در حال بارگذاری...

روز هجدهم از چالش


دیدگاه من روز هجدهم از چالش

اگر قرار باشد یک پیام کوتاه درباره زندگی بدهی، آن پیام چیست؟


تاکنون 534 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس

× برای درج دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
  • زندگی امکان وجود داشتن ماست ، شکر که به وجودش ، هستیم عشق جهان 
  • زندگی خیلی کوتاه و زود گذاره وهمه ما مسافر های زندگیی هستیم فقط آمدیم یه تایمی دور از خونه کیف کنیم همراه بابا پس بابا رو تو این مسافرت جانزاریم الهی به امید خودت🙏🏻💚
  • با هجمه زیادی از فکر میتونم بگم لحظه بودنت رو زیبا زندگی کن و نه کامل💚
  • زندگی نیست بجز دیدن یار 
    زندگی رو باید زنگی کرد در لحطه حال ،و دیدن نعمت‌ها  
    زندگی یعنی زنده بودن در لحظه 
  • زندگی رو باید زندگی کرد هرکس به اندازه اگاهی خودش باید از زندگی لذت ببره💚
  • زندگی خیلی زیباست به شرط اینکه دست‌تو دست با بار باشیم هر نفسش زیبا میشه🫂🌱💚
  • صبر باشد رمز قفل این جهان 👑 کمی آرام تر کمی مهربان تر وصبور تر لحظه هارو ببینیم و به آغوش بکشیم 🔑 🫂
  • من باز افتادم تو مقایسه و حسودی چشم نداشتن پیشرفت بقیه این باگ من بره دیگه کامل میشه تا جایی
    • درود برادر بزرگوارم  مقایسه مثل این‌میمونه مه داریم میزنیم تو سر دلبر جان و او از ما دور و دور تر میشه 🌱💚
  • اینکه انسانها اشتباه کنند.  کسی که در مسیر  آگاهی و بیداری و در واقع عشق بازی با خداوند باشع و ایمان و توکلش هر لحظه آگاهانه آگاهانه( نه بصورت عادت بلکه اگاهانه) قوی باشع و روی ذهنیت و باورهای خودش کارکنه . انقدر ارتباط عاشقانه با خدای خودش داره با طلب عفو و بخشش از پروردگار و‌پذیرش اشتباه ديگه اون موضوع رو رها میکنه درسش رو اون آگاهی مهم تو دل اشتباه رو میگیره با شهامت و جسارت تکرارش نمیکنه خودخوری نمیکنه.  معلومه که خداوند اثرش در در آینده پاک میکنه معلومه که آغوش پرمهر خداوند هر لحظه برای بندگان پاکش بازه.   خداوند هر لحظه توبه پذیره حالا میخاد هر اشتباهی باشه . معلومه که بخشنده . اهل انتقام نیست . فقط کافیه تو بپذیری .‌قانون پذیرش و پاکسازی و طلب بخشش .
  • پیام من در باره زندگی. ‌از تک تک لحظه هات نهایت لذت در مسیر درست و الهی رو ببر و شکرگزار تمام داشته ها حتی نداشته هایت باش . باور به اینکه تمام داشته ها حتی نداشته هایت لطف خداوند بوده و هست و تحت هر شرایطی خداوند به نفع تو قدم برمیداره . زندگی همیشه مسیر درست نیست .بر حسب آگاهی و دانش خودت در لحظه یک تصمیمی گرفته میشع حتی اکر اشتباه بود خودخوری نکن همون اشتباه هم به اذن و اراده خداوند بوده .خاسته تو دل اون اشتباه درس مهمی رو برداری درواقع درس مهمی رو پاس کنی تا در آینده از خطر بزرگی نجات پیدا کنی . همیشه باور ذهنی تو اینطوری تقویت کن . خداوند هر لحظه عاشقانه مرا دوست دارد او تحت هر شرایطی حمایت و حفاظتم می‌کند او تحت هر شرایطی عاشقانه به نفع من قدم برمیدارد.  حتی تو اون اشتباهات هم خدا رو ببین درس مهمش اون بیداری و آگاهی که از دل اون اشتباه نصیبت میشه رزق توست روزی توست . خداوند اهل انتقام نیست او رازداره او از اسرار  پنهان آگاهه او به تمام رازهای تو و خودش اعتبار میبخشه. و اتفاقا ابرو و اعتبار تو رو در دنیای بیرون حفظ میکنه. خدای ما عاشقترینه الهی الهی که حضور پرمهرش رو هر لحظه درک کنی و عاشقانه هاشو هر لحظه ببینی .بعد مگه میتونی عاشقش نشی . 
