
روز سوم از چالش

تجربه روز سوم

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی
عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو
شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح میباشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید میتوانید لایو را کامل ببینید در غیر اینصورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو
شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت
از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست
زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح میباشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان
رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق
دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز
تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما میتوانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من
دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات
زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب میباشد.

داستان
شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری
زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح میباشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان
زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح میباشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب
زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب میباشد.

شب شعر
زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب میباشد.


تاکنون 78 تجربه نوشته شده
عزيز تجربه امروز خودتو با عشق اينجا بنويس
الهی شکر این اتفاق برایم معنای قشنگی داشت و من درس بزرگی از این اتفاق گرفتم و پی بردم هر اتفاقی که سر راه من قرار میگیره برای من یه درس بزرگ الهی داره و من باید اتفاقها رو الهی ترجمه کنم تا به آگاهیناب الهی برسم
وقتی هر لحظه آگاهی به اینکه تو این تن نیستی این افکار هم نیستی، تو فقط اینهارو داری و اینا ابزارن برای رشدِ آگاهی ت در این جهان مادی، دیگه سعی نمیکنی تحلیل کنی،عجول باشی، قضاوت کنی.
ما اون آگاهی هستیم که مجهز شدیم به امید و ایمان و توکل.
و قراره با این ابزارهایِ والا و بلند مرتبه، بیاییم و الهی ایفای نقش کنیم و به یاد بیاریم آنچه را که باید.
هر فکر هر مسئله فقط برای این میاد که رشدت بدن ،چونکه قانونِ این دنیای مادی همینه که باید رشد کنی و دست پر این جهان رو ترک کنی.
با تکیه بر اون جریان الهی که با هر دم و بازدم داره خودنمایی میکنه، با امید به حکمت الهیِ خدا ،قدم برداریم و جانانه تسلیمِ امر و هدایت الله باشیم تا آگاهی دستِ پُر،این عالم رو ترک کنه.
روز سوم ، تمرین یه تجربه تلخ که فکر میکردی دنیا به آخر رسیده منو برد به ۱۱ سال پیش یه تجربه که ظاهرش خیلی تلخ بود وقتی اون روزها رو به یاد آوردم دیدم دلبر چقدر زیبا چیده بود برام توی اون تایم تنها بودم خودم و خودش وقتی حس و حال اون روزها یادم اومد وقتی نماز می خوندم سر نماز فقط اشک میریختم وقتی ذکر میگفتم فقط اشک میریختم و ازش کمک می خواستم و دنیا برام تموم شده بود و الان میبینم الهی شکر چقدر زیبا برام چید و نفهمیدم چطوری ازش گذر کردم این تجربه دوباره منو به خودش وصل کرد و روز سوم در آغوش دلبر جان بودم با همون حس و حال ۱۱ سال پیش و اون حالم رو دوست داشتم و بابت اون روزها از دلبر جانم سپاسگزارم 🙏💚💚💚
الهی صد هزار مرتبه شکرت بابت تک تک چالش های مسیر زندگیم که باعث شدن من رشد کنم و تجربه کسب کنم 💚💚💚
الهی صد هزار مرتبه شکرت بابت این قبیله الهی 💚💚💚
الهی صد هزار مرتبه شکرت بابت وجود استاد جانم بنیانگذار این محفل الهی 💚 💚 💚
روز قشنگی بود امروز،یادآوری روزهایی که خدا دستت رو گرفته،معجزه هایی که برات رقم زده،جاهایی که نجاتت داده،یک جمله به خدا و..
روز دوم برام سخت شد با اتفاقی که خودم روز دوم رقم زدم و زمین خوردم و باگ داشتم ولی خودش لطف و مدد کر به برکت این محفل و چالش الهی و دعاهای خیر عزیزانِ جان،تمرین های روز دوم و سوم رو باهم انجام دادم.نشونه های قشنگی رقم خورد.عصر داشتم پیاده روی میکردم توحال و هوای خودم بودم،با پلیس راهنمایی رانندگی،پاکبان عزیز و همینطور نگهبان شهرداری یه درود و خداقوت بهشون گفتم و انرژی قشنگی بهم دادن. اون امتیاز هایی که از روی زمین در چالش ها برمیداریم برداشتم و یه جا که داشتم پیاده روی میکردم چند تا پسر نشسته بودن به متلک و تیکه انداختن چیزی گفتن عبور کردم یادم نموند چی گفتن ولی یکیشون صدا کردگفت مجید.میخواست ببینه برمیگردم یا نه.این کلام خدا بود برام.مجید(گرامی،بزرگ،بلندپایه،شریف و ...) اسم و صفت بزرگیه الهی که لایقش باشم.
