در حال بارگذاری...

روز سیزدهم از چالش


تمرین روز سیزدهم از چالش

تاکنون 1,000 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس

× برای درج دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
  • الهی به امید تو 
    روز سیزدهم و هدیه به پاکبان 
    هر بار زیبایی این تمرین رو عمیق تر میبینم و بیشتر ذوق میکنم😍😍😍
    عشق دادن به کودک درون چه خودمون چه دیگری شادی رو بهمون هدیه میده
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام علیکم
    با همه باگ ها مانده ام در مسیر
  • الهی به امید تو روز ۱۳ هم چالش ۱۸ روزه 
    شکر که اجازه دادی تا این روز جانانه  باشم💚
  • الحمدلله برای تمرین امروز و این سه روز که چه دگرگونی در انسان ایجاد میکنه تمرین بخشش بعد هدیه دادن به پاکبان ها که او مدد کنه تا درک بشه چه ارتباطی بین این دو تاست
  • متن تمرینات روز سیزدهم چالش الهی 18 روزه جان جانان:
    1.امروز یک عکس از بچگیت رو در یک بستر شبکه اجتماعی استوری کن و متنی عاشقانه رو برایش بنویس.اگه واقعاً هیچ عکسی از بچگیت نداری مسئله ای نیست.براش یک متن به نیّت اون بچه بنویس و استوری کن تا ببینه که به بودنش واقعی و در عمل افتخار می کنی و اسمش رو فریاد می زنی!
    نکتۀ مهم:در این تمرین با خودت روبه رو میشی،ترس از قضاوت آدم ها و میزان عزت نفس خودت رو می سنجی.
    2.از امروز تا پایان روز هجدهم فرصت داری حداقل به یک پاکبان عزیز با نیّت الهی هدیه ای جانانه بدی؛می تونه غذا باشه یا یک شاخۀ گل یا هر چیز دیگه ای که جانت بهت میگه!
    نکتۀ مهم:در این تمرین زمانی که به سمت پاکبان نازنین میری درون جانش،اون بچه رو ببین،فکر کن داری به دلبرِجانش هدیه میدی.
    برای دسترسی به تمرینات از همین بخش می تونید ویدیو تمرینات رو مشاهده یا فایل پی دی اف تمرینات رو دانلود کنید.
  • شلام سعید کوچولو شلام نازنین👶😍 معجزه‌ی زندگیم آشنایی با تو بود عشقم💚. دوتا بال پرواز من هستی🪽فرشته‌ی نجاتم هستی🧚‍♂️دلبرجان چقدر تو رو دوست داره. چقدر عاشق تو بود که تورو آفرید.سعید کوچولوی نازنینم دلبرجان تورو از عشق خلق کرده💚😍 ذات تو عشق و محبت و دوست داشتنه😍💚🫂 ببخش منو که گاهی تنهات میزارم. ببخش منو که گاهی حواسم پرت میشه و حضورت رو احساس نمیکنم و تو عاشقانه منتظرم میمونی تا باز هم برگردم و بغلت کنم. این همه سال امید داشتی که یکروز برگردم. هی میگفتی که امسال دیگه میاد. امسال دیگه منو میبینه و ۳۸ سال گذشت. اما دیگه اومدم تا پیشت بمونم. با نیت الهی اومدم. از دلبرجان مدد خواستم که منو کنارتو نگهداره و نزاره که دستم از دستای کوچولو و قسنگت جدا بشه👨‍👦👬😍💚🫂 میخوام فقط با تو برم. هرجا که تو بگی. الهی صدهزار مرتبه شکرت خداجونم چقدر حالم کنارش خوبه😍😍😍🦋🦋🦋👨‍👦
    سپاسگزارم خداجون که الان بغل همدیگه هستیم😍🕊💚🫂 این یادگاری قشنگ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۴ تهران
  • نیما جونم دورت بگردم بوبولی  از روزی که بهت توجه میکنم باهات میخندم وقتی خودتو لوس میکنی بهت نگاه میکنم و بهت افتخار میکنم اصلا زندگیم رنگ و بوی دیگه ای گرفته دورت بگردم عزیز دلم 💚💚💚💚💚💚 من دیگه از این به بعد افتخار میکنم اهان پولم میدم بری از پایین کوچمون نوشمک بخریا پول توی جیبت زیاده 💚💚💚💚💚
  • رستای قشنگم  🫂💚رستا کوچولوی دوس داشتنی من👶 بهترین رفیق ناب من🫂باعشق برات مینویسم🍃
    توبهترین دوست👭 همراه بهترین رفیق و بهترین مونس و همدمی هستی ک من تو زندگیم دارم💚✨️
    از وقتی ک دارمت از وقتی که پیدات کردم  دنیام رنگ و بوی قشنگ تری گرفته 
    من از بودن باتو در هرلحظه زندگیم لذت میبرم پس بیا همیشه باعشق و باجون و دل کنار هم باشیم قشنگم و دست تو دست هم همون مسیری رو بریم ک براش پا به این دنیا گذاشتیم
    پس بزن بریم💚🫂✨️🥰
  • درود و عشق دویدن با ذوق دنبال ماشین شهرداری و رسیدن به پاکبان ها یکی از قشنگ ترین خاطره برای کیفونی کودک درونم ساخت اینکه وحشیانه امتیازها رو میگیری نشون میده در جای درستی هستی رفیق در مسیر رسالتت
  • همیشه به خودم میگم تو فرق داری، اره من فرق دارم من یه آدم خاصم ، من رو خداجونم یه جور دیگه دوست داره خیلی خیلی عاشقمه. منم عاشق خودمم. اسماعیل عزیزم کودک زیبا و به دل نشینم ، هر وقت نگات میکنم حال دلم کوک میشه و امید دارم که به تمام خواسته ات به زودی میرسی. صبر داشته باش گلم صبر باشد رمز قفل این جهان. راستی همه دوستت دارند و از روح لطیفت میگندو همیشه میگند تو فرق داری. دوستت دارم اسماعیل عزیزم. 
    الهی صدهزار مرتبه شکرت بابت وجود داداش سهیل و وب سایت و خواهربرادارهای قبیله که فقط آرامش میدند باحرفاشون
    شکر وجودتون ، شکر شکر شکر شکر
  • الهی صد هزار مرتبه شکرت بابت پاکبان نازنینم که تونستم خوش حالش کنم و بهش انگیزه بدم الهی شکرت 
  • هرکسی ابن را میبیند مطعنم براشون کمک به پارکبان عزیز تر جان راحته براشون یادتون اون حس ارزشمندی رو بدین هرچی بدین برمیگرده حواستون باشه 💚
  • بابا اصلا حالم مثل قبل نیست قبلا خیلی خوشحال بودم ولی احساس میکنم صرفا خوشحال بودم الان اونقدر خوشحال نیستم ولی در ژرفا خوشحالم الهی شکرت بخاطر اینکه خواسته های پارسالم ماشین بود امسالم تنظیم کردن کانون توجه مدد کردن تو در برخورد های روزانه ام در روزی در اون داشتن حسه زیبا 
  • به نا م  نامی الله 
    خدایا چه یافت آنکس که تو را گم کرد 
    و چه گم کرد آنکس که تو را یافت   
    لیلا خانوم عزیزدلم  من تازه پیدات کردم و تا ابد دورت میگردم. .
    مثل عقاب بالای سرت و مثل شیر پشتت ام دخترکم  .
    تو  ملکه بی‌نظیری هستی که زمین تا بحال حداقل تو این عصر و زمانه بخودش دیده  اینو فقط همیشه یادت باشه  .
    یادت باشه اینقدر وجودت ارزشمنده که شاید هر هزار سال یکبار خداوند به زیبایی و  ارزشمندی و عظمت تو کسی رو خلق کنه  چشمانت  زیباترین چشمهای جهان است و چهره  ات  و موی تو. ، قد و بالای تو جذابیت های  ظاهری و درونی تو چشم خوبان عالم رو هم خیره کرده دخترکم. .
    تو برای من بسیار بسیار ارزشمند  هستی لیلا جانم  و به کمتر از پادشاه نمیدمت  .
    تازهپادشاه بزرگی هم که بیاد خواستگاریت  ، قبول میکنم اگر خودت مایل باشی ولی اینو ب بین خودمون باشه که تو ازش سرتری    و باید خیلی قدر تو رو بدونه  .
    میخوام بدونی چقدر ارزشمند هستی  .
    تو با همین‌سن کمت روح‌بسیار بزرگی داری و‌ تو سن پایین شبیه انسانهای بزرگ تاریخ رفتار میکنی  .
    روح‌تو روح خیلی خاصیه و یک‌ملکه بسیار بی نظیر تو وجودت میبینم  . 
    کارایی میکنی با این سن کمت که تو کتابا خون انسانهای بزرگ‌ انجام دادن د  .
    کتاب ها باید در وصف جمال و‌کمالاتت بنویسم دخترم  .
    خیلی بهت افتخار میکنم   خیلی بهت افتخار می کنم  و خیلی به داشتن تو مسرورم و سر بلند  . 
    سپاسگزار وجود نازنینت هستم لیلای قشنگم  . تو همون لیلایی  هستی که بهترین ها مجنون ات میشن  .
    دوستت دارم  لیلای کوچک ام  .
    تو منو داری از هیچی نترس و نگران هیچی چیزی نباش  ...
    خدا حفظت کنه دلبندم شیرینم نازخاتونم  ، بهترین بهترینها هستی و لایق داشتن بهترین هایی  عزیزکم. ..
