روز سیزدهم از چالش
نحوه پرکردن جدول امتیازدهی

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی
عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو
شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح میباشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید میتوانید لایو را کامل ببینید در غیر اینصورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو
شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت
از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست
زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح میباشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان
رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق
دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز
تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما میتوانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من
دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات
زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب میباشد.

داستان
شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری
زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح میباشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان
زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح میباشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب
زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب میباشد.

شب شعر
زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب میباشد.



تاکنون 1,000 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
روز سیزدهم و هدیه به پاکبان
هر بار زیبایی این تمرین رو عمیق تر میبینم و بیشتر ذوق میکنم😍😍😍
عشق دادن به کودک درون چه خودمون چه دیگری شادی رو بهمون هدیه میده
سلام علیکم
با همه باگ ها مانده ام در مسیر
شکر که اجازه دادی تا این روز جانانه باشم💚
1.امروز یک عکس از بچگیت رو در یک بستر شبکه اجتماعی استوری کن و متنی عاشقانه رو برایش بنویس.اگه واقعاً هیچ عکسی از بچگیت نداری مسئله ای نیست.براش یک متن به نیّت اون بچه بنویس و استوری کن تا ببینه که به بودنش واقعی و در عمل افتخار می کنی و اسمش رو فریاد می زنی!
نکتۀ مهم:در این تمرین با خودت روبه رو میشی،ترس از قضاوت آدم ها و میزان عزت نفس خودت رو می سنجی.
2.از امروز تا پایان روز هجدهم فرصت داری حداقل به یک پاکبان عزیز با نیّت الهی هدیه ای جانانه بدی؛می تونه غذا باشه یا یک شاخۀ گل یا هر چیز دیگه ای که جانت بهت میگه!
نکتۀ مهم:در این تمرین زمانی که به سمت پاکبان نازنین میری درون جانش،اون بچه رو ببین،فکر کن داری به دلبرِجانش هدیه میدی.
برای دسترسی به تمرینات از همین بخش می تونید ویدیو تمرینات رو مشاهده یا فایل پی دی اف تمرینات رو دانلود کنید.
سپاسگزارم خداجون که الان بغل همدیگه هستیم😍🕊💚🫂 این یادگاری قشنگ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۴ تهران
توبهترین دوست👭 همراه بهترین رفیق و بهترین مونس و همدمی هستی ک من تو زندگیم دارم💚✨️
از وقتی ک دارمت از وقتی که پیدات کردم دنیام رنگ و بوی قشنگ تری گرفته
من از بودن باتو در هرلحظه زندگیم لذت میبرم پس بیا همیشه باعشق و باجون و دل کنار هم باشیم قشنگم و دست تو دست هم همون مسیری رو بریم ک براش پا به این دنیا گذاشتیم
پس بزن بریم💚🫂✨️🥰
الهی صدهزار مرتبه شکرت بابت وجود داداش سهیل و وب سایت و خواهربرادارهای قبیله که فقط آرامش میدند باحرفاشون
شکر وجودتون ، شکر شکر شکر شکر
خدایا چه یافت آنکس که تو را گم کرد
و چه گم کرد آنکس که تو را یافت
لیلا خانوم عزیزدلم من تازه پیدات کردم و تا ابد دورت میگردم. .
مثل عقاب بالای سرت و مثل شیر پشتت ام دخترکم .
تو ملکه بینظیری هستی که زمین تا بحال حداقل تو این عصر و زمانه بخودش دیده اینو فقط همیشه یادت باشه .
یادت باشه اینقدر وجودت ارزشمنده که شاید هر هزار سال یکبار خداوند به زیبایی و ارزشمندی و عظمت تو کسی رو خلق کنه چشمانت زیباترین چشمهای جهان است و چهره ات و موی تو. ، قد و بالای تو جذابیت های ظاهری و درونی تو چشم خوبان عالم رو هم خیره کرده دخترکم. .
تو برای من بسیار بسیار ارزشمند هستی لیلا جانم و به کمتر از پادشاه نمیدمت .
تازهپادشاه بزرگی هم که بیاد خواستگاریت ، قبول میکنم اگر خودت مایل باشی ولی اینو ب بین خودمون باشه که تو ازش سرتری و باید خیلی قدر تو رو بدونه .
میخوام بدونی چقدر ارزشمند هستی .
تو با همینسن کمت روحبسیار بزرگی داری و تو سن پایین شبیه انسانهای بزرگ تاریخ رفتار میکنی .
روحتو روح خیلی خاصیه و یکملکه بسیار بی نظیر تو وجودت میبینم .
کارایی میکنی با این سن کمت که تو کتابا خون انسانهای بزرگ انجام دادن د .