  • الان که درلحظه دارم زندگی میکنم  میبینم که ۲۰سال پیش انگار خواب ورویا بوده ویه کابوس که از خواب پریدم ودیدم الان  کجام وچکارمیکنم وبیدارشدم این لحظه راسپاس سپاس سپاس  دلبر جانم عاشقتم همین وبس
  • دوستان جانم   سلام من میخاستم عضو اس بی اف بشم چقدر زود شرایط ویژه تموم شد 
    توی اون روز شرایطش نداشتم 
  • سلام دوستان 
    من سوالی داشتم 
    اگر یک فردی که روی ذهنش کار میکنه  یه اشتباه یا یه بدی در حق کسی بکنه ایا تاثیر اون بدی و اشتباه رو توی زندگی خودش میبینه ؟ یا به واسطه کار ذهنی که انجام میده این اتفاق نمی افته ؟ 
    • درود بر شما یار جان ،از نظر من اگر اشتباه منجر بشه به خودخوری پیامدش حال بد هست و سرزنش و انرژی منفی رو به سر زمین وجودش وارد می کنه و باعث می شه که افکار یا همان نجوای ذهن  مسئله رو بزرگ نمایی کنه و بازتاب بدی در احساساتش داشته باشه ،
      اگر یادتون باشه در این چالش 
      ذکر الهی می بخشم و رها می کنم آنچه را که جان الهی ام می گوید را داشتیم  ،خودمون رو می بخشیم ،اشتباه دیگری رو می بخشیم و حال الهی را مهمان وجود خودمون می کنیم 
      در پناه خدا باشید ✨️👌💚🫂
  • سلام دوستان
    چطور میتونم باادمینهای  اس بی اف ارتباط بگیرم کجا پیام بدم 
    • درود بر شما گمانم شما که مهمان هستید بخشی به نام ارتباط با ما رو ندارید 
  • ببخش و بگذر...
    بخواه و تلاش کن ، اما رها باش...
    و در هر شرایطی با خدا معامله کن و بسپار به اون ، خوشگل میچینه...
    الهی صد هزار مرتبه شکرت❤️
  • عزیز،تایم کوتاهه ،بیا قصری بسازیم از محبت به رسم یادگاری بمونه تا قیامت💚🤲🥰
    • ای جانم آبجی نعیمه جان شکر وجودت با اون قلب پر مهرت ،خیلی دوستون دارم آبجی ،سال نوتون مبارک بهترین ها براتون رقم بخوره 💚🫂😍🤲✨️
    • شکر وجووودتون 
      خواهر نازنینم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
    • درود و خداقوت به خواهر نعیمه عزیزم 
      عید سعید فطر و سالِ نو را به شما و خانواده‌ی محترمتان تبریک می‌گویم.
      امسالتان پر از حالِ خدایی و یکتاپرستی. 🙏✨️
  • 💚💚💚با خدا باش پادشاهی کن...💚💚💚
    با خدا اب بخوریم با خدا ببینیم با خدا قدم برداریم با خدا چشمامون رو باز کنیم و ببندیم با خدا نفس بکشیم  مرتبه این با خدا بودنمون رو بالا و بالا تر ببریم و لحضا ای نباشه فقط در کلام نباشه فقط....
    و این که بیرون ز تو نیست هر آنچه در عالم هست از خود بطلب هرآنچه خواهی که تویی
    جهان بیرون چیزی جدا از ما نیست   چیزی جدا از درون ما نیست  جهان بیرون از جهان درون ما سر چشمه میگیره  و جمله پایانی 
    هرچه پیش آید خوش آید ما که خندان می‌رویم
    هر چیزی هر اتفاقی  دور از مرحمت خداوند نیست و اگر با چشم جان و نه با چشم تحلیلگر نگاه کنیم خوش است 💚💚💚عزتتون زیاد💚💚💚
  • او میکشد قلاب را
    هر آنچه خیر است اتفاق میوفتد
    ❤️🙏🏾💚
  • بیرون ز تو نیست هر چه در عالم هست
     از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی
    حضرت مولانا
  • الهی صد هزار مرتبه شکرت که من ثرتمندم 