    🌹✨️🌸🌹✨️🌸🌹✨️🌸🌹✨️🌸 
    • بی‌شک بانو لیلای عزیز💚 شما نه تنها جزو خوبان عالم هستید، بلکه حضورتان نقشی حیاتی در این مسیر الهی ایفا می‌کند. بدانید که برای این عالم، مهم و خاص هستید.✨️
       خداوند یار و نگهدارتان باد و در پناه امنش به راهتان ادامه دهید.
      یاحق🌱🕊🌞
  • الهی الهی شکرت که پول در جیبم گذاشتی الهی شکرت قبلا کلی پول میخواستم اصلا هم نمیداستم چقدر میخوام ولی الان میدانم جنس بخرم ماشینم بنزین داشته باشد و پول بدنسازی ام باشد کافیست و همشو قشنگ میرسونی شکرت بخاطر بلو کارتم که توش پول بود شکرت بعد گشتن دنبال پول نقد خیلی راحت اون زحمتکش الهیی که فک کنم پارسال هم برای دلبرجانم یک ناهار خریده بودم نونستم پول بدم خدا جون اخر وقت بود نتونستم اراسته کنم از اموزش درامده بودم روزه بودم بخاطر اون دورت بگردم 💚💚💚
  • سلام دلبرک شیرینم محمد جانم  تو برایم تمام دنیایی  خیلی دوستت دارم عزیزم سپاس گزارم ازت که در این لحظه هنوز با منی، هستی
    که هستم رفیق جانم🌱🌞🕊️
  • عشق بهت سارای قشنگم ،قربون صورت ماهت برم  که اینقدر معصوم و دلبری ،قربون اون موهای قشنگ و فرفریت برم من ،جان دلم منو ببخش که فراموشت کرده بودم و نمی دیدمت اما الهی شکر یه روز تو همه ی حال بدیها یه نور اومد و چراع راهمون شد،اومد گفت برگرد برگرد یه سر به بچه بزن اومدم دیدم یه گوشه نشستی تنهای تنها ...
    بغلت کردم عزیزدلم نازتو کشیدم بهت قول دادم جانانه مراقبت باشم،ببین چه جای قشنگی هستیم کنار داداش سهیل و یاران جانم،کلی خواهر و برادر نازنین دارم ، تو این خونه ی قشنگ داره بهمون کلی خوش می گذره اصلا هم کاری به بیرون نداریم چون اونجا برای ما نیست ما اینجارو داریم،کلی فرشته کنارمون هستن،الهی شکر که دارمت عزیزدلم بمون کنارم،خیلی دوست دارم از امروز مثل شیر پشت و مثل عقاب بالای سرتم🥰🫶😘💚🫂🪻🥰💚
      • شکر وجودتون خواهر سارا جانم🙏🫂💚🥰🙋‍♀️🫶
    • سارا جانم عزیزدلم  با جان متن ات رو خوندم   . چقدر از جان قشنگت بود  .
      اینکه خانوم باوقار و  بسیار شایسته مثل شما رو خداوند افتخار آشنایی و دوستی بهم عطا کرده خیلی خرسند و  خوشحالم و افتخار میکنم  بخو
      شما شایسته بهترین ها هستید و جاتون توی بالاشهر  قلب من یه کاخ دارید  . 
      خیلی دوستت دارم خانوم عشق و معرفت و  سعادتمند  ..
      🫂🌸✨️🌹🕊🦋
      • درود و عشق نازنینم، قدردان لطف و محبتت هستم عزیزدلم،منم دوست دارم نازنینم الهی که بهترینها نصیب قلب پاکتون،خدا حفظتون کنه خواهر قشنگم 🙏🫂💚🥰🫶🌸
  • شاه ترین شاه جهان
    عشق ترین شیرین زبان
    امیرحسین جانم،نفس من،عشق زیبای من،دلبرجان من، همۀ وجود من
    شکر که دارمت قشنگم
    جانانم
    آن کس که تورا شناخت جان را چه کند؟
    فرزند و عیال و خانمان را چه کند؟
    دیوانه کنی هر دو جهانش  بدهی
    دیوانۀ  تو هر دو جهان را چه کند؟
    قربونت برم امیرحسین جانم💚🫂
    • به به ،شکر وجودتون،چه زیبا چه عشقی به خودتون دادین،نوش جانتون،خدا حفظتون کنه داداش امیرحسین نازنین 🙏💚🌹🥰
      • درود و مهر بانو ساراجان خواهر عزیزم💚
        شکر وجود پر مهر و پر برکت شما خواهرجان💚
        الهی که هممون هربار عمیق تر این عشق رو تجربه کنیم💚🙌
        خدا شما عزیزان جانم،استادجانمون و فرشتگان جان تیم رو حفظ کنه💚🙌
        همش لطف اوست💚🙌
        در پناه امن خداوند بخشنده و مهربان باشیدخواهرعزیزم💚🙌
      • درود و مهر بانو سارا جان خواهر عزیزم💚
        شکروجود پر مهر و پر برکت شما خواهر عزیزم💚
        ماشااالله به جان پاک و الهی شما خواهر جان💚🫂
        خدا حفظتون کنه💚
        سپاسگزارم از مهر شما خواهرجان💚🙏
        در پناه امن خداونده بخشنده و مهربان باشید خواهر عزیزم💚🙌🫂
    • ای شاهِ شاهانِ جهان! داداش امیرحسین، عظمت تو ستودنی است.🌱🕊🌞
      شما یگانه‌ی روزگاری
      ✨️
      خداوند یار و نگهدارتان باد و همواره در پناه امنش باشید.
      💚💚💚
      • درود و مهر داداش محمدجانم💚
        پاک بندۀ با عشق و نور و مهر خدا💚🙌
        جانِ من هستید داداش عزیزم💚🫂
        خدا حفظتون کنه داداش جانم💚
        الهی که در آغوش خداوند باشید داداش عزیزم ،نعمت و برکت، سلامتی،عشق،نور و تمامی مواهب خداوندبخشده و مهربان، فراوان و لبریز باشه در زندگیتون💚🙌
        مراقب وجود پاک و الهیتون باشید داداش عزیزم💚🙌
  • لیلای عزیزم آنچه  خوبان همه دارند تو یکجا داری دخترکم. .
    تو یه موجود ناز و دوست داشتنی و ماه و خیلی خاصی هستی که خدا آفرید .
    من همیشه به داشتن تو به خصوصیات تو بینهایت افتخار میکنم  .
    تو باعث‌سربلندی من بودی همیشه  ، من از بودنت خوشحالم بخودم میبالم  قربونت برم من دختر کوچولوی خودم. .
    تو خدایی از شدت خوبی  ، تو بزرگی و بزرگی برازنده توعه هر چند من همینی که هستی. دوستت دارم  اصلنم لازم نیست بجایی برسی که من بخوام بهت توجه کنم  و عشق بدم .
    قسم میخورم ازین به بعد در هر شب و روز کاملا حواسم بهت باشه و  دورت بگردم دختر عزیزم خانوم گلها و زیباییها  . دیگه با کسی مقایسه ات  نمی کنم هرگز .
    اینا یهویی اومد  ، بقیشم دوباره بعد کارام مینویسم
      • عشق جانم عزیزم  ، سپاسگزارم از وجود ارزشمندتون  .
        خدا حفظتون کنه یار دیرین قلبم  .
        🌹✨️🌸🌹✨️🌸🌹✨️🌸🌹✨️🌸🫂
  • من و لیلا کوچولو داریم یعنی غذای خوشمزه درست میکنیم برلی شام لیلای ناز و کوچولو و دوست داشتنی. .
    خلاصه اینکه من متنم رو میزارم بعد انجام کارام مینویسم  انشاءالله  .
    متنی که حتی فکر بهش هم اشکمو در میاره .
    چهل و دو ساله با منه ولی هیچ توجهی حمایتی از من ندید. . فقط سرزنش تخریب و سرکوفت و زخم زبون از من شنید  ..
    بمیرم برات لیلای عزیزم که تمام آنچه خوب هست رو یکجا داشتی ولی من کور بودم ندیدم  .
    خدایا کمک ام کن ازین به بعد کوتاهی نکنم  .
    • لیلای زیبا هر چه خوبان همه دارند تو یکجا داری،عشق به وجودت نازنینم، هوای خودت رو جانانه داشته باشه تو یه دونه ای🙏💚🫂🥰🌹
      • سارای قلبم  ، همین بزرگواریهای شماست که منو عاشق خودتون کردین دیگه .
        شما روحهای بسیار نازنینی بودین و الانم دو ساله کتار خورشیدی چون داداش سهیل هستین تو  قبیله و هر کدومتون شدین خورشید  .
        کلامتون رفتارتون منش و معرفت و بزرگواری شما منو مست میکنه و تو حیرت میبره که خدایا اینا واقعا انسان هستن ؟؟ انکار فرشتگانی هستین که لباس انسان به تن کردین حتی اگر فکر نکنید دارم اغراق میکنم  ، انگار موجوداتی هستین فراتر از فرشته که خدا در وجودتون تجلی کرده .
        من حداقل تا الان زندگیم که کم آدم خوب هم ندیدم ولی بخوبی و نورانیت شماها  آدم ندیدم  .
        نور وجودتون و زیباییتون  چشمان روحم رو خیره کرده  .
        خدا کنه من از شما جا نمونم و خدا لیاقت همنشینی و کنار شما بودن رو بهم بده . بمونید برام  ، خدا حفظتون کنه .
        عاشقتم سارا جان  ، مچکرم که اینجوری هوای دل منو داری نازدانه قلبم ..
        💚🕊🌸💚🕊🌸✨️🫂🥰🥺
  • یا نور…🤍
    الهی به امید تو باباجونم💚