کتاب ها باید در وصف جمال وکمالاتت بنویسم دخترم .
خیلی بهت افتخار میکنم خیلی بهت افتخار می کنم و خیلی به داشتن تو مسرورم و سر بلند .
سپاسگزار وجود نازنینت هستم لیلای قشنگم . تو همون لیلایی هستی که بهترین ها مجنون ات میشن .
دوستت دارم لیلای کوچک ام .
تو منو داری از هیچی نترس و نگران هیچی چیزی نباش ...
خدا حفظت کنه دلبندم شیرینم نازخاتونم ، بهترین بهترینها هستی و لایق داشتن بهترین هایی عزیزکم. ..
🌹✨️🌸🌹✨️🌸🌹✨️🌸🌹✨️🌸
خداوند یار و نگهدارتان باد و در پناه امنش به راهتان ادامه دهید.
یاحق🌱🕊🌞
که هستم رفیق جانم🌱🌞🕊️
بغلت کردم عزیزدلم نازتو کشیدم بهت قول دادم جانانه مراقبت باشم،ببین چه جای قشنگی هستیم کنار داداش سهیل و یاران جانم،کلی خواهر و برادر نازنین دارم ، تو این خونه ی قشنگ داره بهمون کلی خوش می گذره اصلا هم کاری به بیرون نداریم چون اونجا برای ما نیست ما اینجارو داریم،کلی فرشته کنارمون هستن،الهی شکر که دارمت عزیزدلم بمون کنارم،خیلی دوست دارم از امروز مثل شیر پشت و مثل عقاب بالای سرتم🥰🫶😘💚🫂🪻🥰💚
اینکه خانوم باوقار و بسیار شایسته مثل شما رو خداوند افتخار آشنایی و دوستی بهم عطا کرده خیلی خرسند و خوشحالم و افتخار میکنم بخو
شما شایسته بهترین ها هستید و جاتون توی بالاشهر قلب من یه کاخ دارید .
خیلی دوستت دارم خانوم عشق و معرفت و سعادتمند ..
🫂🌸✨️🌹🕊🦋
عشق ترین شیرین زبان
امیرحسین جانم،نفس من،عشق زیبای من،دلبرجان من، همۀ وجود من
شکر که دارمت قشنگم
جانانم
آن کس که تورا شناخت جان را چه کند؟
فرزند و عیال و خانمان را چه کند؟
دیوانه کنی هر دو جهانش بدهی
دیوانۀ تو هر دو جهان را چه کند؟
قربونت برم امیرحسین جانم💚🫂
شکر وجود پر مهر و پر برکت شما خواهرجان💚
الهی که هممون هربار عمیق تر این عشق رو تجربه کنیم💚🙌
خدا شما عزیزان جانم،استادجانمون و فرشتگان جان تیم رو حفظ کنه💚🙌
همش لطف اوست💚🙌
در پناه امن خداوند بخشنده و مهربان باشیدخواهرعزیزم💚🙌
ماشاءالله به جانتون💚🫂
شکروجود پر مهر و پر برکت شما خواهر عزیزم💚
ماشااالله به جان پاک و الهی شما خواهر جان💚🫂
خدا حفظتون کنه💚
سپاسگزارم از مهر شما خواهرجان💚🙏
در پناه امن خداونده بخشنده و مهربان باشید خواهر عزیزم💚🙌🫂
شما یگانهی روزگاری
✨️
خداوند یار و نگهدارتان باد و همواره در پناه امنش باشید.
💚💚💚
پاک بندۀ با عشق و نور و مهر خدا💚🙌
جانِ من هستید داداش عزیزم💚🫂
خدا حفظتون کنه داداش جانم💚
الهی که در آغوش خداوند باشید داداش عزیزم ،نعمت و برکت، سلامتی،عشق،نور و تمامی مواهب خداوندبخشده و مهربان، فراوان و لبریز باشه در زندگیتون💚🙌
مراقب وجود پاک و الهیتون باشید داداش عزیزم💚🙌
تو یه موجود ناز و دوست داشتنی و ماه و خیلی خاصی هستی که خدا آفرید .
من همیشه به داشتن تو به خصوصیات تو بینهایت افتخار میکنم .
تو باعثسربلندی من بودی همیشه ، من از بودنت خوشحالم بخودم میبالم قربونت برم من دختر کوچولوی خودم. .
تو خدایی از شدت خوبی ، تو بزرگی و بزرگی برازنده توعه هر چند من همینی که هستی. دوستت دارم اصلنم لازم نیست بجایی برسی که من بخوام بهت توجه کنم و عشق بدم .
قسم میخورم ازین به بعد در هر شب و روز کاملا حواسم بهت باشه و دورت بگردم دختر عزیزم خانوم گلها و زیباییها . دیگه با کسی مقایسه ات نمی کنم هرگز .