الهی صدهزار مرتبه شکر که توفیق الهی بودن در این چالش الهی بهم داده شد💚🙏🏻
شکرت خداجون💚✨🕊️🙏🏻
صبح ساعت 4:40دقیقه با لطف او بیدار شدم رفتم داخل حیاط یه زیر انداز پهن کردم سجاده انداختم نماز صبح خواندم ذکر و دعا و خلوت با یار جانم کنار درختان زیبا و الهی داخل حیاط و زیر آسمان لایو بی نظیررا دیدم و چقدر این مکان بهم انرژی دادا چه لایو الهی بود صحبت های استاد جان و بانو معصومه و داداش امید که پر از کد بود 3 ساعتی داخل حیاط بود م و چه الهی و زود گذشت
امروز انرژی الهی و زیادی داشتم ،کم کم خورشید خانوم بیرون اومد و این فاصله کم کم روشن شدن هوا و حضور خورشید خانم چه زیبا بود الحمدالله که دوباره این صحنه را دیدم و دوباره گرمای تابش خورشید زیبا را بر تنم حس کردم از ته وجودم شکر گزاری کردم بابت صبح،آفتاب،کوه ،درختان ،خاک،آسمان و هوای پاک و الهی
صبحانه ی عالی، داخل قبیله بودم لایو شب دوم را دیدم خیلی الهی بود و اشک شوق ریختم وقتی یاران جانم به دیدن داداش مهدی عزیز و با صفا رفته بودن خیلی جام خالی بود و چقدر دوست داشتم کنار یارانم میبودم 💚💚💚💫😍
شکر گزار این خانواده و سعادت حضورم در این محفل الهی شدم برای بارها
تمرین ها را با لطف دلبرم انجام دادم الحمدالله
نامه به نسخه ی ناامیدم خیلی زیبا بود و چقدر به جانم چسبید💚💚💚
و چشیدن گنج حضور دلبر جان پس از رنج چه زیباست اینکه تو دل شرایط به ظاهر سخت حضور دلبر جان را حس کنی زیباست
شرایطی برام پیش اومد چند سال قبل که از حد توان و درجه آگاهیم خارج بود ولی میبینم که در دل اون شرایط چه طور زیبا مهره ها را میچید و دستان قدرتمندش را می فرستاد تا رشد کنم و الهی شکر که آگاهی در جانم نشست و مسیر زندگیم تغییر کرد 💫☀️
امروز با اینکه چالشی اومد سرراهم
ولی گفتم بابایی جونم من از این
مسیر خارج نمیشم هرآنچه از تو رسد
رو میپذیرم من تسلیم تو هستم
و چقدر آرامم چقدر آرامم الله اکبر
با عشق برای عزیزان جانم بقیه ی
خودم غذا درست کردم و رفتم
به دیدارشون چقدر قشنگ بازی
کرد بابا باهم خودش بهم میگفت
باید به کی تقدیم کنم و جالب اینجاست
دونفر رو هم انتخاب کرد برم سمتشون
که از من قبول نکردن با عشق لبخندی
به بابا زدم و گفتم اینم خودت بودی بابا
دیگه دست واسم رو شدها ای کلک
میخواستی ری اکشن منو ببینی
خودش چید گشتم و گشتم
منو از یه مسیری بود دقیقأ
اون عزیزجان چشم به راه بود
انگار منتظرم بود چه چشمان الهی ای
دلبرجان رو در چشمانش دیدم
یه حس ناب الهی رو تجربه کردم.