    سحرناز قشنگم،مهربونم،عزیزترینم،دلبر خوش خنده و خوش قلب من،تو چقدر شیرینی تو چقدر رهایی از هرچی زنجیر ترسه…چه سبک بالی چه آزادی… ببخش که ندیدمت …که دستت ول کردم که تنها رفتم هر بار در این دنیای ناسوتی هزار رنگ چرخیدم… اما دنیای با تو بودن عجب  رنگ و بویی عجب حال و هوایی دارد…به راستی که به قول بابا سهیل جانم زندگی نیست به جز دیدن یار… نیست نیست نیست… بخدا که نیست… اینجا با تو قشتگه…زندگی با تو خوشگل میشه دلبرجانم سحرنازم…من چی بخوام جز با تو بودن آخه…من همه قشنگیای عیار دار این دنیا رو با تو میخوام تجربه کنم…میخوام ببینم صورتت میخنده نازنینم ..همه چیز با تو میخوام همه چیز…🕊💚
  • الهی به امید تو دلبرجانم،💚💞🌱🕊️🌞الهی صد هزار مرتبه شکرت که بهم فرصت دادی بتونم این تمرین جانانه رو ی بار دیگه با عشق انجام بدم 😍 
    خداروشاکرم که فرصت دارم بهت توجه کنم آرش جونم 😘 آرش 3 ساله معصومم دورت بگردم عزیزدلم  😘
     ممنون که این همه سال کنارم بودی و منتظرم وایسادی از امروز  دیگه جانانه دستت رو میگیرم و مثل شیر پشت سر و مثل عقاب بالا سرت مراقبت عزیزدلم زندگیم تو همه چیز و همه کس منی با تو خیلیی بهم خوش میگذره این چند سال که پیدات کردم به لطف آموزش های داداش سهیل خیلییی خوشحال بودم وقتی دستم تو دستت بوده چون اولش ایمان نداشتم فقط اعتماد کرده بودم ولی فهمیدم تو مسیر رو بلدی و بیشتر از من میفهمی که کجا برم کجا نرم دیگه اجازه نمیدم جای بد بری و حرف های نازیبا بشنوی و ببینی 😍
    از امروز مترمون اهورایی هست 😍 اهورایی می‌بینیم، می‌شنویم، و به زبون میاریم با هم خیلیییی دوستت دارم ارشم قربون صورت ماهت برم من 😍خیلیییی خوشحالم تا فردا برات بنویسم کمه  دیدم چیکارا برام کردی عزیزدلم دیدم دستمو کجاها گرفتی و چقدر منتظر نگاهم  بودی که صدات بزنم عزیزدلم از امروز و فردا دیگه روزم رو با تو شروع میکنم خوشگلم😍🌱🕊️🌞💚
      • درود بر آبجی عزیزم ✨ شکر برای حضورت، سپاسگزارم. 💚💚💚
    • به به، داداش نیکوی اهورایی من💚! درود خداوند بر تو باد، در هر دو جهان. حضورت مایه برکت است.🌱🕊🌞
      • درود بروی ماهت داداش عیاردارم 🙋‍♂️ 💚 شکر برای حضور نورانیت و اهوراییت و پربرکتت
        سپاسگذارم نازنینم💚💞 انرژی دادی عزیزدلم وجودت انرژی بخشه🌱🕊️🌞✨
  • جمال یوسف گل چشم تیره روشن کرد 
    ولی ز گمشده ی من خبر نمی آید 
  • نگار عزیزم 🫂🥰💚
    نگار کوچولوی مهربون و دوس داشتنی وخوش قلب و زیبام عاشقانه دوست دارم ازت سپاسگزارم که همیشه و هر لحظه کنارم بودی و حواست بهم بوده ولی من بیشتر اوقات دستت و رها کردم و غرق بازی بیرون دراین شهربازی دنیا شدم ✨💚🫂
    تو تنها رفیق لحظه هامی و تنها کسی که واقعی منو درک می‌کنه ومیفهمه تویی چون تو منی ومن توام ✨🫂👭خدارو شکر میکنم که بهم کمک کردی تا دوباره برگردم به مسیر و دستتو محکم بگیرم ‌😍منم برای جبران تک تک لحظه هایی که کنارت نبودن بهت قول جانانه دادم که دیگ از این به بعد مثل شیر پشت سر ومثل عقاب بالا سرت باشم و ازت مراقبت کنم و هر جا میریم باهم بریم باهم ببینیم.باهم بشنویم باهم حرف بزنیم. ...قول 🥰نبینم غصه بخوریا 🫂💚🌺
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    الهی به امید تو 
    نامه ای به خودم،نامه ای به سارا کوچولوی درونم
    سلام عزیز من،سلام دلبر شیرین من
    جان دلم شکر که همیشه با من بودی و هستی 
    ببخش اگر زمانی تو را نادیده ات گرفتم 
    ببخش که دستت رو رها کردم و فکر کردم دیگه خیلی  بزرگ شدم و دیگه نیازی به تو ندارم 
    جان دلم دلربای شیرینم از زمانیکه که داداش سهیل عزیزمون به یادمون آورد که تو هم هستی و ما تو رو یادمون رفته و ما یادمون اومد ای وای چه جواهری رو نادیده گرفتیم و باز هم تو رو تحویلت گرفتیم و باهات عشق بازی کردیم دنیا هم ما رو تحویل گرفت شیرین من
    جان من شکر که داداش سهیل یادمون آورد و شکر که هستی و شکر که با همدیگه آشتی کردیم قربونت برم میخوام همیشه با تو باشم همیشه و همه جا
    آخ که دنیات چقدر قشنگه چقدر ایمان تو محکمه چقدر عاشق و بی غل و غشی چقدر قشنگ میخندی جون دلم 
    دورت بگردم  میخوام به لطف دلبر جانم مثله شیر پشت سر مثله عقاب بالا سرت باشم نمیخوام دیگه کسی اذیتت کنه 
    خیلی دوست دارم سارا کوچولوی وجود من👧🏽😍😘🫂💚
  • درود و عشق 
    یاران جان  
    متنی که برای کودک ذرونمون قرار بود استوری کنیم بدلیل نبودن نت با ایده ی قشنگ داداش محمد راستگو بیایم متن هامون اینجا ب یادگار بنویسیم 😍🙌🏽💚🫂✨👭
    • آخ جوون 
      من کاملا موافقم
      عجب ایده نابی
      به به ، خوشمان آمد
      😄👏👏🥰
    • بسیار عالی،ایده ی قشنگیه ،اینجا می  نویسیم به یادگار...
      🙏🫶🥰🌹
    • خواهر نگار عزیزم 
      همه اینها لطف اوست💚😍
      شکرگزارم که برکت این ایده الهی، با همراهی شما جاری شد. سپاس از حضورتان.
      به خودم می‌بالم کنار عاشقانی چون شما هستم
      در زیر سایه حق، شب و روزتان الهی باد💚💚💚
  • الهی به امید تو 😍🤲🏽🌱
    الهی صد هزار مرتبه شکر ت خدا جونم برای یک روز جانانه دیگ یک فرصت زندگی دیگه 😍🌱🙌🏽🌱
    خداجونم شکرت برای تک تک تمرینات الهی که مارو به تو ونور درونمون وصل می‌کنه 🫂🕊️✨🌱🙌🏽
    خداجونم شکرت برای حضورم در این محفل الهی کنار استاد جانم وعاشقان یار ✨😍💎
    خداجونم شکرت برای این روز الهی وپراز نشانه 😍✨
    درود و عشق به داداش سهیل عزیز دلم 😍داداش روز سیزدهمه وما جانانه حضور داریماااا😍🙌🏽💚🫂
    نگاررر جونمممم خداقوت به جانمون که هنوز پای تعهدمون وایسادیم عاشقانه دوست دارم عزیز دلم بهت قول دادم. با پرهیز کردنام جبران کنم اون لحظه های رو که دستمو از دستت جدا کردم و غرق بازی بیرون شدم و عاشقانه مراقبت باشم جان الهی من 😍🫂💎✨👭🧚🏽
    0 •  
  • اینستا که برام بازنمیشه بس باعششششق وباتماام قلبم برای خودم اینجامینویسم💚👑 پری کوچولوی ۳ ساله ام بهت افتخااارررمیکنم نمااادعظمت الله هستی نه نمادذلت💚👑🌞🕊️🌱 بهت افتخارمیکنم توسخت ترین شرایط روح عیاارردارت وبه شیطان نفروختی و جاانانه پای دلبرت وایستادی💚👑 دردمیکشیدی بخاطرچالشی که برای برادربودجااانت میلرزیداما تن به ذلتتتتت ندادی 💚👑قلبت وپرکردی ازامیدایمان توکل وصبروعشق پاک ناب اللهی💚👑 وبناااازم دلبررو که رقص کنااان معجزه کرد💚👑 پری من💚👑 خدااااا بهت میناااازه💚👑 باتماام قلبم عاشقتم دوستتدارم🫂💚👑 وبهت افتخارمیکنم💚🫂👑 مثل شیرررررپشت سرتم مثل عقاااب بالاسرتم 💚👑🫂