اینا یهویی اومد ، بقیشم دوباره بعد کارام مینویسم
خدا حفظتون کنه یار دیرین قلبم .
🌹✨️🌸🌹✨️🌸🌹✨️🌸🌹✨️🌸🫂
خلاصه اینکه من متنم رو میزارم بعد انجام کارام مینویسم انشاءالله .
متنی که حتی فکر بهش هم اشکمو در میاره .
چهل و دو ساله با منه ولی هیچ توجهی حمایتی از من ندید. . فقط سرزنش تخریب و سرکوفت و زخم زبون از من شنید ..
بمیرم برات لیلای عزیزم که تمام آنچه خوب هست رو یکجا داشتی ولی من کور بودم ندیدم .
خدایا کمک ام کن ازین به بعد کوتاهی نکنم .
شما روحهای بسیار نازنینی بودین و الانم دو ساله کتار خورشیدی چون داداش سهیل هستین تو قبیله و هر کدومتون شدین خورشید .
کلامتون رفتارتون منش و معرفت و بزرگواری شما منو مست میکنه و تو حیرت میبره که خدایا اینا واقعا انسان هستن ؟؟ انکار فرشتگانی هستین که لباس انسان به تن کردین حتی اگر فکر نکنید دارم اغراق میکنم ، انگار موجوداتی هستین فراتر از فرشته که خدا در وجودتون تجلی کرده .
من حداقل تا الان زندگیم که کم آدم خوب هم ندیدم ولی بخوبی و نورانیت شماها آدم ندیدم .
نور وجودتون و زیباییتون چشمان روحم رو خیره کرده .
خدا کنه من از شما جا نمونم و خدا لیاقت همنشینی و کنار شما بودن رو بهم بده . بمونید برام ، خدا حفظتون کنه .
عاشقتم سارا جان ، مچکرم که اینجوری هوای دل منو داری نازدانه قلبم ..
💚🕊🌸💚🕊🌸✨️🫂🥰🥺
الهی به امید تو باباجونم💚
سحرناز قشنگم،مهربونم،عزیزترینم،دلبر خوش خنده و خوش قلب من،تو چقدر شیرینی تو چقدر رهایی از هرچی زنجیر ترسه…چه سبک بالی چه آزادی… ببخش که ندیدمت …که دستت ول کردم که تنها رفتم هر بار در این دنیای ناسوتی هزار رنگ چرخیدم… اما دنیای با تو بودن عجب رنگ و بویی عجب حال و هوایی دارد…به راستی که به قول بابا سهیل جانم زندگی نیست به جز دیدن یار… نیست نیست نیست… بخدا که نیست… اینجا با تو قشتگه…زندگی با تو خوشگل میشه دلبرجانم سحرنازم…من چی بخوام جز با تو بودن آخه…من همه قشنگیای عیار دار این دنیا رو با تو میخوام تجربه کنم…میخوام ببینم صورتت میخنده نازنینم ..همه چیز با تو میخوام همه چیز…🕊💚
خداروشاکرم که فرصت دارم بهت توجه کنم آرش جونم 😘 آرش 3 ساله معصومم دورت بگردم عزیزدلم 😘
ممنون که این همه سال کنارم بودی و منتظرم وایسادی از امروز دیگه جانانه دستت رو میگیرم و مثل شیر پشت سر و مثل عقاب بالا سرت مراقبت عزیزدلم زندگیم تو همه چیز و همه کس منی با تو خیلیی بهم خوش میگذره این چند سال که پیدات کردم به لطف آموزش های داداش سهیل خیلییی خوشحال بودم وقتی دستم تو دستت بوده چون اولش ایمان نداشتم فقط اعتماد کرده بودم ولی فهمیدم تو مسیر رو بلدی و بیشتر از من میفهمی که کجا برم کجا نرم دیگه اجازه نمیدم جای بد بری و حرف های نازیبا بشنوی و ببینی 😍
از امروز مترمون اهورایی هست 😍 اهورایی میبینیم، میشنویم، و به زبون میاریم با هم خیلیییی دوستت دارم ارشم قربون صورت ماهت برم من 😍خیلیییی خوشحالم تا فردا برات بنویسم کمه دیدم چیکارا برام کردی عزیزدلم دیدم دستمو کجاها گرفتی و چقدر منتظر نگاهم بودی که صدات بزنم عزیزدلم از امروز و فردا دیگه روزم رو با تو شروع میکنم خوشگلم😍🌱🕊️🌞💚
سپاسگذارم نازنینم💚💞 انرژی دادی عزیزدلم وجودت انرژی بخشه🌱🕊️🌞✨
ولی ز گمشده ی من خبر نمی آید