    دلبر جانم رو دارم ،استاد نازنینم ،قبیله الهی ،یاران جان ،وتجربه های الهی
    من ثروتمندم چون با او قدم بر میدارم
  • هر لحظه ای که داری  با دلبر جانت یکی شو و اون رو زندگی کن و درسشو بردار، به اون لحظه دل نبند چون آن نیز بگذرد.
    عاشق باشو عاشقی کن.
  • درود و عشق
    پیام من اینه که جوری زندگی کنیم که همه جا دلبر رو ببینیم، جوریکه با او یکی بشیم.. 
    حالا هر کس به طریقی، به نگاهی ،به عملی
    این رو من برای خودم خیلی تکرار میکنم که معنی کل زندگیت سحر جون همینه که  فقط با خدا یکی بشی..
    در مرتبه های مختلف و این تغییر مرتبه هاته که رسالتت رو کامل میکنه✨
    مثل زیبا دیدن، مثل شکرگذار بودن، مثل درک عظمت بخشش، مثل دیدن لحظه حال و به خود آگاه بودن، مثل عمیق دیدن و معنا دادن به هراتفاق و…
    اینها همه میرسه به  “ با اویکی شدن”
    قراره همگیمون به سرچشمه ی اصلیمون برگردیم🕊️🌱🌞
    • شکر برای حضورتون،سپاسگزاریم بابت این اندیشه الهی و زیبا و چقدر به جانها میشینه🌱🌍
    • شکر وجودت جان زیبا گفت کلام عشق را در پناه امن الهی باشی 🫂😍💚✨️
  • پیام من اینه از استاد جانم یاد گرفتم. اینکه حضور در لحظه داشته باشیم. دنیا ارزش ایییینهنه غصه و ناراحتی رو نداره با امید.و ایمان و توکل بریم جلو، الهی شکرت🥰🥰🥰
  • ایمان و امید و توکل و حرکت از  من، برکت و هدایت در این‌بازی از  تو....🕊
  • آدم‌ها و هر طور که هستن بپذیر بدون قضاوت 
    عشق بورز بدون انتظار پاسخ 
    صبر داشته باش  خدا اجابتتت خواهد کرد
  • باید ورودی ها و بعد عواطف رو کنترل کنیم تا بتوانیم در لحظه  واقعا زندگی رو حس کنیم
  • زندگی یعنی زنده بودن تو لحظه حال وقتی تو لحظه زندگی کنی الهامات رو میتونی دریافت کنی صدای بچه درونت رو بهتر می‌شنوی و هدایت میشی به مسیر نور و سعادت 💚🌱
    • شکر وجودت آبجی در لحظه زندگی کردن 👌بهترین ابزار الهی بر ای حضور و کل تعریف زتدگی 👌🫂💚✨️
  • یا حکیم 
    خدوندا تو بر قلبم جاری کن انچه را باید .الهی به امید تو که خرد واگاهی مطلقی
    اگر قرار باشد یک پیام کوتا ه درباره زندگی بدهی ان پیام چیست 
    من 
    پیامی که دارم وهمیشه به فرزندانم هم توصیه میکنم اینه زندگی رو در همان لحظه زندگی کن از تک تک لحظاتش استفاده کن اگر در شرایط بد یا خوب کنار هر عزیزی در هر مکانی که هستی همان جا باش چون اون لحظه دوباره بر نمیگرده 
    البته این تجربه رو من با تک تک سلول هام بهش رسیدم ودوست دارم خودم اینو روی قلبم حک کنم وبرای باقی زندگیم به کارش ببرم 
    ادمی فراموشکاره کاش میشد هیچ وقت فراموشش نکنم وهمیشه توی زندگیم به کارش ببرم  .  دلم میخواد الان از نعمت هایی که دارم وتوشون حضور دارم لذت ببرم استفاده کنم وباشم تا بعد ببینم مسیر قطار قراره منو کجا ببره  
    وقتی فرزندانم اذیت میکنند وشرایط رو یکم سخت میکنند ودلم یکم تنهایی میخواد ذهنم میگه کاش اینا هم بزرگ شن برن یکم نفس بکشم وبعد به خودم نهیب میزنم از بودن بچه ها لذت ببر به هر چیزی که الان داری  توجه کن باش حضور داشته باش واز داشتن ووجود فرزندانت استفاده کن چون زمان بر نمیگرده 
    خدایا کمکم کن ونزار حسرت بودن در لحظه واستفاده کردن  از نعمت هایی که بهم دادی  به دلم بمونه خدایا نزار جز بندگان گمراهت باشم مرا جز بندگانی قرارم بده که بهشون نعمت دادی 