  • دیشب باکللللی ذووووق دلمه کلم برگ درست کردم جوری درست میکنم اصلا بوی بدی نداره😍 آخه پری من، تواین قبیله عیااردار به لطف حق وباصحبت های اللهی استادجانم مدرک فنی حرفه ای آشپزیش و بانمره ۸۸ از ۱۰۰ گرفته😍😍 آخه من دووورررر خودم بگردمممممم😍😍🥰🥰🥰💚💚🫂 دیروزتوتایم عاشقی که برنامه اللهی موخوندم دیدم عههه بایدبه پارکبان هدیه یاغذاخوشمزه بدم😍😍😍💚 جان سریع بهم گفت غذاخوشمزه ببربده😍😍💚 گفتم چشممممم باکمااال میل😍😍💚 اماصبح که برای شکرگزاری دلبرم بیدارم کرده بودگفتم خداجونم دلمه کلم برگ وهرکسی خوشش نمیادچه کنیم دلبرررر؟؟؟ گفتم باشه توبرنامه گفتندتاآخرچالش فرصت دارید یه غذای خوشمزه درست میکنم یکی دوروز دیگه میرم به پارکبان عزیزمیدم، اما جااان بالاپایین میپریدمیگفت نهههه امروزززززز، من امروز میخوام این کاروانجام بدم، گفتم خب نمیشه آخه، گفتم دلبرم بریم نونوایی نون داااغ بگیریم😍😍 گفن بریم، نزدیک نونوایی که رسیدم دیدم عههه همون پارکبان مهربونی که  یکی دوروز پیش بهش خداقوت گفته بودم😍😍باذوووق بهش خداقوت گفتم، زودی منوشناخت😍 چشااام ذوووق میکرددددد😍😍💚 پرسیدم شمادلمه کلم برگ دوست دارید؟؟ باذوووق گفت آره😍😍  آی ذووووق کردمممم آی ذوووق کردددممممم😍😍💚💃💃💃 زودی نون داااغ بربری گرفتم رفتم خونه  یه کاسه پرررر دلمه براش  گذاشتم وبرگشتم بهش دادم😍😍😍💚💚💚 لحظه ای که اومدغذاروازم بگیره باذوووق که دلمه رو داشت نگاه میکردکودک درونش ودیدم😍😍😍😍💚💚💚👑 اصلااا باکلام نمیشه اون حالم وتوصیف کردکلللللی ذوووق کردودعاکردباخوشحااالی گفت این وخداقسمت من کرده😍😍😍💚👑🌞🕊️🌱 شکرعشقم الله🤲💚👑 جوری خودش همه چی وبرام جورکرده تواین چالش که به خودش قسم اصلاا فکرشم نمیکنم😍😍💚👑
    • درود و عشق پری جون
      الهی شکر برای این حس و حال الهیتون🤲💚
      الهی شکر برای این ذوقتون🤲💚
      الهی شکر برای گرفتن مدرک اشپزیتون 💚🤲
      الهی شکر برای حضورتون در این قبیله💚🫂
      با این انرژی و ذوقتون دعامون کنید 
      ذوق تایپ کردنتو قربون آخه😍😍😍😍
      • 💚🫂💚🫂💚🫂💚🫂💚💚💚💚💚💚 دورت بگردممممم من آخههههه😍😍😍🫂🫂🫂  اللهی اللهی به حق عظمت وقدرت وقلب پرازعشق خدای مهربون هرکی هرچی ازخدامیخوادبه خیروصلاحشه درجاااا اجابت شه خواسته اش اللهی آمین🤲🤲🤲💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 
    • درود و مهر به بانو پری خواهر عزیزم😍 جهان دیگر است این حال این عشق و ذوق شما😍😍🕊🌞 شکر حضورتون خداقوت جانانه میگم بهتون🙏💚
      • درودوعشق ونوربرجان اللهی شما داداش سعیدخوش قلب مهربون وعیاااررردااارم💚💚💚🫂🫂🫂😍😍  کاملا مشخصه که این حال واین ذوقم و درک میکنی😍😍😍🕊️🌱🌞
      • شکرعشقم الله که همش لطف اوست🤲💚👑🌞🌱🕊️
    • شکر وجودتون 💚
      به به عجب تجربه ناب الهی خدا قوت به جانتون احسنت بهتون که با جانتون قدم بر می دارید 💚 
      • سپاسگزارم ازشما داداشم💚 شکرعشقم الله که همش لطف اوست💚👑
    • عزیز جانم با عشق میخوندم دلمه راذاموزش بدید من هم یاد بگیرم💚🌺🌺
      • 😍💚🫂 چششششششممممممم حتماااااا😍💚🫂 باکماال میل😍 اما کجا آموزش بدم همینجا ؟؟
  • چقدر این بیت شعر رو به لطف دلبر بهتر درکش کردیم این مدت همه مون 
    .
    بنی ادم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند 
    هر عضوی به درد آورد روزگار ، دگر عضوها را نماند قرار 
    تو کز محنت دیگران بی غمی ، نشاید که نامت دهند آدمی 
    • درود داداش محمد
      دقیقا الان متوجه میشیم که هر عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار👌
      خدا آرامش دل بیقرار تمام هموطنانمون باشه  یه آرامشی از جنس آرامش این قبیله به همه بده💚🤲
    • دقیقا باتمااام جااانم این شعرزیبااا وپرمعنارو درک میکنم💚👑🌞🕊️🌱 دلبرباچالشی که برام پیش اومده بودبهم نشون دادکه جزروی دلبر، روی هیچکسی حساب نکنم و هیچ چیزی رو ازآدم هاگدایی نکنم چون به گداچیزخوبی نمیدن🌞🕊️🌱 میگه تومنووو داری، چیکاار داری میکنی؟؟ توخودت ثروتمندی، عززززت داری، تومنوداری، بعدداری خورده نون ازدیگران گدایی میکنی؟!! شکرحضورش شکرعشقش وعشق دادناش🤲💚👑 که بااتفاقات خوشگل میادباهامون صحبت میکنه💚👑🌞🕊️🌱
      • کیف میکنم از کامنت های پر از عشق تون پری خانم عزیز 💚
        الهی شکر که هستین در قبیله 💚
  • امروز یه تجربه الهی دیگه هم داستم از فراهم کردن بستر برای نوشتن 
    یه شمع روشن کردم و پشت میزم توی محل کار شروع کردم شکر گذاری نوشتن ، اصن دلبر یه حال درونی دیگه ای بهم کادو داد ، خیلیییی خوب بود داشتم خواسته های نوبت ظهرم رو مینوشتم که همکارم اومد بالای سرم و دید شمع روشن کردم ، یجوری حس کردم جذب شد برای انرژی شمع و اون فضا و الان فکر میکنم اون بچه درونش اون فضا رو دوست داشت و به کلام اومد و گفت شمع برای انرژی مثبت روشن کردی و من لبخند زدم 😊ولی حالا پیغام های قشنکی برام داشت که نوشتم 
    الهی صد هزار مرتبه شکرت خداجون بابت این لحظات الهی 💚💚💚💚💚
    • درود فاطمه جان
      شکر انرژی الهیتون در این چالش و محل کارتون💚💚💚🫂
  • درود به روی ماه یارانِ جانم💚🫂
     عزیزان به سختی وصل شدم ،استوری های استادِجان رو براتون مینویسم:
    استوری های استادِجان در پیج قبیله حدوددو ساعت پیش:در استوری اول، پستی که در پیج خودشون برای عروج داداش مسعود جانمون گذاشتند رو استوری کردند و نوشتند:به یادتم یارِجان💚🫂دراستوری های بعدی پست های گفتگتو هایی که  با اعضای قبیله داشتند رواستوری کردند و نوشتند:جان دلتنگ شماست💚🫂یکی از استوری ها مربوط به عزیزی هست که پدرشون عروج کردند،همون عزیزی که پدرشون می فرمودند ما 5 صبح بیدارهستیم وباگ خواهرمون دست بوسی پدر و مادره بوده و انجامش دادند، و بعد از عروج پدر بزرگوارشون با مادرعزیزشون لایو تشریف آوردند صحبت کردند با استادِجان:استادِ جان نوشتند به یادتم یارِجان💚🫂استوری های دیگه مربوط به ویدیو های پیج اولشون(ویدیوهای قبیله الهی SBF) هست و پست های گفتگوهای استادِجانمون با اعضای قبیله:بانو الهام جان،استاد عزیزی که برامون آواز میخوندند در لایوها،مامان فرانک جان،داداش حمید جان و عزیزان جان دیگر قبیله، که قبلا پست شده بود رو استوری کردند هست، با این متن: 💚🫂
      • درود و مهر بانو هستی جان خواهر عزیزم💚
        همش لطف اوست خواهرم💚🙌
        به لطف و مدد خودش فقط وظیفم رو انجام دادم💚
        خدا حفظتون کنه💚
        در پناه امن خداوند بخشنده و مهربان باشیدخواهرم💚🙌
    • ممنون از داداش امیرحسین عزیز. شکر حضورت🙏💚
       استاد جان هم با دوره کردن اون لایوها و ملاقاتهای الهی دارن عشق‌بازی میکنند.😍🕊 
       شکر حضورت داداش سهیل عزیز شکر حضور تک‌تک همسفرانِ جان🙏💚🫂
      • درود و مهر داداش سعید جانم💚
        شکر حضور پر برکت و پر مهر شما داداش عزیزم💚
        همش لطف اوست💚🙌
        خدا حفظشون کنه استادِجانمون رو💚
        خدا شما داداش عزیزم رو حفظ کنه💚
        در پناه امن خداوند بخشنده و مهربان باشید دادا ش عزیزم💚🙌🫂
    • داداشم امیرحسین نازنین،خدا خیرتون بده، سپاسگزارم، شکر وجودتون. 😍💚🙌🏻🕊
      • درود و مهر بانو نداجان خواهر عزیزم💚
        همش لطف اوست خواهرم💚🙌
        شکر وجود پر برکت و پر مهر شما خواهر عزیزم💚
        خدا حفظتون کنه💚
        در پناه امن خداوند بخشنده  و مهربان باشیدخواهر عزیزم💚🙌🫂
  • هستی عزیزم💚🫂
    هستی کوچولوی خوش قلبم  خیلی دوستت دارم  از اینکه هر لحظه تلاش میکنی که من در کنار تو باشم برام خیلی با ارزشه
    با اومدنت زندگیم  یه رنگ دیگه به خودش گرفته  شادیش متفاوت تر شده 
    حضورت تو زندگیم قشنگ ترین  هدیه بود که میتونستم داشته باشمش 
    برای تمام تغییرهایی که داشتم و دارم  ازت ممنونم
    خودمونیما این هستی کجا و اون هستی قبل از آشنایی با تو کجا😍😍😍
    خلاصه اینکه خیلی مخلصیم رفیق👭🥰
    • 😍😍😍چه قشنگ چشم های شیرین 😍😍شکر وجودت قشنگم  بمونی برام 💚🫂😘