نگار کوچولوی مهربون و دوس داشتنی وخوش قلب و زیبام عاشقانه دوست دارم ازت سپاسگزارم که همیشه و هر لحظه کنارم بودی و حواست بهم بوده ولی من بیشتر اوقات دستت و رها کردم و غرق بازی بیرون دراین شهربازی دنیا شدم ✨💚🫂
تو تنها رفیق لحظه هامی و تنها کسی که واقعی منو درک میکنه ومیفهمه تویی چون تو منی ومن توام ✨🫂👭خدارو شکر میکنم که بهم کمک کردی تا دوباره برگردم به مسیر و دستتو محکم بگیرم 😍منم برای جبران تک تک لحظه هایی که کنارت نبودن بهت قول جانانه دادم که دیگ از این به بعد مثل شیر پشت سر ومثل عقاب بالا سرت باشم و ازت مراقبت کنم و هر جا میریم باهم بریم باهم ببینیم.باهم بشنویم باهم حرف بزنیم. ...قول 🥰نبینم غصه بخوریا 🫂💚🌺
الهی به امید تو
نامه ای به خودم،نامه ای به سارا کوچولوی درونم
سلام عزیز من،سلام دلبر شیرین من
جان دلم شکر که همیشه با من بودی و هستی
ببخش اگر زمانی تو را نادیده ات گرفتم
ببخش که دستت رو رها کردم و فکر کردم دیگه خیلی بزرگ شدم و دیگه نیازی به تو ندارم
جان دلم دلربای شیرینم از زمانیکه که داداش سهیل عزیزمون به یادمون آورد که تو هم هستی و ما تو رو یادمون رفته و ما یادمون اومد ای وای چه جواهری رو نادیده گرفتیم و باز هم تو رو تحویلت گرفتیم و باهات عشق بازی کردیم دنیا هم ما رو تحویل گرفت شیرین من
جان من شکر که داداش سهیل یادمون آورد و شکر که هستی و شکر که با همدیگه آشتی کردیم قربونت برم میخوام همیشه با تو باشم همیشه و همه جا
آخ که دنیات چقدر قشنگه چقدر ایمان تو محکمه چقدر عاشق و بی غل و غشی چقدر قشنگ میخندی جون دلم
دورت بگردم میخوام به لطف دلبر جانم مثله شیر پشت سر مثله عقاب بالا سرت باشم نمیخوام دیگه کسی اذیتت کنه
خیلی دوست دارم سارا کوچولوی وجود من👧🏽😍😘🫂💚
یاران جان
متنی که برای کودک ذرونمون قرار بود استوری کنیم بدلیل نبودن نت با ایده ی قشنگ داداش محمد راستگو بیایم متن هامون اینجا ب یادگار بنویسیم 😍🙌🏽💚🫂✨👭
من کاملا موافقم
عجب ایده نابی
به به ، خوشمان آمد
😄👏👏🥰
🙏🫶🥰🌹
همه اینها لطف اوست💚😍
شکرگزارم که برکت این ایده الهی، با همراهی شما جاری شد. سپاس از حضورتان.
به خودم میبالم کنار عاشقانی چون شما هستم
در زیر سایه حق، شب و روزتان الهی باد💚💚💚
الهی صد هزار مرتبه شکر ت خدا جونم برای یک روز جانانه دیگ یک فرصت زندگی دیگه 😍🌱🙌🏽🌱
خداجونم شکرت برای تک تک تمرینات الهی که مارو به تو ونور درونمون وصل میکنه 🫂🕊️✨🌱🙌🏽
خداجونم شکرت برای حضورم در این محفل الهی کنار استاد جانم وعاشقان یار ✨😍💎
خداجونم شکرت برای این روز الهی وپراز نشانه 😍✨
درود و عشق به داداش سهیل عزیز دلم 😍داداش روز سیزدهمه وما جانانه حضور داریماااا😍🙌🏽💚🫂
نگاررر جونمممم خداقوت به جانمون که هنوز پای تعهدمون وایسادیم عاشقانه دوست دارم عزیز دلم بهت قول دادم. با پرهیز کردنام جبران کنم اون لحظه های رو که دستمو از دستت جدا کردم و غرق بازی بیرون شدم و عاشقانه مراقبت باشم جان الهی من 😍🫂💎✨👭🧚🏽
0 •
الهی شکر برای این حس و حال الهیتون🤲💚
الهی شکر برای این ذوقتون🤲💚
الهی شکر برای گرفتن مدرک اشپزیتون 💚🤲
الهی شکر برای حضورتون در این قبیله💚🫂
با این انرژی و ذوقتون دعامون کنید
ذوق تایپ کردنتو قربون آخه😍😍😍😍
به به عجب تجربه ناب الهی خدا قوت به جانتون احسنت بهتون که با جانتون قدم بر می دارید 💚
.
