گزارش خرابی فایل

لایو قبیله(با حضور استادِجان) در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/27 ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار میشود.
لایو قبیله(با حضور صوتی استادِجان) در روز شنبه تاریخ 1405/3/23 ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار میشود.
لایو قبیله در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/20 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.
لایو قبیله در روز شنبه تاریخ 1405/3/16 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.
لایو قبیله در روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/13 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه(شب نشینی) در روز جمعه تاریخ 1405/3/8 و ساعت 20:18 شب به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه در روز جمعه تاریخ 1405/3/8 و ساعت 05:30 صبح به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

لایو چالش ۳ روزه(شب نشینی) در روز پنجشنبه تاریخ 1405/3/7 و ساعت 20:18 شب به وقت تهران برروی وبسایت برگزار شد.

دریافت فایل جدول پخش محتوا چالش 3 روزه در کنار دلبرِجان بمان

هماکنون بستر ارسال نتایج ویدئو/ صوتی در سایت فراهم شد.

دریافت فایل راهنمای شرکت در چالش های الهی

بخش ویدئویی دعوت شیران قبیله در صفحه اصلی سایت اضافه شد.

سایت با موفقیت به روز رسانی شد.

پسورد خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید.
گزارش خرابی فایل

عزيز فايل صوتى يا ويدئويى خودت را ميتونى ارسال كنى، تا ما بتونيم در سايت آن را براى عزيزان پخش كنيم.
کانال های تلگرام
صفحات اینستاگرام
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت ایران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.
سهشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت تهران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.
یارِ جان دوست عزیز
درود و خدا قوت
عضو كانال رسمى سهيل سنگرزاده «SoheilSangarzadeh18» در پیامرسان بله شوید.
84 دیدگاه، عزیز دیدگاه رو اینجا بنویس.
تاکنون 84 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
دست
میاری
بهتر
از
چیزایی
که
از
دست
دادی،
اندکی
صَبْر!
تحقیق نکن،
نپرس،
در نزن،
تقاضا نکن
فقط آرام باش.
اگر آرام باشی، آن می آید.
اگر آرام باشی، آن آنجاست.
اگر آرام باشی، شروع به تپیدن با آن می کنی.
مدیتیشن یعنی همون لحظهای که توی ترافیک هستی و داری بهم میریزی سریع خودتو رها کنی.
یعنی وقتی داری ظرف میشوری و آب داغ میخوره به دستت، به جای غر زدن، فقط حسش کنی.
یعنی وقتی چای یا قهوه میخوری، چای یا قهوه بخوری؛ نه اینکه همزمان هزار تا فکر بجوی.
مدیتیشن قرار نیست تو رو بودا کنه. قرار نیست بشی استاد نفسکشی.
مدیتیشن یعنی برگردی به همین چیزی که هستی.
یعنی زندگیت بشه یه جور “مراقبه در حرکت”؛ از راه رفتن تا حرف زدن، از خندیدن تا گریه کردن.
همهچی از یه دم و بازدم ساده شروع میشه،