      • شکر وجودت که  پر از مهربانیه💚😍🙋‍♀️
      • 💚😍🙏🙋‍♀️👭شکر که هستیم کنار هم
    • هستی جانم چقدر زیبا نوشتید چقدر از جان بود و چه ایده ی قشنگی که نامه به خود کوچولومون رو اینجا به یادگاری بذاریم💚🫂😘
      • سارا جانم سپاس😍💚🙋‍♀️
        ایده داداش محمد راستگو بود ایشون نوشتن من خوشم اومد  قبل از اینکه متن داداش محمد رو بخونم منم   برای هستی کوچولو نوشتم بعد رفتم متن دادش محمد رو خوندم😍
    • درود  هستی جان💚🫂
      شکر حضور ارزشمندتون 
      ماشاالله به جانت  عزیزم 
      درپناه دلبر جان باشید💚💚
      • درود و سپاس محدثه جانم💚👭🙋‍♀️
    • هستی کوچولوی خوش قلب دوست دارم الهی صد هزار مرتبه شکر خدای مهربون کنارهم قرارمون داد 😍🙌🏽💖👭🫂💚جان هم شدیم رفت به قول داداش سهیل عزیز 🫂🕊️✨
      • نگارم😍💚🫂صحبت هات دیشب عالی بود گلم
        ممنونم که به من لطف داشتی 
        منم خیلی خوشحالم که در کنار شماها عزیزان جانم که با عشق ترین ها هستین هستم 
        شکر وجود خودتو رستا جانم💚👭🙋‍♀️
    • خواهر هستی عزیزم! همه اینها لطف اوست💚😍 الهی شکر که این ایده الهی، با دست به دست هم دادن، عملی شد. ممنون که هستی   ن🌱🕊🌞
  • چقدر تمرین هدیه به پاکبان برام تجربیات قشنگی خلق کرده تو این سال ها یادمه گاهی یه میوه یا حتی یه شکلات بود اما حسش خیلی ناب بود
  • محمد عزیزم😍💚🫂
    کوچولوی دوست‌داشتنی من، به حضور تو در این جهان افتخار می‌کنم. به صداقت و پاکی وجودت، به معصومیت بی‌نظیرت. تو عشق منی!
    خدای مهربان را شاکرم که مرا با تو آشنا کرد تا سفر زندگی‌مان جذاب‌تر و عاشقانه شود. شکرگزارم که در کنار هم، در این شهربازیِ زندگی، به شناخت عمیق‌تری از خود و این جهان دست می‌یابیم.
    👼✨️🌱🕊🌞
    همیشه برایم بمانی ای تمامِ هستی من.
     هر سفری را اول با تو آغاز می‌کنم.💚🫂
    • درود و خدا قوت متن تون بسیار  زیبا بود دلداش محمد 
      دلی و عاشقانه برای کودک درونتون نوشتین
      منم از ایده شما استفاده کردم و برای دلبرجانم نوشتم😍💚🙏🙋‍♀️
      • ای جانم✨️ الهی‌صد‌هزار‌مرتبه شکرت 
        درود و خداقوت جانانه به خواهر هستی نازنین سپاسگزارم 
        منم از این پیغامتون کلی خوشحال و ذوق زده شدم 😍
        شکر وجودتون🙏💚
    • درود داداش محمد
      ماشاالله به جانت 
      چقدر کودکانه و الهی نامه نوشتید 💚💚
      حس و‌حال ناب این نامه نوشتن نوش جان الهیت
      • درود و  خداقوت به خواهر عزیزم 
        ممنونم عزیز دلین‌😍
        خداحفظتون کنه💚💚💚
    • به‌به 😍 بسیار کار عالی کردین داداش محمد عزیزم یارِ جان💚🫂 بریم سراغ عشق بازی با بچه😍😍😍🕊💚
      • نوش جانتون باشه عشق بازی با بچه😍
        شکر وجودتون یارِجانم 
        افتخاریه کنارتونم 
        خداحفظتون کنه💚🫂
    • شکر وجودت داداش محمد راستگو 💚
      عالی این شما وجودتون پر برکته 💚 
      ماشاالله داره پیامتون برای دلبر جانتون 💚
      • شکر وجود ناب شما برادر گلم
        برکت ها از اوست 😄
        الهی شکر کنار همیم 
        خداحفظتون کنه💚💚💚
    • ماشاءالله بهتون برادر عزیزم
      سپاسگزاریم از جانتون  بابت ایده ی بسیار قشنگی که دادند و همه ی ما هم از این ایده ی بسیار زیبا بهره بردیم ماشاءالله به جانتون💚🌱🫂
      • الحمدالله چه یارانِ ناب و پاکی کنار خودم دارم🙏✨️
        الحمدالله که چه زیبا هدایت کرد و زنجیره وار این این ایده‌ی الهی دست به دست جان ها شد 🌱🕊🌞
        شکرگزار وجودتونم 
        خواهر  عزیزم 💚
        در زیر سایه حق، شبتون الهی باد🌙✨️
  • درووووود داداش سهیل نازنینم 
    داداش بیا ببین شیر دخترت امروز برای غذای پاکبان چه کردههههه
    داداش جونم واست بگه از سر کار داشتم برمیگشتم دیدم یه پاکبان نازنینی داره با ینفر که روی موتورش نشسته بود ، صحبت میکنه ، منم سریعععع راهمو به سمت سوپر مارکت منحرف کردم و سریع یه ساندویج سرد خریدم ، نجوای ذهن اومد و گفت شاید نخوره یا دوس نداشته باشه ولی رفتم و بهش دادم و با یه سلام و خسته نباشید و نوش جان از کنارش گذشتم 
    اقا رفتم جلو تر دیدم خودمم غذا نخوردم ، گفتم برم یه حالی هم به دلبر بدم و غذایی که دوست دارم رو بگیرم دلبرم بدجوری هوس زرشک پلو با مرغ کرده بود 
    رفتم از یه کبابی خوب یه غذا سفارش دادم و داشتم میرفتم که ...دیدم یه پاکبان دیگه ای هم هست ، داداش سریع دوییدم و یه کیک و شیر خریدم و دوییدم سمتش و اونم یه فاصله زیااادی با من داشت توی پیاده رو ، داداش پاکبان نازنین انقدر تند راه میرفتم فقط میگفتم خداکنه یجایی وایسته 
    داداش من میدوییدم اون تند تند تر راه میرفت ، من بدو پاکبان بدو ، خلااااصه یجایی ایستاد و داشت جارو تمیز کاری میکرد که بهش رسیدم 
    وقتی بهش رسیدم صداش زدم جناب ، پاکبان برگشت هم غذا رو بهش دادم هم کیک و شیر رو 
    شیطان میگفت تو خودت غذا نخورده بودی پس چرا همه اش رو دادی ، سریع گفتم برو بابا اگه ندیدی خدا یه پول زیادی بهم نداد ، من با دلبر بستم ، خلاصه به خودم اومدم دیدم رفتم جوجه کباب برای خودم سفارش دادم و با کلیییییی حال خوب برگشتم خونه 😍😍😍😍😄 داداش نمیدونی دلبر تو قلب من چقدرررر بی ریا و پاک میپرید بالا و پایین و عشق میکرد ، حال کردم باهاش و یکم که فکر کردم دیدم قبلا یه نذر هم کردم که غذا بدم بیرون ، گفتم برسم خونه برم غذا درست کنم و دم افطار برم تو خیابون و پاکبان هارو پیدا کنم 
    ولی داداش نمیدونی لذت اینکه بشینی پیششون و اون ها غذا بخورن چقددددر قشنگ میشه برام و دعا میکردم فقط از غذاها بخورن 😍💚🕊🌱 شکر وجودت استاد عزیزم که روزمو ساختی ، داداش دلتنگتیم و این بود تجربه من از تمرین امروز 
    شما و یارانم وهمسفرانم رو به دستان پر نعمت و برکت دلبر جان میسپارم 💚💚💚💚🕊🕊🕊🕊🌱🌱🌱🌞🌞🌞🌞🌞🌞
    • عزیز جانم خواهر قشنگم
      چ حس وحال الهی را امروز تحربه کردید 
      حتی وقتی خودت غذا نخورده بودی 
      باز هم عاشقی کردی 
      نوش حونت ای حال الهی عزیز جانم🌺🌺🌺
      • درود به روح پاکت خواهر عزییییزم 
        همه اش دلبر بود، اخ که اولین عشق رو که رسوندم  بهم یکمی حال داد ولیییی دومی که اتفاق افتاد دیدم تمرین برای من میخواد بگه چقدر بدون فکر  و تصمیم ،عشق دادن  قشنگه 😍
      • درود داداش محمد عزیزم 🌞شکر وجود همون دلبرجانم که این حال الهی رو از او دارم و بغد از داداش سهیل و شما یارانم ، چون انرژی های پاک شما در این خانواده باعث میشه تو این خانواده قدم برداریم 🌞💚🌱🕊
    • درود  و مهر فاطمه ی عزیزم🫂
      حس عاشقی امروز با پاکبانان عزیزمون نور بتابونه به الماس درونت💚💚💚
      • درود خواهر م محدثه نازنینم 
        سپاسسسس 
        جمله زیبایی بود و من هم برای شما ارزو مبکنم الماس درونت پر از نور بشه 🕊🌱💚💚💚🌞🌞🌞🌞شکر حضورت
    • به‌به چه کردین خواهر عزیزم😍😍
      ماشالله به دلبرتون ماشالله به جانتون. خیلی کیف کردم و کودک درونم هم ذوق کرد از خوندن تجربه‌تون😍💚🕊 خدا حفظتون کنه🙏💚
      • شکر وجود و حضور کودک و جانتون داداش عزیزم  در قبیله الهیمون داداش سعید نازنینم 🌞🌞🌞💚🌱🕊از برکات قبیله الهیمون هست این قدم و الهی صد هزار مرتبه شکر که دلبرجان بهم این اجازه رو داد تا حضور داشته باشم در صحنه و عشق بازی کنم 