بنی ادم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند
هر عضوی به درد آورد روزگار ، دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی ، نشاید که نامت دهند آدمی
دقیقا الان متوجه میشیم که هر عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار👌
خدا آرامش دل بیقرار تمام هموطنانمون باشه یه آرامشی از جنس آرامش این قبیله به همه بده💚🤲
الهی شکر که هستین در قبیله 💚
یه شمع روشن کردم و پشت میزم توی محل کار شروع کردم شکر گذاری نوشتن ، اصن دلبر یه حال درونی دیگه ای بهم کادو داد ، خیلیییی خوب بود داشتم خواسته های نوبت ظهرم رو مینوشتم که همکارم اومد بالای سرم و دید شمع روشن کردم ، یجوری حس کردم جذب شد برای انرژی شمع و اون فضا و الان فکر میکنم اون بچه درونش اون فضا رو دوست داشت و به کلام اومد و گفت شمع برای انرژی مثبت روشن کردی و من لبخند زدم 😊ولی حالا پیغام های قشنکی برام داشت که نوشتم
الهی صد هزار مرتبه شکرت خداجون بابت این لحظات الهی 💚💚💚💚💚
شکر انرژی الهیتون در این چالش و محل کارتون💚💚💚🫂
عزیزان به سختی وصل شدم ،استوری های استادِجان رو براتون مینویسم:
استوری های استادِجان در پیج قبیله حدوددو ساعت پیش:در استوری اول، پستی که در پیج خودشون برای عروج داداش مسعود جانمون گذاشتند رو استوری کردند و نوشتند:به یادتم یارِجان💚🫂دراستوری های بعدی پست های گفتگتو هایی که با اعضای قبیله داشتند رواستوری کردند و نوشتند:جان دلتنگ شماست💚🫂یکی از استوری ها مربوط به عزیزی هست که پدرشون عروج کردند،همون عزیزی که پدرشون می فرمودند ما 5 صبح بیدارهستیم وباگ خواهرمون دست بوسی پدر و مادره بوده و انجامش دادند، و بعد از عروج پدر بزرگوارشون با مادرعزیزشون لایو تشریف آوردند صحبت کردند با استادِجان:استادِ جان نوشتند به یادتم یارِجان💚🫂استوری های دیگه مربوط به ویدیو های پیج اولشون(ویدیوهای قبیله الهی SBF) هست و پست های گفتگوهای استادِجانمون با اعضای قبیله:بانو الهام جان،استاد عزیزی که برامون آواز میخوندند در لایوها،مامان فرانک جان،داداش حمید جان و عزیزان جان دیگر قبیله، که قبلا پست شده بود رو استوری کردند هست، با این متن: 💚🫂
همش لطف اوست خواهرم💚🙌
به لطف و مدد خودش فقط وظیفم رو انجام دادم💚
خدا حفظتون کنه💚
در پناه امن خداوند بخشنده و مهربان باشیدخواهرم💚🙌
استاد جان هم با دوره کردن اون لایوها و ملاقاتهای الهی دارن عشقبازی میکنند.😍🕊
شکر حضورت داداش سهیل عزیز شکر حضور تکتک همسفرانِ جان🙏💚🫂
شکر حضور پر برکت و پر مهر شما داداش عزیزم💚
همش لطف اوست💚🙌
خدا حفظشون کنه استادِجانمون رو💚
خدا شما داداش عزیزم رو حفظ کنه💚
در پناه امن خداوند بخشنده و مهربان باشید دادا ش عزیزم💚🙌🫂
همش لطف اوست خواهرم💚🙌
شکر وجود پر برکت و پر مهر شما خواهر عزیزم💚
خدا حفظتون کنه💚
در پناه امن خداوند بخشنده و مهربان باشیدخواهر عزیزم💚🙌🫂
هستی کوچولوی خوش قلبم خیلی دوستت دارم از اینکه هر لحظه تلاش میکنی که من در کنار تو باشم برام خیلی با ارزشه
با اومدنت زندگیم یه رنگ دیگه به خودش گرفته شادیش متفاوت تر شده
حضورت تو زندگیم قشنگ ترین هدیه بود که میتونستم داشته باشمش
برای تمام تغییرهایی که داشتم و دارم ازت ممنونم
خودمونیما این هستی کجا و اون هستی قبل از آشنایی با تو کجا😍😍😍
خلاصه اینکه خیلی مخلصیم رفیق👭🥰
ایده داداش محمد راستگو بود ایشون نوشتن من خوشم اومد قبل از اینکه متن داداش محمد رو بخونم منم برای هستی کوچولو نوشتم بعد رفتم متن دادش محمد رو خوندم😍
شکر حضور ارزشمندتون
ماشاالله به جانت عزیزم
درپناه دلبر جان باشید💚💚
ممنونم که به من لطف داشتی
منم خیلی خوشحالم که در کنار شماها عزیزان جانم که با عشق ترین ها هستین هستم
شکر وجود خودتو رستا جانم💚👭🙋♀️
🪷🦋⭐️🌟
کوچولوی دوستداشتنی من، به حضور تو در این جهان افتخار میکنم. به صداقت و پاکی وجودت، به معصومیت بینظیرت. تو عشق منی!