شکر ساقی که این اجازه رو بهم داد💚🤲
کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور
💎
ای دل غم دیده حالت به شود، دل بد مکن
وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور
✨️
من، بی تو دمی بر جان که ندارم
💚✨️🫂
همانند۲روز قبل صدخودمو گذاشتم ویار مددکرد همه چیز به درستی و الهی برام رقم خورد
احوال الهی رو تجربه کردم که آرزو میکنم تک تک یاران این حس رو تجربه کنند
اتفاق مالی خیییلی عالی و به موقعی برام افتاد
و کلی کمک حال مسائل مالی ام شد
الهی صدهزارمرتبه شکرت
الهی صدهزارمرتبه شکرت💚💚💚💚💚💚💚💚💚☀️☀️☀️🌱🌱🌱🌱🙏
شکرت خدا روزیم کردی که باعشق غذایی الهی درست کنم
امروز تورایارب درچشمان آن نوجوان دستفروش دیدم دربرق نگاهش وقتی روزیش را به دست من به او رسانیدی
الهی هزاران هزاربارشکرت سپاسگزارم ارباب 🙏🙏🙏💚💚💚💚
یکتا پرستم
الهی تنها تو رو می پرستم
و تنها و تنها و تنها از تو یاری می جوییم
تجربه امروزم برام ایده برای کسب و کار آمد که معطل نکردم و صبح رفتم تو دلش و به یاری یار تجربه اش کردم و صبحمو به قول یه عزیز جان تو یه جنگل پر از گل تجربه کردم با فرزندم چقدر بازی کردیم اصلا انگار هر سری این کودک دو سال و نیم یه درسی بهم میده عین یه استاد بزرگ میمونه برام با هم رفتیم پارک البته تقریبا هر روز میریم ولی امروز دوبار رفتیم و کلی بازی کردیم و غذایی که با عشق درست کرده بود و با عشق همونجا به عزیزان دادم، و چقدر حال و احوالمو دیدم که چقدر سبک بال تر از همیشه بودم امروز کلی با دوستام تو همون پارک بازی کردیم تاب بازی، سرسره، و عشقی که از اطرافیانم میگرفتم و عشقی که میدادم رو شاهد بودم، وامروز بیشتر از همیشه عشق را تجربه کردم و چه تجربه بی نظیری خدا جووووووووونم شکرت که اجازه دادی این همه قشنگی رو تجربه کنم، شکر وجود تک تک یاران جان قبیله خدا قوت قلب تک تکتون 💚🫂
لحظه ای به لطف ساقی عالم آگاه شدم که این ذهن، نجواهاش اکثرا ،" اگر " توشه، "نکنه " توشه.
علامت سوالیه همیشه ! اونم نه سوالات خوب، سوالاتِ تحلیلی سمی.
اما یک یاری هست که نقشش امید واهی نیست، نقشش امیدِ معناداره، امیدی که به حقیقت وصله و یقین توشه !
و بارها ثابت کرده که برعکس این نجوا درسته و باز ما بی معرفتی میکنیم گاهی...
چقدر احوالمون این سه روز خوشمزه بود.
ملکوت باز هم کیف کرد، خدا دیدددد چجوری این محفل شکل گرفت ، چطوری چالش رو برگزار کردن ! تماس صوتی استاد جان و تصویری از طریق بله !
از اونور شب نشینی یاران جان قبیله برگزار کردن ! آقا مجتبی بانو محبوبه بانو معصومه و آقا امید.
آقا آرش آمدند، نخستین شعرشونو گفتن !💚🫂
برادرتون ، اومد، برای اولین بار در پابلیک، و نیایش بود...💚🫂
خواهرم بانو نعیمه اومدند، سفر کردیم با دعای الهی و احوالشون.💚🫂
این سه روز عجیب بود ! خیلی خاص بود، قشنگ واقعی فهمیدیم که روی زمین نیستیم یعنی چی ! در جهان مادی نیستیم یعنی چی...
جان سفر کرد💚🫂
در کنار دلبرجان بمان... آخ خداجون چقدر تو عاشقی، چقدر ما دوستت داریم... ما دوستت داریم ولی تو عاشق مایی. تفاوته میانش، الهی که ما هم عاشق بشیم.💚🫂
امروز خداروتوی قدمهایی که خودش به سمت ۳ عزیزی که قراربود امروز یک وعده غذاشون رو مهمان من باشند، دیدم
واون ۳ عزیزی که انکار او گذاشت بود و منتظر من بودن
بگردم دلبرجانی که خوشگل روزی رسانی میکنه و شکر که امروز این سعادت رو نصیب من کرد
به لطف تمرین الهی استاد جانم،برکت به وجودت استاد جانم
درود به استاد جانم و تک تک همسفران جانم
و جناب مهندس عزیز و تیم پرقدرت پشتیبانی
🌻🙋🏽♀️😍💚
خداقوت جانانه میگم به تک تکتون
و از همگیتون سپاسگذارم بابت این ۳ روز الهی که در کنار هم عاشقی کردیم🫂💚🙏🏿
🌼🌼🌼
حس و حال عجیبی دارم لایو شب نشینی رو که میدیدم دلم میخواست ثانیه ها دیرتر بگذره ،زمان کُند شه و تموم نشه این چالش همگانی ۳ روزه الهیمون 🫂💚
چقدر این ۳ روز به لطف خدا انرژیش بینظیر بود ...
مطمعنم که همتون حس و حال قشنگی رو که من تجربه کردم رو شما هم تجربه کردید و کلی از انرژی بینظیر این چالش الهی بهره مند شدید
که البته همش لطف خدای مهربونه که بهمون فرصت این بودن رو داد،الهی صدهزار مرتبه شکر🌻🙏🏿🕊
...
الهی شکر برای این بستر الهی
الهی شکر برای این چالش های الهیمون
الهی شکر برای این کنارهم بودن ها
و این مهمانی بینظیر الهی...