    • عزیزم فاطمه جانم چقدر لذت بردم امشب از صحبت هاتون خدا حفظتون کنه💚🌱🫂
      • درود ابجی سارا نازنیم ،شکر وجود شما در کتارمون 💚💚💚💚🌞🌞🌞سپاس
    • شکر وجودتان ، خداقوت به جانتان
      ماشاءالله به جانتان💚
      حق نگهدارتان و همیشه در سایه امنش باشید.💚🌱🕊🌞
      • داداش محمد نازنینم 
        سپاااس 💚💚💚💚💚💚
  • زندگی که  بدون عشق  رفت هیچ حسابش مگیر 
    آب حیات ست  عشق  با جان و  دلش  پذیر    
    زندگی که  با عشق ورزی با خدای  خودت  میگزره یه حس و حال دیگه داره وقتی  در بخشندگی و مهربانی و لطف و کرم خدا  خودت  غرق میشی   زندگی یک رنگ  و بو الهی  دیگه میگیره  وقتی  بابت همه داده و ندادها ی  که در راه هست خدایی خودت رو شکر  میکنی این شکر گزاری یه حال و هوایی به تو میده که دوست نداری با هیچ چیز دیگه عوض ش کنی  و این موضوع باعث میشه به خدایی خودت نزدیکتر و آرامش درونی بیشتر برسی  خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی ما رستگار 
    • خدایا  چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار 
      خداقوت جانت همسفر💚💚💚
    • درود و مهر به برادر عزیزم💚  
      واقعا زندگی بدون خدا و عشق دادن بجز حال بد و ناراحتی چیزی برام نداشت. با خدا رنگ و بوی زندگی شگفت انگیز میشه😍💚🫂 شکر حضوزتون🙏💚
  • از خانه امدم بیرون 
    وقتی پشت ماشین نشستم گفتم الهی ب امید تو‌
    دلبر خودت محافظت کن  به امید تو‌قدم‌بر میدارم 
    یک لحظه حس کردم یک جفت بال سفید بزرگ 
    بالای سرم هست وداره محافظت میکنه ازم
    الله اکبر ک هر وقت صداش میرنی جوابت میده 
    🌞😍💚
    • درود آرزو جانم
      همینه عزیزم ما هر لحظه به عیاردا رترین شکل ممکن تحت حفاظت خدا هستیم همه جا مث بادیگارد بهامونه💚💚💚💚🕊🕊
  • میگم‌ بچه ها حواستون هست هر کاری میخوایم کنیم سریع ذهن میپره وسط یخ جیزی میگه. ؟؟
    داشتم خونمونو جم و جورش میکردم  یهو ذهنم شروع کرد غر زدن  ، ای بابا چرا پدر مادرم اینقدر خونه رو بهم  میریزن و ازین حرفا و منم فکر میکردم خودمم که دارم اینا رو میگم  . یکم‌حسم بد شد ولی یهو بخودم اومدم که ببین این ذهنه توعه  ، ذهنی که بر اساس برنامه ریزی بد و اشتباهی در کذشته طراحی شده  وگرنه جای ناراحتی نداره تازه خوشحال هم باش که این ریخت و پاش نشونه اینه که پدر و مادر داری و تازه  پدر و مادرت سالم هستن  و ‌گاهی تو خونه  رو تو باید مرتب کنی . بده سرت گرم کار بشه  ، اگه هیچ کاری برای انجام دادن نبود چی اون وقت میخواستی چیکار کنی  ؟؟ کلی حسم خوب شد.  نکته مهمش این بود که متوجه ذهنم شدم و حس بدم رو تبدیلش کردم به حس خوب و الهی  .
    الهی شکرت 
    خوشحالم  😊😍🧚‍♂️🥰🥰
    • عزیز جانم لیلا جان
      من سه تا فرزند دسته گل دارم 
      ی وقتی نفس کم میارم 
      ولی میکم دلبر تو میدونی من ازپسش بر میام
      که این بار قشنگ رو دوشم گذاشتی 
      پس یک نیروی الهی از سمت خودت بهم بده 
      تا اول ب خودم وهمسرم
      وبعد برفرزندانم خدمت کنم
      این هدیه های الهی
      این امانت های با عشق ک بهم دادی
      گاهی خستگی طبیعی خواهرم
      اما تمیزارم نجوای ذهن اذیتم کنه فقط شناساییش میکنم
      ومیگم من این افکار نیستم 
      الله مدد کن🕊️🕊️🕊️🕊️
      • احسنت و درود و خداقوت به جانت خواهرم آرزو جانم  .
        به به خدا حفظشون کنه
        خیلی خداقوت جانتون باشه   ،  آفرین به صبر و‌تلاش و‌مسئولیت پذیری شما خواهرم .
        آره دیدی ذهن همش به هر بهانه ای میخواد بیاد و کلا ذهن همیشه در کمین ماست ولی ما براحتی با کنترل و مراقبت از ذهن میتونیم براحتی بهش غلبه کنیم ‌. کلا باید همیشه حواسمون جمع باشه  .
        🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      • خیلی نکته مهمی گفتی بهم یاد دادید آرزو جانم  . من این افکار نیستم  
        خدایا شکرت 
        این جمله خودش آب روی آتیشه 
        خدا حفظت کنه آرزوی عزیز و دوست داشتنی و ماه 
      • ای جان دلم عزیزم خدا حفظت کنه 
        دست خداوند همیشه یار و همراهت باشه 💚🌱🫂😘
    • عزیز جانم خواهر قشنگم
      هر لحظه زندکی زیباست🕊️💚شکر وجودت🌞🪻
      • عزیز جانم آرزوی عزیزم 
        🌹✨️🕊🥰🦋🫂
      • منم دور تو میگردم قشنگم عزیزم 
        💚🌸🥰🫂
    • درود و مهر به خواهر عزیزم. ماشالله بهتون👏👏 تمام داستان همینه.  متوجه گفتگوی ذهن شدین و زاویه نگاهتون رو از روی کم و کاستیها یا توقعات بردین روی داشته‌ها و سپاسگزاری💎👌
      عالی عالی. شکر حضورتون🙏💚
      • سپاسگزارم داداش سعید  .‌خیلی مچکرم به کامنت من توجه کردین وقت گذاشتین انرژی گذاشتین پاسخ دادین  ، پاسخی از جان و از فهم و خرد که قطعا خیلی بکارم میاد .
        دنیا  دنیا سپاسگزارم 
        شکر حضور سبز و نورانی شما برادر خوبم  .
        ✨️🌸🕊💚✨️🌸🕊💚
  • الهی شکرت خدا جونم که امروز تونستم دست مامانمو ببوسم💚 و ازش تشکر گنم فقط این گریه نمیدونم چیه فورا به سراغم میاد اذیتم میکنه نمیتونم حرف بزنم🥲🥲🥲
    فقط این کار رو قبل از رفتن تو جاده انجام دادم یاران جانم براشون دعا کنید به سلامت برن و برگردن💚💚💚💚💚💚💚💚
    • آفرین 👏🏽
      الهی خدا براتون سالهای سال سالم و باعزت حفظ شون کنه 
    • ای جانم،ماشاالله ب جانتون، مرحبااا ، گل را جانانه در زمین دلبر زدی، جانم ب حال ناب الهی تون، خدا پشت و پناهشون باشه عزیزدلم. 🤩🥳🙌🏻💚🦋🫂
    • الهی خداحفظشون کنه عزیزم 💚✨شکرخدابرای حال الهی تون👏🕊️💚
    • درود بر شما خواهر نازنینم 💚😍 
      الهی شکر که تونستین این کارو انجام بدین شکر خداوند 
      گریه از جان میاد سخت نگیر نازنینم شکر این حال و هوای بارونیتون 😍💚✨🌱
      سفر فرشتگان زندگیتون الهی و در پناه دلبر جان باشند🌞👌🏻🕊️😍💚
    • گریه از نرم شدن دل میاد نازنینم 💚🌱🫂 
       در پناه خدا باشن همسفران زندگیت 
    • ای جانم الهی شکر 
      اشک الهی 
      حس ناب الهی خواهرم 
      شکر وجودتون🕊️💚
    • ماشالله بهتون😍 خدا شما خواهر عزیزم را و پدر مادر نازنینتون رو حفظ کنه🙏💚
  • اوست که می کشد قلاب را همش کار اوست الهی شکرت  بابت ایمان توکل حرکت کن رضا نشانه ها رو ببینی چی خوشگلی خدا جونم الله گام خدا اوس کریم نوکرتم الهی شکرت 
  • کلاغی میبینم باهاش حرف میزنم اونم همچین خرامان خراماان راه میره همچین باوقاااارررر نگااام میکنه گوشاشوتیزمیکنه ببینه چی میگم😊😊💚🌱🕊️🌞 سراپااااام شده ذووووق کردن، سراپااااام شده عشق💚👑🌞🕊️🌱  سعی میکنم فقط درلحظه حال باشم، هییییچچچچ غمی نمیبینم چون خدای من از تماااام مسئله هام بزرگتره😍💚👑🌞🕊️🌱 آرره زورش میرسه😍💚👑 آخه قدرت قدرتمنداااانه😍💚👑 میگه توفقط بامن عاشقی کن به هیچی دیگه کارنداشته باش همششششش بامن😍😍💚👑🌞🕊️🌱شکرحضورش شکرعشقش شکرعشق دادناش🤲💚👑 هستی که هستم💚👑 هستی که هستیم💚👑🌞🕊️🌱 شکرت عشق مطلقم🤲💚👑
    • خدا یار لحظه های شما هست، که به وضوح میشه در این ذوق شما دید آبجی پری عزیز.🪽🪞🌱
      • شکرحضورش شکرعشقش وعشق دادناش🤲💚👑 وشکرحضورباارزش واللهی شما داداش امین خوش قلب ومهربون🤲💚