خدای مهربان را شاکرم که مرا با تو آشنا کرد تا سفر زندگیمان جذابتر و عاشقانه شود. شکرگزارم که در کنار هم، در این شهربازیِ زندگی، به شناخت عمیقتری از خود و این جهان دست مییابیم.
👼✨️🌱🕊🌞
همیشه برایم بمانی ای تمامِ هستی من.
هر سفری را اول با تو آغاز میکنم.💚🫂
دلی و عاشقانه برای کودک درونتون نوشتین
منم از ایده شما استفاده کردم و برای دلبرجانم نوشتم😍💚🙏🙋♀️
درود و خداقوت جانانه به خواهر هستی نازنین سپاسگزارم
منم از این پیغامتون کلی خوشحال و ذوق زده شدم 😍
شکر وجودتون🙏💚
ماشاالله به جانت
چقدر کودکانه و الهی نامه نوشتید 💚💚
حس وحال ناب این نامه نوشتن نوش جان الهیت
ممنونم عزیز دلین😍
خداحفظتون کنه💚💚💚
شکر وجودتون یارِجانم
افتخاریه کنارتونم
خداحفظتون کنه💚🫂
عالی این شما وجودتون پر برکته 💚
ماشاالله داره پیامتون برای دلبر جانتون 💚
برکت ها از اوست 😄
الهی شکر کنار همیم
خداحفظتون کنه💚💚💚
سپاسگزاریم از جانتون بابت ایده ی بسیار قشنگی که دادند و همه ی ما هم از این ایده ی بسیار زیبا بهره بردیم ماشاءالله به جانتون💚🌱🫂
الحمدالله که چه زیبا هدایت کرد و زنجیره وار این این ایدهی الهی دست به دست جان ها شد 🌱🕊🌞
شکرگزار وجودتونم
خواهر عزیزم 💚
در زیر سایه حق، شبتون الهی باد🌙✨️
داداش بیا ببین شیر دخترت امروز برای غذای پاکبان چه کردههههه
داداش جونم واست بگه از سر کار داشتم برمیگشتم دیدم یه پاکبان نازنینی داره با ینفر که روی موتورش نشسته بود ، صحبت میکنه ، منم سریعععع راهمو به سمت سوپر مارکت منحرف کردم و سریع یه ساندویج سرد خریدم ، نجوای ذهن اومد و گفت شاید نخوره یا دوس نداشته باشه ولی رفتم و بهش دادم و با یه سلام و خسته نباشید و نوش جان از کنارش گذشتم
اقا رفتم جلو تر دیدم خودمم غذا نخوردم ، گفتم برم یه حالی هم به دلبر بدم و غذایی که دوست دارم رو بگیرم دلبرم بدجوری هوس زرشک پلو با مرغ کرده بود
رفتم از یه کبابی خوب یه غذا سفارش دادم و داشتم میرفتم که ...دیدم یه پاکبان دیگه ای هم هست ، داداش سریع دوییدم و یه کیک و شیر خریدم و دوییدم سمتش و اونم یه فاصله زیااادی با من داشت توی پیاده رو ، داداش پاکبان نازنین انقدر تند راه میرفتم فقط میگفتم خداکنه یجایی وایسته
داداش من میدوییدم اون تند تند تر راه میرفت ، من بدو پاکبان بدو ، خلااااصه یجایی ایستاد و داشت جارو تمیز کاری میکرد که بهش رسیدم
وقتی بهش رسیدم صداش زدم جناب ، پاکبان برگشت هم غذا رو بهش دادم هم کیک و شیر رو
شیطان میگفت تو خودت غذا نخورده بودی پس چرا همه اش رو دادی ، سریع گفتم برو بابا اگه ندیدی خدا یه پول زیادی بهم نداد ، من با دلبر بستم ، خلاصه به خودم اومدم دیدم رفتم جوجه کباب برای خودم سفارش دادم و با کلیییییی حال خوب برگشتم خونه 😍😍😍😍😄 داداش نمیدونی دلبر تو قلب من چقدرررر بی ریا و پاک میپرید بالا و پایین و عشق میکرد ، حال کردم باهاش و یکم که فکر کردم دیدم قبلا یه نذر هم کردم که غذا بدم بیرون ، گفتم برسم خونه برم غذا درست کنم و دم افطار برم تو خیابون و پاکبان هارو پیدا کنم
ولی داداش نمیدونی لذت اینکه بشینی پیششون و اون ها غذا بخورن چقددددر قشنگ میشه برام و دعا میکردم فقط از غذاها بخورن 😍💚🕊🌱 شکر وجودت استاد عزیزم که روزمو ساختی ، داداش دلتنگتیم و این بود تجربه من از تمرین امروز
