روز هجدهم از چالش

اگر قرار باشد یک پیام کوتاه درباره زندگی بدهی، آن پیام چیست؟

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی
عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو
شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح میباشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید میتوانید لایو را کامل ببینید در غیر اینصورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو
شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت
از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست
زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح میباشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان
رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق
دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز
تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما میتوانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من
دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات
زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب میباشد.

داستان
شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری
زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح میباشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان
زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح میباشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب
زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب میباشد.

شب شعر
زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب میباشد.



تاکنون 534 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
زندگی رو باید زنگی کرد در لحطه حال ،و دیدن نعمتها
زندگی یعنی زنده بودن در لحظه
توی اون روز شرایطش نداشتم
من سوالی داشتم
اگر یک فردی که روی ذهنش کار میکنه یه اشتباه یا یه بدی در حق کسی بکنه ایا تاثیر اون بدی و اشتباه رو توی زندگی خودش میبینه ؟ یا به واسطه کار ذهنی که انجام میده این اتفاق نمی افته ؟
اگر یادتون باشه در این چالش
ذکر الهی می بخشم و رها می کنم آنچه را که جان الهی ام می گوید را داشتیم ،خودمون رو می بخشیم ،اشتباه دیگری رو می بخشیم و حال الهی را مهمان وجود خودمون می کنیم
در پناه خدا باشید ✨️👌💚🫂
چطور میتونم باادمینهای اس بی اف ارتباط بگیرم کجا پیام بدم
بخواه و تلاش کن ، اما رها باش...
و در هر شرایطی با خدا معامله کن و بسپار به اون ، خوشگل میچینه...
الهی صد هزار مرتبه شکرت❤️
خواهر نازنینم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
عید سعید فطر و سالِ نو را به شما و خانوادهی محترمتان تبریک میگویم.
امسالتان پر از حالِ خدایی و یکتاپرستی. 🙏✨️
با خدا اب بخوریم با خدا ببینیم با خدا قدم برداریم با خدا چشمامون رو باز کنیم و ببندیم با خدا نفس بکشیم مرتبه این با خدا بودنمون رو بالا و بالا تر ببریم و لحضا ای نباشه فقط در کلام نباشه فقط....
و این که بیرون ز تو نیست هر آنچه در عالم هست از خود بطلب هرآنچه خواهی که تویی
جهان بیرون چیزی جدا از ما نیست چیزی جدا از درون ما نیست جهان بیرون از جهان درون ما سر چشمه میگیره و جمله پایانی
هرچه پیش آید خوش آید ما که خندان میرویم
هر چیزی هر اتفاقی دور از مرحمت خداوند نیست و اگر با چشم جان و نه با چشم تحلیلگر نگاه کنیم خوش است 💚💚💚عزتتون زیاد💚💚💚
هر آنچه خیر است اتفاق میوفتد
❤️🙏🏾💚
از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی
حضرت مولانا
دلبر جانم رو دارم ،استاد نازنینم ،قبیله الهی ،یاران جان ،وتجربه های الهی
من ثروتمندم چون با او قدم بر میدارم
عاشق باشو عاشقی کن.
پیام من اینه که جوری زندگی کنیم که همه جا دلبر رو ببینیم، جوریکه با او یکی بشیم..
حالا هر کس به طریقی، به نگاهی ،به عملی
این رو من برای خودم خیلی تکرار میکنم که معنی کل زندگیت سحر جون همینه که فقط با خدا یکی بشی..
در مرتبه های مختلف و این تغییر مرتبه هاته که رسالتت رو کامل میکنه✨
مثل زیبا دیدن، مثل شکرگذار بودن، مثل درک عظمت بخشش، مثل دیدن لحظه حال و به خود آگاه بودن، مثل عمیق دیدن و معنا دادن به هراتفاق و…
