست در همین نزدیکی،از رگ گردن نزدیکتر
🙌🏻🦋🌱💚🕊🌅
عهدِ دلم اما، در جان جا شد.
سختی و آسانی، هر دو یک راه است،
یاد خدا بودن، تنها پناه است. 🌅🕊💚🌱🙌🏻🦋
🙌🏻🌱💚🕊🌅🦋
تنها چیزی ک باغ ما رو آباد میکنه یاد خداست.💚🙏🏻🫂
من کم کاری کردم در اجراها امااااا
پذیرفتم و میدونم که بهتر از این میتونم باشم
شکر حضورت داداش سهیل 🌱💚
شکر حضور خانواده بزرگ سنگرزاده✨️🤍
حرف هایی که میگوئید ،
چیزهایی که میبینید ،
اخباری که می شنوید ،
و افرادی که با آنها معاشرت دارید ،
در روان و جسم شما تاثیر میگذارند
و
زندگی آینده تان را میسازند ...
البته قبل از وقوع
لذا با عقلانیت و برنامه ریزی ،
و اقدام و عمل ،
میتوان شرایط وقوع هر واقعیتی را به شکل ایده آل خود تغییر داد
این قابلیت به انسان تفویض شده است🙏🙏🙏
پذیرش آنچه بود و دیگر نیست
و پذیرش آنچه نبود و الان هست ...
- گفتی که اگر بدانم کیستم خردمند میشوم، اما چگونه این کار را انجام دهم؟
- اول، حق تصمیم گیری در مورد خودت را از مردم بگیر.
- چطوری استاد؟
- یکی بهت میگه تو بدی، باورش میکنی و ناراحت میشی.
یکی دیگه بهت میگه شما خوب هستی، شما خوشحال میشی.
آنها شما را تحسین یا سرزنش میکنند، شما را باور یا به شما خیانت میکنند. تا زمانی که آنها حق دارند تصمیم بگیرند که شما کی و چی باشی، خودت را نخواهی شناخت.
این حق تصمیم گیری را بلافاصله از آنها بگیر. از من هم همینطور.
دیگه انقدا هم تایید و رضایت بقیه برات در الویت نخواهد بود✨
در مسیر خودسازی اتفاقات به ظاهر ناخوشایند بسیار است و تنها آن کسی که بخواهد پا به دنیای شناخت ها بزارد میتواند با تو همگام شود...
راه نشانم بده
۱۸ شهریور به لطف خدا به شهر مورد علاقم اثاث کشی کردم و توی چالش ۶ روزه فقط تمرینهای روز اول و انجام دادم و لایوهای صبح رو فرصت کردم ببینم
اولین بار بود تو این ۱۸ ماهی که وارد قبیله شدم یه چالش و انجام نداده بودم خدا هدایت کرد و بلطف و مددش شنبه چالش و شروع کردم و چقققدر دارم کیف میکنم عمیقااا شاکرم بابت جایی که هستیم و حضورم درین خانواده ی الهی
وقتی صبح میرم ۶ تا داشته رو بنویسم میگم خدایا کدومشو بنویسم ماشالا آنقدر ابن قبیله پر از داشتنه برامون و درسهایی که یاران جان و استاد عزیزمون بهمون یادآوری میکنن از طرق مختلف که جمله به جمله که میشنویم هزار شکر داره
فقط به خودم یک چیز و مدام یادآوری میکنم سمانه برات عادی نشه با جانت درین لحظه حضور داشته باش و اگر جان حاضر نیست از یار مدد بخواه که حاضرش کنه و بارها و بارها مدد خواستم و اجابت کرد که او خدای عاشق و تواناست
شکر این بستر الهی
شکر که هستم
و شکر که داریم اینجارو که بهترین جای جهانست💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
الهی به امید تو ای دلبر جان✨❤️
الهی یاریم کن که همیشه در این مسیر الهی حضور داشته باشم😍👑💚
کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور
شکرگزاری حقیقی برای "بودن" است: عمیقترین سطح شکرگزاری، سپاس برای نفسِ "بودن" و "حضور" است، نه فقط برای داشتهها. این درک بهویژه برای کسانی که از سختیها عبور کردهاند، ملموستر است.
معجزه در امور روزمره است: بزرگترین اشتباه ما این است که منتظر وقایع خارقالعاده به عنوان معجزه هستیم. در حالی که معجزههای واقعی، همین امور عادی و روزمره زندگی هستند که به آنها عادت کردهایم؛ مانند نفس کشیدن، سلامتی، توانایی خوردن و آشامیدن، و دیدن زیباییهای طبیعت.
قدرت کلام: هر کلمهای که به زبان میآوریم، مانند کاشتن یک دانه است. کلام ما میتواند به دیگران جان ببخشد یا جانشان را بگیرد. باید آگاهانه کلام خود را الهی و خداپسندانه کنیم و از کینه، حسادت و طعنه دوری کنیم.
مراقبت از ورودیهای ذهن: ذهن ما مانند یک باغ است. باید آگاهانه از ورود "علفهای هرز" (اخبار منفی، موسیقی غمگین، محتوای مسموم) جلوگیری کنیم تا گلهای آرامش و امید در آن خفه نشوند.
خطر شبکههای اجتماعی: شبکههای اجتماعی با ترویج مقایسه، باعث میشوند دستاوردها و داشتههای خود را بیارزش ببینیم. این مقایسهها ناشکری به همراه دارد و میتواند به روابط و اهداف ما آسیب جدی بزند. باید از این ابزار آگاهانه استفاده کرد.
اهمیت خودشناسی: باید جلوهها و رفتارهای روزمره خود را زیر نظر بگیریم تا بفهمیم کدام یک الهی و کدام یک شیطانی است و برای تبدیل رفتارهای منفی به مثبت تلاش کنیم.
زندگی یک هدیه است: ما اغلب فراموش میکنیم که همین تجربه "بودن" و زنده بودن، بزرگترین هدیهای است که دریافت کردهایم و بسیاری از نعمتهایی که داریم، آرزوی میلیونها انسان دیگر است.
لِذت بـردن از چیزهـای کوچكِ زندگی
خداجونم شکررررررت برای تولدی دوباره
برای بودن دراین لحظه
برای حضورم دراین محفل الهی
برای نفسی که خوشگل میکشی
قلبی که خوشگل میتپی بدون اینکه بهش فکر کنم
خداجونم هدایتم کن با چشم باز ودل حاضری در لحظه ی اکنون حضور داشته باشم 🤲🏽🫂🌱🥰