شما و یارانم وهمسفرانم رو به دستان پر نعمت و برکت دلبر جان میسپارم 💚💚💚💚🕊🕊🕊🕊🌱🌱🌱🌞🌞🌞🌞🌞🌞
چ حس وحال الهی را امروز تحربه کردید
حتی وقتی خودت غذا نخورده بودی
باز هم عاشقی کردی
نوش حونت ای حال الهی عزیز جانم🌺🌺🌺
همه اش دلبر بود، اخ که اولین عشق رو که رسوندم بهم یکمی حال داد ولیییی دومی که اتفاق افتاد دیدم تمرین برای من میخواد بگه چقدر بدون فکر و تصمیم ،عشق دادن قشنگه 😍
دمتون گرم
دلبر جان بهتون افتخار میکنه 👏🏽🤍
حس عاشقی امروز با پاکبانان عزیزمون نور بتابونه به الماس درونت💚💚💚
سپاسسسس
جمله زیبایی بود و من هم برای شما ارزو مبکنم الماس درونت پر از نور بشه 🕊🌱💚💚💚🌞🌞🌞🌞شکر حضورت
ماشالله به دلبرتون ماشالله به جانتون. خیلی کیف کردم و کودک درونم هم ذوق کرد از خوندن تجربهتون😍💚🕊 خدا حفظتون کنه🙏💚
ماشاءالله به جانتان💚
حق نگهدارتان و همیشه در سایه امنش باشید.💚🌱🕊🌞
سپاااس 💚💚💚💚💚💚
آب حیات ست عشق با جان و دلش پذیر
زندگی که با عشق ورزی با خدای خودت میگزره یه حس و حال دیگه داره وقتی در بخشندگی و مهربانی و لطف و کرم خدا خودت غرق میشی زندگی یک رنگ و بو الهی دیگه میگیره وقتی بابت همه داده و ندادها ی که در راه هست خدایی خودت رو شکر میکنی این شکر گزاری یه حال و هوایی به تو میده که دوست نداری با هیچ چیز دیگه عوض ش کنی و این موضوع باعث میشه به خدایی خودت نزدیکتر و آرامش درونی بیشتر برسی خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی ما رستگار
خداقوت جانت همسفر💚💚💚
واقعا زندگی بدون خدا و عشق دادن بجز حال بد و ناراحتی چیزی برام نداشت. با خدا رنگ و بوی زندگی شگفت انگیز میشه😍💚🫂 شکر حضوزتون🙏💚
وقتی پشت ماشین نشستم گفتم الهی ب امید تو
دلبر خودت محافظت کن به امید توقدمبر میدارم
یک لحظه حس کردم یک جفت بال سفید بزرگ
بالای سرم هست وداره محافظت میکنه ازم
الله اکبر ک هر وقت صداش میرنی جوابت میده
🌞😍💚
همینه عزیزم ما هر لحظه به عیاردا رترین شکل ممکن تحت حفاظت خدا هستیم همه جا مث بادیگارد بهامونه💚💚💚💚🕊🕊
داشتم خونمونو جم و جورش میکردم یهو ذهنم شروع کرد غر زدن ، ای بابا چرا پدر مادرم اینقدر خونه رو بهم میریزن و ازین حرفا و منم فکر میکردم خودمم که دارم اینا رو میگم . یکمحسم بد شد ولی یهو بخودم اومدم که ببین این ذهنه توعه ، ذهنی که بر اساس برنامه ریزی بد و اشتباهی در کذشته طراحی شده وگرنه جای ناراحتی نداره تازه خوشحال هم باش که این ریخت و پاش نشونه اینه که پدر و مادر داری و تازه پدر و مادرت سالم هستن و گاهی تو خونه رو تو باید مرتب کنی . بده سرت گرم کار بشه ، اگه هیچ کاری برای انجام دادن نبود چی اون وقت میخواستی چیکار کنی ؟؟ کلی حسم خوب شد. نکته مهمش این بود که متوجه ذهنم شدم و حس بدم رو تبدیلش کردم به حس خوب و الهی .
الهی شکرت
خوشحالم 😊😍🧚♂️🥰🥰
من سه تا فرزند دسته گل دارم
ی وقتی نفس کم میارم
ولی میکم دلبر تو میدونی من ازپسش بر میام
که این بار قشنگ رو دوشم گذاشتی
پس یک نیروی الهی از سمت خودت بهم بده
تا اول ب خودم وهمسرم
وبعد برفرزندانم خدمت کنم
این هدیه های الهی
این امانت های با عشق ک بهم دادی
گاهی خستگی طبیعی خواهرم
اما تمیزارم نجوای ذهن اذیتم کنه فقط شناساییش میکنم
ومیگم من این افکار نیستم
الله مدد کن🕊️🕊️🕊️🕊️
به به خدا حفظشون کنه
خیلی خداقوت جانتون باشه ، آفرین به صبر وتلاش ومسئولیت پذیری شما خواهرم .