    خدایا به امید تو وهزاران بار شکرت بابت این اگاهی 
    • الهی شکر حضورتون چقدر عالی،دقیقا خیلی زود فراموش میکنیم،سایتون عزتمندانه روی سر فرزندانتون باشه و درپناه حق و سلامت باشید🌱🫂🌍
    • الهی که به مدد یار حسرت بودن در لحظه را نکشیم ،چقدر در این قبیله ی الهی به لطف یار لحظه  هامون الهی می گذره ،شکر وجودت یار جان 💚🫂🤲
  • درود ومهر 💚عذر خواهی می‌کنم مه دیر پیام میزارم جون جایی بودم‌که آنتن نبود 
    خودتون رو‌به جالش بکشید تجربه کنید‌وزندگی را زنکی کنید بگذارید دلبر جان اززطرف شما زندگی کند  او مسیر. رو بلده 🫂🌍💚🦋
  • درود به بانوی عشق محبوبه جان سپاس از زحمت وحضور برای این چالش 💚🫂عیدتون میارک الهی که همه یاران در این سال مرتبه آگاهیشون پر از عشق ونور ‌زلالی وبه یار نزدیک ترر بشن الهی که هدفها وخواسته هاتون تیک بخوره 🎉🌷😍✨
  • (((الهی به امید تو)))
    فرمان در دست خداوند باشد  ، بهتر است . 
    زندگی خیلی زیباست ... 
    حتی مرگ  که بر عقیده  بعضیا تلخه هم زیباست...
    زیبایی زندگی در گذر بودن آن است ... 
    تلاش کنیم با کیفیت زندگی  کنیم زیرا طول زندگی مهم نیست دوستان، بلکه این عرض زندگی است که مهم است با یک شعر متن را تمتم میکنم :  
    (((هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر  
    آرام تر از آهو ، بی باک تر از شیرم 
    هر  لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر 
    رنج از پی رنج آید ، زنجیر پی زنجیر)))
  • یا هو 
    زندگی  خیلی کوتاه  است   خیلی زود دیر میشه 
    بیا تا قدر یک دیگر   را بدانیم
     قدر لحظه ها را بدانیم
     تکرار  نشدنی
    زندگی با تمام    حق بودن  جد ی نیست 
    فقط دیدن یار  🌞🕊
  • درود و خدا قوت به یاران جانم 
    هر موقع می خوام چیزی در مورد زندگی بگم یاد این کلام استاد جانم میفتم که زندگی نیست به جز دیدن یار و خیلی به جانم میشینه و جانم دوسش داره
  • زندگی یک‌فرصت کوتاه و‌بسیار زیبا  و ناب بی تکرار است که خدا گذاشته برای ما تا هم لذت ببریم هم رشد کنیم  و بعد از رشد و طی مسیر الهی مون در این جهان  ، بریم به جایگاه ابدی مون در آخرت  .
    اومدیم اینجا نمره بگیریم و بریم 
    رتبه و درجه و عیارمون مشخص بشه بعد بریم در سرای ابدی و اونجا طبق عیار اینجای ما  ، به ما  نمره داده میشه  ..
    🥰🌸🌹🕊🌱✨️👏👏👌💃💃
  • مفهوم زندگی برای من فقط در سایه همایت او وارتباط با برج مراقبته  در غیر این صورت پوچ وبی معناست وفقط خودش با حضورش در جانم به زندگیم عشق امید وایمان وتوکل رو هدیه داده شکر حضورم در قبیله الهیsbfکنار داداش سهیل نازنینم  
    • خدا حفظت کنه یار جان الهی شکر در این مسیر عشق با هم همسفریم ✨️💚👌🫂
  • زندگی تجربه عشق الهیه که از دل چالشها و تجربه خوبیها و بدیها  و نهایتا بخشش بدست میاد🌞🌱🕊️💚
    • ماشاالله به حضور آگاهت شکر که کنار همیم از شما یاد می گیرم 🫂💚✨️🤲
      • سپاس از توجه و نگاه پر مهرت  و الهی صد هزار مرتبه شکر بابت  وجود پر از عشق   و ارزشمند شما یارجانم شیرین عزیزم💚🫂🌱🕊️😘
  • زندگی رو باید زندگی کرد تجربه کرد ،
    باید هر صفحه از کتابش رو نقش زیبا زد 🌝🌱🕊️
  • زندگی همش عشق است عشق بادلبرجان 
