
ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی
عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو
شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح میباشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید میتوانید لایو را کامل ببینید در غیر اینصورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو
شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت
از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست
زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح میباشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان
رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق
دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز
تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما میتوانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من
دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات
زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب میباشد.

داستان
شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری
زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح میباشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان
زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح میباشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب
زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب میباشد.

شب شعر
زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب میباشد.



تاکنون 1,478 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
قوت قلبم باش
قدر فرشته های زندگیم را بدونم فرصت سوزی نکنم
بتونم عشق بدم بهشون
خدایا عمر با عزت و برکت بده به پدرومادر عزیزم💚
گر کافر و گبر و بتپرستی باز آ💚
این درگه ما درگه نومیدی نیست💚
صد بار اگر توبه شکستی باز آ 💚
اینکه من آنچه در توان دارم و مربوط به خودم میشه رو انجام بدم، جانانه انجام بدم و خداوندِ جان زیبا و خوشگل هدایت می کنه و راه رو نشون میده.🫂✨️💚
شکر وجود پر برکتتون استاد جانم و این بستر الهی🫂✨️💚
اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم
اوست گرفته شهر دل من به کجا نظر کنم🫂💚🧚♂️
اونها هم ابزارن برای رشد تو
یاااا خدااااا
اصلا کسی میتونه دست بوسی تو نیاد؟؟
الله اکبر
شکرت به بزرگیت🙏🏻💚
اینکه هیچکس جز خود( خدا) نیس اصلا کسی نیس
پدرو مادر اگه هستن خودِ اوست
تازه او اصلا به دست بوسی و تشکر نیازی نداره
این تمرینو گذاشته نقشه ی راهت باشه به احساس خوب برسی
برگردی به اصلت
میخواد کمکت کنه درها رو برات باز کنه
پس مست بازی در نیاریم
بریم و با عشق دسته دلبرو ببوسیم
هر چی شرایط سختتر زیباتر
او داره هرلحظه کمکمون میکنه هرلحظه میگه چیکار کن چیکار نکن تا ما رشد کنیم به صلاح خودمون میگه
منتها باید گوش و چشم جان باز کنیمو ببینیم و بشنویم
خدایا شکرت شکرت خدا
هرچ که هست هرچی که دادی و میدی برای رشد ماست
تا ما بهمون بیشتر خوش بگذره
یعنی عشقی که هیچگاه کم نمیشود،
و هیچکس نمیتواند جای آن را بگیرد...
اما اگر یادش بدهیم که حتی در طوفان هم میشود قدم برداشت، در تاریکترین شبها هم بهدنبال نور میگردد.
باید با خودمان حرف بزنیم…
باید به ذهنمان نشان بدهیم که سختی پایان نیست،
بلکه پلیست به سوی رشد، به سوی معنا، به سوی هدف.
هر بار که زمین خوردیم و دوباره بلند شدیم، ذهنمان یاد میگیرد که شکست وجود نداره فقط تجربه بود،تجربهای که بخشی از مسیر است نه مانع آن.
هر بار که در دلِ درد، امید را انتخاب کردیم،
ذهنمان باور میکند که نور همیشه هست، حتی اگر کمرنگ باشد.
پس الگوی مناسب ، حرکت کردن با ایمان و توکل را به ذهنمان نشان بدهیم. تا در روزهای سخت، به جای تسلیم، قدم بردارد… حتی اگر آهسته...
اما رو به جلو، رو به هدف، رو به زندگی...
برای تو، با تو، بیقضاوت، بیتوقع، فقط با عشق...
آغوش گرفتن کودک درون، یعنی آشتی با خودِ واقعیمون،یعنی پذیرفتن تمام آنچه بودیم و هستیم،
یعنی شفای زخمهایی که سالها بیصدا گریه کردهاند.پس امروز، همین حالا، چشمهایت را ببند…
و آن کودک را در آغوش بگیر. او زیباترین بخش وجود توست...💚🫂
وقتی دلتنگیها سراغم میآیند، باز هم میگویم: الهی شکرت، که هنوز امیدی هست.
وقتی نمیدانم راه کجاست، همین جمله چراغ راهم میشود.
وقتی دلم میلرزد، 💚الهی شکرت💚 مثل آغوشی گرم، آرامم میکند.
شکرگزاری یعنی دیدن نور حتی در دل تاریکی.
یعنی باور داشتن به حکمت خدا، حتی وقتی نمیفهمیم چرا...
یعنی اعتماد به اینکه هر آنچه میآید، برای رشد من است .پس در هر شرایطی، در هر لحظهای، در هر حالی… فقط میگم : الهی شکرت
و می بینم چگونه جهان با مهربانی به روی من لبخند میزند...
الهی صدهزار مرتبه شکرت🙏🌱🕊🌞
فقط یک جملهست که آرامش را به دل بازمیگرداند: الهی شکرت..
الهی صدهزار مرتبه شکرت برای تمام داشته هام،شکر برای نعمت های زندگیم،شکر برای تن سالم ،شکر برای عزیزانم ،شکر برای وجود استادجانم و یاران جان قبیله الهی،برای همسفران زندگی...🙏💚🌱🕊🌞
نه گذشتهای که رفته، نه آیندهای که هنوز نیامده فقط همین لحظه اکنون است که در اختیار ماست.
لحظهای که میتوانیم نفس بکشیم، لبخند بزنیم، دوست بداریم و شکرگزار باشیم.
شکرگزاری، نوریست که بر داشتههایمان میتابد و آنها را چند برابر میکند.
وقتی برای چیزهایی که داریم سپاسگزار باشیم، جهان با مهربانی بیشتری پاسخمان را میدهد.
قدردانی از لحظه، یعنی پذیرفتن زندگی با تمام زیباییها و چالشهایش...
در آن لحظه، دعای بیصدایشان، مثل نسیم بهاری، بر جانت میوزد و مسیرت را روشن میکند. دستهایی که عمری برای آرامش تو تلاش کردهاند، حالا با یک بوسه، آرامش را به تو بازمیگردانند.
بوسیدن دست پدر و مادر، کلید گشایش درهای بستهی زندگیست و دعایشان، پشتوانهایست که هیچ طوفانی نمیتواند آن را از تو بگیرد...💚🫂🌱🕊🌞
مرسی برا بابایی مرسی برا مامانی مرسی هم مهربونن هم خوشگلن هم عاشقشونم مرسییییییییی خدایی🤗🤗
زیبا و مهربونم
الهی صد هزار مرتبه شکرت دلبر جانم🌿🥰🤲🏾❤️
تبریک جانانه امید جان خوشگلم👑💚🍂که مثل شیر یازده روز عیاردار و بی نظیر پای تمرینات ایستادی💪🏾💎🌍الهی صد هزار مرتبه شکرت🙏🏾🌱🌞🕊️
دلبر جانم💚💎💚
ارباب جهانم🌱🌞🕊️
الهی شکرت برای مژه هام🤲🏾🌱🍃
الهی شکرت برای دندون هام🤲🏾🙏🏾💚🥀
الهی شکرت برای صدام🗣️✨🤩
الهی شکرت برای زانو هام🌱🕊️🌞
جان جانان چقد بهم نعمت داده الهی صد هزار مرتبه شکرت💚❤️💜🤲🏾
محکم گرفتم عشق الهی من 👑💝⭐️✨🌟💚🌈