آره دیدی ذهن همش به هر بهانه ای میخواد بیاد و کلا ذهن همیشه در کمین ماست ولی ما براحتی با کنترل و مراقبت از ذهن میتونیم براحتی بهش غلبه کنیم . کلا باید همیشه حواسمون جمع باشه .
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
خدایا شکرت
این جمله خودش آب روی آتیشه
خدا حفظت کنه آرزوی عزیز و دوست داشتنی و ماه
دست خداوند همیشه یار و همراهت باشه 💚🌱🫂😘
هر لحظه زندکی زیباست🕊️💚شکر وجودت🌞🪻
🌹✨️🕊🥰🦋🫂
همه اش لطف اوست🪷🌺🍀🌸
💚🌸🥰🫂
عالی عالی. شکر حضورتون🙏💚
دنیا دنیا سپاسگزارم
شکر حضور سبز و نورانی شما برادر خوبم .
✨️🌸🕊💚✨️🌸🕊💚
فقط این کار رو قبل از رفتن تو جاده انجام دادم یاران جانم براشون دعا کنید به سلامت برن و برگردن💚💚💚💚💚💚💚💚
الهی خدا براتون سالهای سال سالم و باعزت حفظ شون کنه
الهی شکر که تونستین این کارو انجام بدین شکر خداوند
گریه از جان میاد سخت نگیر نازنینم شکر این حال و هوای بارونیتون 😍💚✨🌱
سفر فرشتگان زندگیتون الهی و در پناه دلبر جان باشند🌞👌🏻🕊️😍💚
در پناه خدا باشن همسفران زندگیت
اشک الهی
حس ناب الهی خواهرم
شکر وجودتون🕊️💚
هستتیییییی که هستم
هنووووز هستم
الان هستم
هستییییییی که هستم 💚💚💚💚🕊🕊🕊🌱🌞
آن را ببخش… با بخشیدن بخشی از خود، بیشتر از آنچه میخواهید به دست خواهید آورد،بخشش واقعی باشه برکت الهی و فراوان همراهشه. 💚🙌🏻🕊🦋🌅💎🌱
با بخشیدن بخشی از خود، بیشتر از آنچه میخواهید به دست خواهید آورد،بخشش واقعی باشه برکت الهی و فراوان همراهشه. 💚شکر وجودتون 🥰💚🫂
وتنها وتنها ب تو پناه میبرم ای جان جانانم💚💚💚💚
صفای کلامت
دستانی از جنس عشق دلبر💚🕊️🦋
قشنگحالتو انتقال دادی عالی بود . به به لذت بردم کیف کردم .
خدا حفظت کنه دختر با عشق
🌷🌱💚👌🕊✨️
😍🌝🌹🦋
بر آستانِ دلبرجان، کرده راز.
دستِ خدا گرفته کودکِ ما را،
در صلحِ نور، رفته از هر پرواز. 💚🙌🏻🦋🌅🕊🌱🧚🏻♀️💎
بابت این حس وحال الهی
نوش جونتون🌸🌹🎍
نوش جانت این حال
مچکرم حال منم خوب شد حرفاتو خوندم عشقم .
👌💚🌱🌷💃💃💃💃💃💃💃💃💃
حال ماهم با خوندن کامنت های شما خیلی خوب شد
لطفاً اگه میشه از خودتون با این احوال ناب یه ویدیو بگیرین و از تجربیات و احساسات نابتون بگین
یادگاری میمونه و انگیزه ای میشه برای بقیه ی همسفران 🤍🙏🏽
خدایا سپاسگزارم🕊️💚🎍🌸🌞
چقدر زیبا فرمودید
با جان هماهنگ بود
الهی امین
الله مدد کن
شکر وجودتون 🕊️🌞🤲
الهی شکر هنوز هستیم
الهی شکر دراین تایم از جهان در کنار هم حضور داریم 💚🕊️
شکر وجودت عشق جان
🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷
شکر وجود قشنگ و مبارکت نداجانم .
🤍🌸❤️🌹💚🌱🌷💃💃
زیرا جرأت عشق ورزیدن ب دیگران داشتند. 🙌🏻🌅💚🌱🕊💎🦋
چقدر زیبا بود این متن
شکر وجودت🕊️💚
عشق ورزیدن به انسانی دیگر
مانند ملاقات با خداوند است…🙌🏻🌅💚🌱🦋💎🕊🫂
خواهری مرسی
دوستت دارم
🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