      • چقدر زیبا توصیف کردید دادش شکر وجودتون🕊️🌞🌸
    • ممنون که این انرژی خوبتو با ما هم در میون میذاری و حالمونو خوب میکنی پری جون😍☺️🌼☘️✨💐 
      • 🥰💚🥰💚🥰💚🫂🫂🫂🫂شکرررررررششششششششش🤲🤲🤲🤲🤲💚👑
    • هستیییییی که هستممممم 
      هستتیییییی که هستم 
      هنووووز هستم 
      الان هستم
      هستییییییی که هستم 💚💚💚💚🕊🕊🕊🌱🌞
  • اگر چیزی را دوست داری،جانت دوست داره
    آن را ببخش…  با بخشیدن بخشی از خود، بیشتر از آنچه می‌خواهید  به دست خواهید آورد،بخشش واقعی باشه برکت الهی و فراوان همراهشه. 💚🙌🏻🕊🦋🌅💎🌱
      • زنده باشید برادرم، شکر حضورتون. 💚🙌🏻🕊
    • درودو عشق به نداجانم  به به چقدر زیبا نوشتید🥰💚🫂
      با بخشیدن بخشی از خود، بیشتر از آنچه می‌خواهید به دست خواهید آورد،بخشش واقعی باشه برکت الهی و فراوان همراهشه. 💚شکر وجودتون 🥰💚🫂
      • درود و عشق رستا جاااانم، شکر وجودت، عزیزدلمی. 😍💚😘🫂💎🙌🏻
  • تنها تو را میپرستم 
    وتنها وتنها ب تو پناه میبرم ای جان جانانم💚💚💚💚
  • دست‌های یارانِ  جان و همسفران زندگی، همان تجلیِ «نورِ خدا بر زمین» هستند. آنان که با «نیت» پاک در «میدان عشق» حضور دارند، چون «فرشتگان نوری»، بخشنده و هدیه‌دهنده ملکوت‌اند. هر عطایشان، ردی از آسمان بر خاک است.” 🌍🌌🙌🏻💚🧚🏻‍♀️🌱🦋
  • دستانِ نورانیِ خدا بر زمین، تجلی عشق حقیقی هستند. یاران عاشق، با نیتی پاک و قلبی آکنده از شور، بخشش و هدیه را به بقیه خود می‌رسانند؛ زیرا هر عمل نیک‌شان، تنها انعکاس نور ناب آسمانی است بر زمین. 🌱💎🕊🦋🌅💚🙌🏻🌍
    • شکروجوداللهی، پرازنور ونابت خواهرم ندای عزیزم🫂💚🫂💚💚💚💚
      • عزیزدلمی پری خوشگله جانم. 🤩🫀🫂💚🙌🏻🦋
  • دست‌هایی که در زمین می‌جنبند، مأموران عشق‌اند. شادی بخشیدن به دل‌ها، بخشش کردن از چیزی از خود، همه تجلی همان نیروی بی‌کران است. اینان، یاران عاشقند که هر نیکی‌شان، انعکاس نور آسمان هستند بر زمین.🌍💚🙌🏻🌅🦋🕊💎🌱
  • توکوچه خیابون که راه میرم باخودم حرف میزنم😍 میخندم بادلبرم که باهم رفتیم بیرون عاشقی میکنم😍💚👑 هرکی منومیبینه هااج وواااج نگام میکنه😂😂 فکرمیکنن دیوونه شدم😂😂 آخخخخ خوش به حااال ماااا دیوونهههه هاااااا😍💚👑🌞🌱🕊️ چه حااالی داریم ماااا خداجووون این حال وازمانگیر
    • عزیزم خنده شادی آوردی تو قلبم و رو لبام ‌ و صورتم. .
      قشنگ‌حالتو انتقال دادی  عالی بود . به به لذت بردم کیف کردم  .
      خدا حفظت کنه دختر با عشق 
      🌷🌱💚👌🕊✨️
      • 💚🫂💚🫂💚💚💚💚 شکروجودت خواهرنازنبنم🫂💚 اللهی اللهی دلت همیشه شادلبات خندون باشه  دستت تودست دلبرباشه🤲💚🌞🕊️🌱
      • 💚🫂💚🫂💚💚💚💚💚💚 قیاااامتیههههه درونمممم😍😍🌞🕊️🌱💚👑 شکرحضورش🤲💚👑
  • یارانِ عاشق، دست در دستِ نیاز،
    بر آستانِ دلبرجان، کرده راز.
    دستِ خدا گرفته کودکِ ما را،
    در صلحِ نور، رفته از هر پرواز. 💚🙌🏻🦋🌅🕊🌱🧚🏻‍♀️💎
  • خدایاااااا خدااااجون مهربون من😍💚💚💚👑 باتماااااام قلبم ازت سپاسگزارم چه خوشگل همه چیزو واسم چیدی خداجونمممم😍😍😍💚💚💚💚👑 از ۴ صبح که خودت قبل ازاینکه ساعت گوشیم زنگ بخوره باعششششق بیدارم میکنی تا زمانی که بخوابم انگاری دوتابال درآوردم دارم پرواااازززز میکنم😍😍😍💚👑 انرژیم فوووول فوووول سوپرانرژی دارم😂😂 انگاری خودخدااا داره درجاانم میرقصههههه💃💃💃💚💚💚👑 هرنفسسسس دارم باهاش عاشقی میکنم💚👑  حالی دارم وصف ناشدنییییی😍😍💚💚👑 انگاری عشق ازم لبریزشده😍😍💚👑🌞🌱🕊️ عشق هستم وعشق میدم 💚🌞🌱🕊️ خدایاااا باتماام قلبم ازت سپاسگزارم بابت این حال بینظیرم شکرت خداجونم👑🌞🌱🕊️
    • الهی صدهزار مرتبه شکر، الهی که همیشه حال دلتون عالی و الهی باشه🤲شکر وجودتون نازنینم 🙏💚🫶😘
      • 💚🫂 االلهی آمین🤲💚👑 همچنین خواهرخوش قلب مهربونم شکروجودت نازنینم🤲💚🫂
      • 💚🫂 شکرحضوراللهیت نوروعشق الله به کلامتون به جان اللهیتون خواهرم💚🫂
    • الهی شکرت 
      نوش جانت این حال 
      مچکرم حال منم خوب شد حرفاتو خوندم عشقم .
      👌💚🌱🌷💃💃💃💃💃💃💃💃💃
      • عزیزمی💚🫂 شکرالله🤲💚🫂 هیچکس نمیتونه حال دلمون واللهی خوب کنه مگرهمونی که درآیینه میبینیم🕊️🌱🌞💚👑 منتظرهیچکسی ازبیرون نباشیم که بیادبهمون عشق بده وحال دلمون وخوب کنه، منجی درآیینه است، 💚👑🕊️🌱🌞
    • نوش جان تون 💚😍
      حال ماهم با خوندن کامنت های شما خیلی خوب شد 
      لطفاً  اگه میشه از خودتون با این احوال ناب یه ویدیو بگیرین و از تجربیات و احساسات نابتون بگین 
      یادگاری میمونه و انگیزه ای میشه برای بقیه ی همسفران 🤍🙏🏽
      • اللهی اللهی هرنفسسسس حال دلتون اللهی وعااای ترازعااالی باشه چششششممممم حتماااا  باافتخااا ررر اسمش وعشق دلبرم رو فریااااد میزنم تاهمه بدونن چقدرررخدابهمون نزدیکه وچقدررر میشه باهاش عاشقی کرد😍😍💚💚🫂
      • درود به برادر عزیزم. پیشنهاد عالی دادین.  ماشالله به جانتان بانو پری خواهر عزیزم🙏💚
  • در این مکان الهی عشق ونور جاریست
    خدایا سپاسگزارم🕊️💚🎍🌸🌞
    • درود و عشق آرزوهایم، الهی صدهزار مرتبه شکر که عشق و نور جاریست🙏🌱🕊🌞شکر حضورتون 🙏💚🫂
      • درود عشق عزیز جانم شکر وجودتون نازنین💚🌸
    • عشق ونورجاریست چون روح دلبرجااان درون این جسم بی جان ماست شکرحضورش🤲💚👑 شکرعشقش وعشق دادناش🤲💚👑
      • شکر وجودتون بانو جان عزیز دل 
        چقدر زیبا  فرمودید
        با جان هماهنگ بود
  • در سخت ترین به ظاهر هم هیچ وقت احتیاجمو حتی به اعضا خانوادم و حتی پسرمم ننداز اگه قرار باشه له بشم بزار خودت لهم کنی که نمیکنی و عشقی🥹 ولی بندت حتی عزیزانم لهم نکنن.چون ای مهربان پروردگارم از بندگانت زیاد رو دست خوردم هر چند درس بودن اما دلمو زیاد شکستن و خیر مطلق بوده می‌دونم که برای رشدم بوده اما از خودت میخام عزت،شرف،انسانیت،رحم،مروت،عشق،محبت،همراه،همه چیو از خودت میخام و می‌دونم همه رو با عشق بهم دادی از بندت هیچی نمی‌خوام حتی عزیزانم🥹
    • الهی آمین🤲خدایا پناه هممون باشه که جز تو ما را پناهی نیست🙏🌱🕊🌞شکر وجودتون داداش الهی که خدا بهتون عزت بده🙏💚🌸
  • بارلها:  شکر برای این همه زیبایی،عشق،معرفت،از خودگذشتی،بخشش،حال خوب درونی،این همه یارجان  و همسفران عاشق، ب برکت خدای مهربون،و این محفل الهی،این همه معجزه و عشق و نور داده. 💚🙌🏻🕊🌱🌅🕊🦋💎
    • الهی شکر خواهرم
      الهی شکر هنوز هستیم
      الهی شکر دراین تایم از جهان در کنار هم حضور داریم 💚🕊️
      • آرزوی قشنگ و پاک و زلال و زیبای من دوستت دارم خواهری  .
        شکر وجودت عشق جان 
        🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷
      • شکر حضور سبزت نازنینم. 😍🙌🏻💚🌱🧚🏻‍♀️🫂
    • الهی صد هزاران بار شکرت  
      شکر وجود قشنگ و مبارکت نداجانم  .
      🤍🌸❤️🌹💚🌱🌷💃💃
      • شکر وجودت لیلای مهربانم. 😍🙌🏻💚🥳🫂🦋
  • دستان خدا بر زمین،کمک ب بقیه خود،میشود آشتیِ دل با یارِ دیرین؛ در آغوشِ کودکِ جان، صلح جاری است. 💚🙌🏻🦋🌅🕊💎🌱👼🫂
  • شجاع ترین افراد در میان ما هستتد
    زیرا جرأت عشق ورزیدن ب دیگران داشتند. 🙌🏻🌅💚🌱🕊💎🦋
  • بخاطر داشته باش:
    عشق ورزیدن به انسانی دیگر
    مانند ملاقات با خداوند است…🙌🏻🌅💚🌱🦋💎🕊🫂
    • وای تنم یخ کرد 
      خواهری مرسی 
      دوستت دارم 
      🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃🌷💃
1 2 3 5