اینها همه میرسه به “ با اویکی شدن”
قراره همگیمون به سرچشمه ی اصلیمون برگردیم🕊️🌱🌞
عشق بورز بدون انتظار پاسخ
صبر داشته باش خدا اجابتتت خواهد کرد
خدوندا تو بر قلبم جاری کن انچه را باید .الهی به امید تو که خرد واگاهی مطلقی
اگر قرار باشد یک پیام کوتا ه درباره زندگی بدهی ان پیام چیست
من
پیامی که دارم وهمیشه به فرزندانم هم توصیه میکنم اینه زندگی رو در همان لحظه زندگی کن از تک تک لحظاتش استفاده کن اگر در شرایط بد یا خوب کنار هر عزیزی در هر مکانی که هستی همان جا باش چون اون لحظه دوباره بر نمیگرده
البته این تجربه رو من با تک تک سلول هام بهش رسیدم ودوست دارم خودم اینو روی قلبم حک کنم وبرای باقی زندگیم به کارش ببرم
ادمی فراموشکاره کاش میشد هیچ وقت فراموشش نکنم وهمیشه توی زندگیم به کارش ببرم . دلم میخواد الان از نعمت هایی که دارم وتوشون حضور دارم لذت ببرم استفاده کنم وباشم تا بعد ببینم مسیر قطار قراره منو کجا ببره
وقتی فرزندانم اذیت میکنند وشرایط رو یکم سخت میکنند ودلم یکم تنهایی میخواد ذهنم میگه کاش اینا هم بزرگ شن برن یکم نفس بکشم وبعد به خودم نهیب میزنم از بودن بچه ها لذت ببر به هر چیزی که الان داری توجه کن باش حضور داشته باش واز داشتن ووجود فرزندانت استفاده کن چون زمان بر نمیگرده
خدایا کمکم کن ونزار حسرت بودن در لحظه واستفاده کردن از نعمت هایی که بهم دادی به دلم بمونه خدایا نزار جز بندگان گمراهت باشم مرا جز بندگانی قرارم بده که بهشون نعمت دادی
خدایا به امید تو وهزاران بار شکرت بابت این اگاهی
خودتون روبه جالش بکشید تجربه کنیدوزندگی را زنکی کنید بگذارید دلبر جان اززطرف شما زندگی کند او مسیر. رو بلده 🫂🌍💚🦋
فرمان در دست خداوند باشد ، بهتر است .
زندگی خیلی زیباست ...
حتی مرگ که بر عقیده بعضیا تلخه هم زیباست...
زیبایی زندگی در گذر بودن آن است ...
تلاش کنیم با کیفیت زندگی کنیم زیرا طول زندگی مهم نیست دوستان، بلکه این عرض زندگی است که مهم است با یک شعر متن را تمتم میکنم :
(((هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر
آرام تر از آهو ، بی باک تر از شیرم
هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر
رنج از پی رنج آید ، زنجیر پی زنجیر)))
زندگی خیلی کوتاه است خیلی زود دیر میشه
بیا تا قدر یک دیگر را بدانیم
قدر لحظه ها را بدانیم
تکرار نشدنی
زندگی با تمام حق بودن جد ی نیست
فقط دیدن یار 🌞🕊
هر موقع می خوام چیزی در مورد زندگی بگم یاد این کلام استاد جانم میفتم که زندگی نیست به جز دیدن یار و خیلی به جانم میشینه و جانم دوسش داره
اومدیم اینجا نمره بگیریم و بریم
رتبه و درجه و عیارمون مشخص بشه بعد بریم در سرای ابدی و اونجا طبق عیار اینجای ما ، به ما نمره داده میشه ..
🥰🌸🌹🕊🌱✨️👏👏👌💃💃
باید هر صفحه از کتابش رو نقش زیبا زد 🌝🌱🕊️
دست که تودست دلبر باشه همه جای زندگی باهاش قشنگه
زندگی خودرا به جریان سپردن و رها کردن است.
زندگی بودن است.
بودن ِ بی طلب.☀️☀️☀️☀️
الهی به امید ربم
آزاد و رها باشی در اوج پرواز کنی و با هر لحظه و هر نفس زندگی کنی در کنار یار
صبور باش علی جانم
صبر و خشمی که باگته اصلاح کن
میبخشم و رها میکنم آنچه جان جانانم میگه
یا رب خودت مدد کن
من اومدم ولی توپا یکی پس از دیگری داره میاد
خودت پناه دلمون باش
خودت امید شو و مثه خون تو تنمون جریان داشته باش
بابا این روح واسه توئه تو این کالبد
خودت معنا بده به تک تک قدمها و یک به یک نفسهامون
الهی مرغ آمینت در پرواز بر جانمون باشه
الحمدالله رب العالمین
گفته فاطمه زهرای جانمون
چقدر زیبا جمله ای هست
شکرت یا رب
ببخش و ببخشای بر همه یاران
💚💚💚
زندگی لحظه حال است وبس
نورزتان فرخنده باد🕊️🌱💚❤️
که از حادثهی عشق
تَر است"
الهی صدهزار مرتبه شکرت بابت همین لحظه 🕊️🌞🌱
این سخن استاد جانم 💚🫂برایم راه گشا بوده ذرتمام زندگی صبر داشته باشی زندگی خیلی الهی تر میگذره انتخابها مسیرها هدفها
زندگی یعنی ؛عشق 💙امید✨ایمان 💎توکل
شکر حضورتون 💎
در پناه حق ✨
هیچی ازش نتونستم بیرون بیارم
روی بابایی خدا جون که جون هممونه حساب باز کنید کار نمیکنه براتون شاهکار میکنه 🥹🥹☝️❤️🔥
فکر میکنم زندگی با یار قدم برداشتن معنا دارد. در مسیر او رو ملاقات کنیم و فقط دست تو دست او لذت داره زندگی.