    دست که تودست دلبر باشه همه جای زندگی باهاش قشنگه
  • زندگی آب روانیست که ازآن می گذریم 🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
  • 💛💛💛زندگی ، در  اکنون ابدی زیستن است.
    زندگی خودرا به جریان سپردن و رها کردن است.
    زندگی بودن است.
    بودن ِ بی طلب.☀️☀️☀️☀️
  • درود و مهر 
    الهی به امید ربم
    آزاد و رها باشی در اوج پرواز کنی و با هر لحظه و هر  نفس زندگی کنی در کنار یار 
  • زندگی یعنی  ایمان و توکل به چیزی که با چشم در این میدان فیزیک قابل دیدن نیست تا صبر بالا بره برای این روحی که بر این تن علی نام سواره
    صبور باش علی جانم
    صبر  و خشمی که باگته اصلاح کن
    میبخشم و رها میکنم آنچه جان جانانم میگه
    یا رب خودت مدد کن 
    من اومدم ولی توپا یکی پس از دیگری داره میاد
    خودت پناه دلمون باش
    خودت امید شو و مثه خون تو تنمون جریان داشته باش
    بابا این روح واسه توئه تو این کالبد 
    خودت معنا بده به تک تک قدمها  و یک به یک نفسهامون
    الهی مرغ آمینت در پرواز بر جانمون باشه
    الحمدالله رب العالمین
    گفته فاطمه زهرای جانمون
    چقدر زیبا جمله ای هست
    شکرت یا رب
    ببخش و ببخشای بر همه یاران 
    💚💚💚
  • یاهویاحق 💚🫂زندگی نیست بجز دیدن یاراین سخن الهی ازاستادجانمون هست که همیشه درگوش مایاران جان زمزمه می‌کنند، زندگی ،زندگی کردن درلحظه حال است باتمام جزئیات ان چه بظاهرتلخ وچه شیرین که دردل اینهادلبرجانم یاردیرین خودنمایی میکنه وهرکس نسبت باآگاهی آن ازش بهرمیبرد🫂💚🌱🕊🌞
  • الهی به امیدتو
    زندگی لحظه حال است وبس
    نورزتان فرخنده باد🕊️🌱💚❤️
  • الهی به امید تو زندگی  بودن در لحظه حال  است ‌ زندگی رو تجربه کردن و شاهد بودن 💚💚💚
    • اصل ماجراس بودن در لحظه اکنون 👑 💚نوروزتون پیروز و اهورایی باشه 😍 💚 
    • به بههه 😍 عشق چه میکنه عشق اهورایی 💚 شکر حضورتون 💎 نوروزتون پیروز و اهورایی باشه. 💚 
  • بنام خداوند بخشنده و مهربان،زندگی کن بدون ترس،بدون قضاوت،دست تو دست با دلیر جان،با اون بچه،اون بازیو دیده و مارو هدایت میکنه،بااینکه تجربه ایش نکردم اما مطمینم باهاش اشتی کنم همه چی بهم نشون میده🌍🫂💚
    • دقیققققاااااا 😍با جسارررت به پیشششش شکر حضورتون 💎 💚 خداقوت به جانتون داداش جانم 💚 نوروزتون پیروز و اهورایی باشه. 💚 
      • درود و خداقوت داداش آرش عزیز،شکر وجودت💚🫂🌍نوروز پیروز و فرخنده،به امید تغییر در جانمان در این روزها 💚🌱🌱
  • زندگی یعنی با یار قدم برداشتن  همراه  امید ایمان توکل👑👑👑💚💚💚💫💫💫💐💐💐
  • معمایی که با معنا  فهم می شود🌱  ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده💚
  • زندگی نیست بجز دیدن یار
    الهی صدهزار مرتبه شکرت بابت همین لحظه 🕊️🌞🌱
  • صبر باشد رمز قفل این جهان
    این  سخن استاد جانم 💚🫂برایم راه گشا بوده ذرتمام زندگی صبر  داشته باشی زندگی خیلی الهی تر میگذره انتخاب‌ها مسیرها هدفها
    • خداقوووت جانانه میگم به جانت  آبجی جان 💚 💎 شکر وجودتون 🤩 نوروزتون پیروز و اهورایی باشه 💚 
  • چقدررر دلم میخواست این حس خوب رو پخش کنم این ترکیب دلتنگی چالش و اومدن سال جدید😍💚✨🎉🎊💎
  • زندگی رو باید زنننندگی کرد با صبر ، امید ، ایمان و توکل به دلبر جان 🌱🕊