ولی قراره ادامهش بدی تا بفهمی خودِ زندگی، خودش یه مدیتیشنه.
مثل شغل، نام، افکار و آنچه دیگران درباره ات گفته اند.
تمام حواس باید ساکت شوند.
نخستین چالش با ذهن است ولی ذهن واقعیت وجود تو نیست.
باوجودی که در داخل جمجمه ات قرار
دارد، وجود تو نیست __ ذهن بازتابی از بیرون است. تمامی افکار شما بازتابهای بیرونی هستند.
هیچ کسی بد نیست ، مگر در ذهنت
وقتی ذهنت را کنترل کنی ،
خواهی دید
چیدمان خدا به درستی طراحی شده
فرکانس تو، زبان ارتباط با کائنات است. خواستن، اگر از ترس باشد، پاسخی نمیگیرد.
حضرت مولانا
آب در کشتی هلاک کشتی است
آب اندر زیر کشتی پشتی است
بر حسن شور انگیز تو عاشق تر از پیشم کند
زان می که در شبهای غم بارد فروغ صبحدم
غافل کند از بیش و کم فارغ ز تشویشم کند
نور سحرگاهی دهد فیضی که می خواهی دهد
با مسکنت شاهی دهد سلطان درویشم کند
سوزد مرا سازد مرا در آتش اندازد مرا
وز من رها سازد مرا بیگانه از خویشم کند
✍اولین قدم برای بردن، نترسیدن از باخت است.
وقتی از ایمان و توکل صحبت میشه منظور پیامه جان رو دیدنه... وقتی میبینیم که یارانه و اعضای قبیله ی الهی سنگر زاده از نقش پر رنگه ایمان و توکل در مسیر زندگیشون صحبت میکنن...منظور همون دیدنه معجزاته هدایتی خداونده...
خداوند هر لحظه داره با معجزاتش عشق خودش رو به ما نشون میده...برای دیدن معجزاته خداوند با اراده و امید ...باید در مسیره شناخته خود قدم برداشت.
دوستانی که میان در لایو از دستاوردها ی دلی و مادی خودشون صحبت میکنن...همشون یک جایی خیلی خسته شده بودن...همشون بریده بودن و از یک دلزدگی و حسه نیاز به یک نیروی الهی و برتر ...اینجا در کنار هم جمع شدن.
زمانی که بشه جهان رو جور دیگری زندگی کرد ...اونوقت دیگه نمیتونی برگردی به جهانی که صرفا داره یک حقیقت مادی رو به تو نشون میده...چون معمایی برات نداره...برات خیلی کم و کوچیک و خرده...
اونوقت میفهمیم که لحظه ای نباید نسبت به چرای و چگونگیه بودن بی خیال باشیم.
و هر لحظه ی زندگیمون رو با تجربه هایی از دیدن معجزاته خداوند رنگ و معنایی الهی میدیم.
به حقیقته خداوند سوگند خوردن ...نیاز به این داره که خدا رو در جانمون لمس کنیم...
و شاید از اون لحظه به بعد معنای کلمه ی سوگند..قسم...پیمان ...به شکل دیگری برای ما رخ نمایی کنه
"یک روز جانانۀ دیگه، یک فرصت دیگه!"
من دورتون بگردم که هرچی
این لایو رو میبینم نه سیر میشم نه اشکام بند میاد🤲🫂💚
خداحفظتون کنه ،
دور قلبتون بگردم که پراز عشق و احساس ِ الهیه 💚🫂💚
هر صبح منوریم و هرشام خوشیم 🌱
گویند سرانجام ندارید شما 🌱
ماییم که بی هیچ سرانجام خوشیم 🌱
ماشاالله به جانتون 💚💚💚
چقدر لذت بردم سپاس
واقعا با تک تک صحبت هات با جان اندیشه کردم
چه زیبا گفتی عزیز جان که بیرون همیشه جنگ هست، اخبار منفی هست،... مهم اینه درونمون چه خبره؟ اگه درونمون در صلح باشیم با خودمون با خدای خودمون، با همه جهان هم در صلحیم و آرامیم حتی وسط جنگ، درونمون جنگ باشه هیچ صلح و آرامشی رو در بیرون نمی بینیم.