خدای مهربونم شکرت که این قبیله ارزشمند الهی رو بهمون هدیه دادی ...
در پناه یار باشید💚🌼🪻🫂
الهی شکر برای حضورتون
شماهم ابدی باشین کنارمون💚🫂
سپاس برای هر آنچه هست، چرا که در هر ذرهای، تجلیِ لطفِ تو را میبینم...
سپاس برای این سفر؛ از ایمان تا حضور. سپاس که مرا از خود رها کردی تا در تو خود را بازیابم...
شکر وجود استادجانم و فرشتگان پرقدرت تیم ،شکر وجودتون 🙏💚
شکر وجود تک تک یاران جان و همسفران زندگی که سه روز الهی رو در کنار هم سپری کردیم الهی که همگی در این شب پایانی از چالش دسته پر بیایم بیرون و الهی که هر لحظه در این مسیر الهی ثابت قدم بمانیم 🙏🌱🕊🌞
داریم همه سعی مون رو میکنیم بابا
بابا جان ، پسرت صبح ها تا شب دوازده ساعت کار میکنه با عشق ، ورودی های ذهن کمک کرد بهش تا بره وسط میدان
برا همین کمی صبح بیدار شدن چالشی شده براش
عشق است باباجان خدا داره ازمون هرکول میسازع
باباجان خدا داره هدایت میکنه به لطف او داریم همه سعی مون رو میکنیم ...
وقتی دل دریایی میشه یعنی بابا اومده
راستی بابا جان یه نشونه :
خدا بهمون تو تخم مرغ شانسی یه کَشتی هدیه داده ...
سپاس برای آن سختیِ کوچک که مرا به توکل واداشت و باعث شد دوباره به تو تکیه کنم...
سپاس برای قدرتی که در وجودم جاری است و اجازه میدهد در مسیرِ دلبرجان، استوار بمانم....
الهی صدهزار مرتبه شکرت هستی که هستم 🙏💚🫂
تمرینات امروز چقدر الهی بود
الهی صد هزار مرتبه شکرت
اصلا کلام زورش نمی رسه
فقط شکرت خدایا
فقط شکرت خدایا
فقط شکرت خدایا
تجربهی امروز من خداروشکر حس و حال عالی و الهی
با عشق غذا درست کردم با دخترای گلم رفتیم بیرون مسافتی رفتیم کسی نبود دور زدم گفتم دلبر من نمی دونم به کی بدم تو راه نشونم بده
در برگشت دوتا عزیز جان دیدم رفتم بهشون دادم همین که خاستم در ماشین ببندم دونفر خودشون رسوندن و خداروشکر بقبه دادم به اون دو عزیز چقد حس خوبی تجربه کردم موندم کمی با هم صحبت کردم وبعدش رفتم
دعای خیر واسشون کردم
او می کشد قلاب را
اعتماد حتی در دل طوفان
لبخند بقیه ی خودم 😍🫂💚 الهی صد هزار مرتبه شکر همش خودش بود از خرید وسایل ها تا پخت و بسته بندی و پخش
جریان عشق رو خوشکل میشد دید ✨👸🏻💕💚🌱🕊️🌝
حال و هوای روز آخر اونقدر زیباست که در یک خط در دو خط در یک پاراگراف جا نمیشه..
انگار که تو داری مثل باران میییباری رو سر نیلوفر .. 💫
عشق نور آگاهی از درو دیوار میباره.. اصلا یک روز عجیبه امروز.. یه جور دیگه بغلت میکنه💚🫂
خدایا بابت همین لحظه بابت امروز که روز اخره و بهم فرصت دادی این حال ناب رو تجربه کنم در کنار یاران و همسفران جان از این انرژی الهی دسته جمعی بهرمند شم..ازت بینهایت سپاسگذارم🙏✨🤍🫂
لطف و عنایت توست یا رب که ازین انرژی منو بی نصیب نگذاشتی🙏 ازت سپاسگذارم برای روح های الهی همسفر در این مسیر عشق و نور🙏🕊️🕊️🕊️
دوستون دارم💚🫂
شکر وجودتون
خداوند این قبیله جانمون روحفظ کنه✨
چقدر زیباست دیدن خود در حال خدمت به خود💚🫂
شکر وجودت ندا بانو💫💚
تجربه ی امروز عالی بود حالمو ن
الهیست
شکر خدا
🫂💫💫💚✨️
شکر برای این حال و حس نابِ این تمرین الهی💚
شکر حضورتون نسرین بانو💫💚
تو با منی و من به حضورِ آرامِ تو دلگرمم…
به تو توکل میکنم، چون میدانم هیچ دستی امنتر از دستانِ تو نیست. 🌱
گوارای وجودت💚
ممنون از نگاه پر مهرتون🙏🫂
✨️💚💚💫💫🫂