    • زندگی یعنی عشق به به😍شکر حضورتون یار جان 💚 نوروزتون پیروز 💚 🎊🎉✨🌱🕊️🌞
      • درود وخداقوت 🌼 
        شکر حضورتون 💎
        در پناه حق ✨ 
  • فقط میتونم بگم خیلی دوست دارم اینبار دست تو دست دلبر کوچولو و بابا جونم اومدم پیشوازت🥹☝️❤️‍🔥
  • روی خودش حساب باز کن من روی خیلیا حساب باز کردم خیلی 
    هیچی ازش نتونستم بیرون بیارم 
    روی بابایی خدا جون که جون هممونه حساب باز کنید کار نمیکنه براتون شاهکار میکنه 🥹🥹☝️❤️‍🔥
    • ای جانممم واقعااا شاهکار میکنه 😍 🌱 🕊️ 🌞 شکر حضورت نازنین 💎 نوروزتون پیروز 💚 😍🌱🎊✨🎉👑
      • نوروز داداش گلم و خانواده ارزشمندش مبارکو پر از رحمتو فضل خداوند 🥹💚🫶
  • زندگی نیست جز دیدن یار.
    فکر میکنم زندگی با یار  قدم برداشتن معنا دارد. در مسیر او رو ملاقات کنیم و فقط دست تو دست او لذت داره زندگی.
    • به به با جان هماهنگ بود 😍 شکر حضورت داداش جان 💚 نوروزتون پیروز 💚 🤩🌱🕊️🌞🎉🎊👑✨

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی

عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو

شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح می‌باشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید می‌توانید لایو را کامل ببینید در غیر این‌صورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو

شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست

زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح می‌باشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان

رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق

دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز

تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما می‌توانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من

دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات

زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب می‌باشد.

داستان

شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری

زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح می‌باشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان

زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح می‌باشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب

زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب می‌باشد.

شب شعر

زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب می‌باشد.


سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده

© COPYRIGHT 2024 SANGARZADEH.COM

تمام صحبت هاى جناب سهيل سنگرزاده در اين سايت نظر و باور كاملا شخصی ایشان می‌باشد.

ارسال نتايج به صورت فايل صوتى و ويدئويى

عزيز فايل صوتى يا ويدئويى خودت را ميتونى ارسال كنى، تا ما بتونيم در سايت آن را براى عزيزان پخش كنيم.

کانال های تلگرام

صفحات اینستاگرام

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت ایران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت تهران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

عضویت در کانال رسمی
پیام‌رسان «بله»

یارِ جان دوست عزیز
درود و خدا قوت
عضو كانال رسمى سهيل سنگرزاده «SoheilSangarzadeh18» در پیام‌رسان بله شوید.