چه بررسی جذاب و قشنگی کرد سالومه نازنین، استعدادهایی که در دل جنگ جوانه میزنه، سختیها و رنجهایی که انگار یه تکون اساسی به وجود آدمها داده و گنجی از درونشون آشکار شده👌.
بسیار سپاسگزارم یار جان سالومه عزیز برای نکته های مهم و درسهای قشنگی که به زیبایی برامون گفتی🙏💚،
شکر وجود ارزشمندت💚، شکرت خداجون🙏❤️🙏
چقدر قشنگ از تشابه نوار کاست و ضبط صوت و دل حاضر گفتی👌👏💚،
چه قشنگ بود هدایت خداوند در خرید پرنده، حتی اگه ما ندونیم و اشتباه اقدام کنیم او همه چیز رو جوری می چینه، حتی با خطا کردن آدمها، که به مقصود درست برسیم👌😍، شکرت خداجونم🙏❤️🙏.
سپاسگزارم مریم عزیز که با عشق انرژی الهی پخش کردی و کلی درس مهم که جانانه پاس کردی رو به ما یادآوری کردی🙏💚،
شکر وجود آگاه و ارزشمندت مریم نازنین💚 و شکر برای بودن در کنار فرشته هایی مثل شما💚، شکرت خداجونم🙏❤️🙏
چقدر قشنگ گفت این فرشته زیبا:«جایی که فکر میکنی همه چی تموم شد، تازه همه چی شروع میشه»،
سپاسگزارم ازت فرشته نازنین که انرژی و عشق الهی رو پخش کردی🙏💚،
چقدر شکر داره بودن در کنار فرشته های پاک و زلالی مثل محدثه عزیز، چقدر شکر داره داشتن استادی که چنین شاگردانی رو تربیت کردن، الهی صدهزار مرتبه شکرت، شکرت، شکرت خداجونم🙏❤️🙏.
چه یادآوریهای مهم و قشنگی کرد این عزیز: «با دلبر جان حرف بزنید، هر چی دلتون می خواد باهاش حرف بزنید، قدم بردارید در حد توانتون، پرهیزها و تمرینها رو انجام بدین»، چقدر صحبت مشتی قشنگی با دلبر جان داشتن😍🕊💚: «من همه توانم رو گذاشتم، انقدر توانم بوده، کمه همین توانم بوده، زیاده همین توانم بوده، حالا میخوام ببینم تو میخوای چیکار کنی»، «او با تو همسفره میشه، با نون و نمک خالی تو هم همسفره میشه وقتی دعوتش کنی، فقط دعوتش کن، بحث رسیدن به مادیات و موفقیت نیست، دیدن او تو رو حیران میکنه».
«اگر رنجها نبود این ملاقاتها شکل نمی گرفت، فقط تسلیم نشین ادامه بدین ادامه بدین»
چقدر نور ایمان و توکل در این فرشته زیبا می درخشید✨💎، بهت تبریک میگم آرام عزیز و سپاسگزارم ازت که درسهای قشنگی رو با انرژی الهیت برامون یادآوری گردی🙏💚، شکر وجودت عزیز💚، شکر بودن در این قبیله الهی در کنار نازنینهایی مثل شما💚، شکرت خداجونم🙏❤️🙏
نوری از رحمت و حکمت الهی را در دل خود دارد..
الهی صدهزار مرتبه شکرت 🙏🌱🕊🌞
در معرفت آسمان و زمین، سِرّیست که تنها دلِ بیدار میداند...
هستی یعنی 💫بودن💫 یعنی تجربه لحظهای که جاریست، بینیاز از تعریف. اما آنچه به هستی عمق میدهد، نگاه ماست ...چگونه میبینیم، چگونه درک میکنیم، و چگونه آن را زندگی میکنیم.
درود و خدا قوت به جان شما عزیزان جانم چقد این لایو خاص بود شکر وجود استاد جانم 💚 شکر وجود تک تک شما عزیزان ،💚
از کلام الهی شما لذت بردم و چقد به جانم نشست الهی که دست در دست دلبر تا پایان مسیر در کنار هم باشیم💚🙏
یاران جان خدا قوت
ایمان و توکل سِرّ این جهان
تو ایمان و توکل رو جانانه قوی کن، قدم های کوچکت ضربدر ۱۰۰۰ میشود.
وقتی که ایمان و توکل رو پاس میکنی، دلبر میگه دمتگرم بیا کنار که از الان به بعد نوبت منه