دریافت جدول امتیازدهی

نحوه پرکردن جدول امتیازدهی

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی

عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو

شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح می‌باشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید می‌توانید لایو را کامل ببینید در غیر این‌صورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو

شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست

زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح می‌باشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان

رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق

دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز

تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما می‌توانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من

دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات

زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب می‌باشد.

داستان

شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری

زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح می‌باشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان

زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح می‌باشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب

زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب می‌باشد.

شب شعر

زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب می‌باشد.


سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده

© COPYRIGHT 2024 SANGARZADEH.COM

تمام صحبت هاى جناب سهيل سنگرزاده در اين سايت نظر و باور كاملا شخصی ایشان می‌باشد.

ارسال نتايج به صورت فايل صوتى و ويدئويى

عزيز فايل صوتى يا ويدئويى خودت را ميتونى ارسال كنى، تا ما بتونيم در سايت آن را براى عزيزان پخش كنيم.

کانال های تلگرام

صفحات اینستاگرام

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت ایران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت تهران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

عضویت در کانال رسمی
پیام‌رسان «بله»

یارِ جان دوست عزیز
درود و خدا قوت
عضو كانال رسمى سهيل سنگرزاده «SoheilSangarzadeh18» در پیام‌رسان بله شوید.