در حال بارگذاری...

روز یازدهم از چالش


پادکست
عنوان توضیحات
00:0000:00

    تاکنون 1,478 دیدگاه نوشته شده
    عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس

    × برای درج دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
    • خدایا هدایت کن
       قوت قلبم باش 
      قدر فرشته های زندگیم را بدونم فرصت سوزی نکنم
       بتونم عشق بدم بهشون
      خدایا عمر با عزت و برکت بده به پدرومادر عزیزم💚
    • باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ💚
      گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ💚
      این درگه ما درگه نومیدی نیست💚
      صد بار اگر توبه شکستی باز آ  💚
    • الهی الهی الهی مدد کن لیاقت خدمت و عشق واقعی به پدرو مادر را داشته باشم 💚💚💚🌹🌹
    • من هیچ وقت نمیتونم ببخشمش من دوساله حتی مثلا پدرمو نمیبینمش زندگی من و نابود کرده حالا هم طلبکاره بعضی از پدر مادر ها رو نمیشه بخشید زندگیم‌و سیاه کردن من که با تموم بدی های بی مسئولیت های مادرم دستش و میبوسم ولی باز ضربه میخورم ازش من تمام عشقم و به پاشون ریختم ولی بعضی از ادم ها لیاقت اسم پدرو مادرم نیستن چون هنوز هم رفتار ها کارای سمیشون داره آسیب میزنن و ناچاره ام ازشون دوری کنم هیچ وقت پدرمو نمیبخشم نمیبخشم نمیبخشم 💔
    • اینکه در هر شرایطی جانانه قدم برداریم.با امید، ایمان و توکل.
      اینکه من آنچه در توان دارم و مربوط به خودم میشه رو انجام بدم، جانانه انجام بدم و خداوندِ جان زیبا و خوشگل هدایت می کنه و راه رو نشون میده.🫂✨️💚
      شکر وجود پر برکتتون استاد جانم و این بستر الهی🫂✨️💚
    • قدمهات رو با نیت الهی و ایمان و توکل بردار و نتیجه را به او بسپار...او خوشکل هدایت می کند
    • با امید،ایمان و توکل قدم برداشتن تو مسیری که به ظاهر خوشکل نیست و هیچ امکاناتی نداری ،عیار ایمان و توکلت مشخص میشه به شرطی که روی او حساب کنی او راه نشان می دهد...
    • وقتی تو شرایطی که طاهرش خوشکل نیست بتونی حرکت کنی قدم برداری به هدفت برسی خوشمزه است ،اونجا حرف داری واسه گفتن می تونی خوشکل از مسیرت از درسها و تجربه هات حرف بزنی،همه چی گل و بلبل باشه که رشدی توش نیست حرفی نداری برای گفتن،مسیر که ناهموار باشه تو بتونی ازش گذر کنی وقتی می رسی لذت بخشه...
    • ای جون دلم تقصیر دلم نیست تماشای تو زیباست...
      اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم 
      اوست گرفته شهر دل من به کجا نظر کنم🫂💚🧚‍♂️
    • تنها کسی که واست می مونه اون بچه ست بقیه همه میرن،برگرد بغلش کن، هر کاری کردی اون پات وایساده،اون چشم به راهه بغلش کن،عشق بده به خودت... 
    • الهی صدهزار مرتبه شکرت برای همین لحظه اکنون 🙏🌱🕊🌞
    • پادکست ۷۳ بی نظیره الهی که همیشه سلامت باشین داداش سهیل عزیزم،نور زندگیم،شمس زمانم هروقت این پادکست رو می شنوم حال و احوال عجیبی دارم فقط اشک می ریزم،خدا حفظتون کنه 🙏🌱💚🫂
    • وقتی تو همون شرایطی که هستیم شکرگزار باشیم ،با احساس خوب شکرگزار باشیم، او بغلت می کنه نعمت و برکت می دود به دنبالت...
    • هر لحظه شکرگزار داشته هامون باشیم،شرایط هرچقدر هم که بد باشه می تونست بدتر از این هم باشه پس شکرگزار باشیم برای تک تک نعمت هایی که الان داریم...
    • پدر و مادر مثه خیلی از چیزای دیگه که چشم سر داره میبینه 
      اونها هم ابزارن برای رشد تو
      یاااا خدااااا 
      اصلا کسی میتونه دست بوسی تو نیاد؟؟ 
      الله اکبر 
      شکرت به بزرگیت🙏🏻💚
    • امروز که به این پادکستا گوش میدادم یهویی ی چیزی اومد که جنسش کلاااا فرق داشت از اون چیزایی که فقططط میدونستم
      اینکه هیچکس جز خود( خدا) نیس اصلا کسی نیس 
      پدرو مادر اگه هستن خودِ اوست 
      تازه او اصلا به دست بوسی و تشکر نیازی نداره 
      این تمرینو گذاشته نقشه ی راهت باشه به احساس خوب برسی 
      برگردی به اصلت 
      میخواد کمکت کنه درها رو برات باز کنه
      پس مست بازی در نیاریم 
      بریم و با عشق دسته دلبرو ببوسیم 
    • هرچی تمرین سختر باشه رشدش بیشتر و قشنگتره
      هر چی شرایط سختتر زیباتر 
      او داره هرلحظه کمکمون میکنه هرلحظه میگه چیکار کن چیکار نکن تا ما رشد کنیم به صلاح خودمون میگه
      منتها باید گوش و چشم جان باز کنیمو ببینیم و بشنویم 
      خدایا شکرت شکرت خدا
    • ای خدا بینهایت شکرت
      هرچ  که هست هرچی که دادی و میدی برای رشد ماست
      تا ما بهمون بیشتر خوش بگذره
    • اگر بخوام از معجزه های این چالش بگم ویس ده ساعته هم براش کمه الهی صد هزار مرتبه شکرت ارباب جهان که نقشه راهمونو با احساس قشنگمون جلوی راهمون قرار میده برای درک این کلام باید با جونت بفهمیش الهی صد هزار مرتبه شکرت ارباب جهان ممنون ازت ک خواسته هامو به داشته هام تبدیل کردی ارباب جهان من 
    • پدر و مادر، یعنی ریشه‌های محکم درخت زندگی‌ات.  یعنی دعایی که بی‌وقفه جاری‌ست،  
      یعنی عشقی که هیچ‌گاه کم نمی‌شود،  
      و هیچ‌کس نمی‌تواند جای آن را بگیرد...
    • ذهن ما مثل یک خاک حاصلخیزه که هر بذری در آن بکاریم، روزی جوانه می‌زند.  اگر الگوی ترس، ناامیدی و توقف را نشانش بدهیم،  در لحظه‌های سخت، فقط سکون را انتخاب می‌کند.  
      اما اگر یادش بدهیم که حتی در طوفان هم می‌شود قدم برداشت،  در تاریک‌ترین شب‌ها هم به‌دنبال نور می‌گردد.
      باید با خودمان حرف بزنیم…  
      باید به ذهن‌مان نشان بدهیم که سختی پایان نیست،  
      بلکه پلی‌ست به سوی رشد، به سوی معنا، به سوی هدف.
      هر بار که زمین خوردیم و دوباره بلند شدیم،  ذهن‌مان یاد می‌گیرد که شکست وجود نداره فقط تجربه بود،تجربه‌ای که  بخشی از مسیر است نه مانع آن.  
      هر بار که در دلِ درد، امید را انتخاب کردیم،  
      ذهن‌مان باور می‌کند که نور همیشه هست، حتی اگر کم‌رنگ باشد.
      پس الگوی مناسب ، حرکت کردن با ایمان و توکل  را به ذهن‌مان نشان بدهیم. تا در روزهای سخت، به جای تسلیم،  قدم بردارد… حتی اگر آهسته...
      اما رو به جلو، رو به هدف، رو به زندگی...
    • گاهی باید همه چیز را کنار بگذاریم،نقش ها،نقاب ها،باید و نباید ها راباید بنشینیم کنارش، کنار اون کودک درون ،اون بچه ،دستش را بگیریم، و بگیم:  من اینجام…  
      برای تو، با تو،  بی‌قضاوت، بی‌توقع، فقط با عشق...
      آغوش گرفتن کودک درون،  یعنی آشتی با خودِ واقعیمون،یعنی پذیرفتن تمام آنچه بودیم و هستیم،  
      یعنی شفای زخم‌هایی که سال‌ها بی‌صدا گریه کرده‌اند.پس امروز، همین حالا،  چشم‌هایت را ببند…  
      و آن کودک را در آغوش بگیر. او زیباترین بخش وجود توست...💚🫂
    • وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، می‌گویم: الهی شکرت، که لبخند بر لب دارم.  
      وقتی دل‌تنگی‌ها سراغم می‌آیند، باز هم می‌گویم: الهی شکرت، که هنوز امیدی هست.  
      وقتی نمی‌دانم راه کجاست، همین جمله چراغ راهم می‌شود.  
      وقتی دلم می‌لرزد، 💚الهی شکرت💚 مثل آغوشی گرم، آرامم می‌کند.
      شکرگزاری یعنی دیدن نور حتی در دل تاریکی.  
      یعنی باور داشتن به حکمت خدا، حتی وقتی نمی‌فهمیم  چرا...  
      یعنی اعتماد به اینکه هر آنچه می‌آید، برای رشد من است .پس در هر شرایطی، در هر لحظه‌ای، در هر حالی…  فقط میگم : الهی شکرت  
      و می بینم  چگونه جهان با مهربانی به روی من لبخند می‌زند...
      الهی صدهزار مرتبه شکرت🙏🌱🕊🌞
    • در هر پیچ و خم زندگی، در شادی‌ها و غم‌ها، در فراز و نشیب‌ها…  
      فقط یک جمله‌ست که آرامش را به دل بازمی‌گرداند: الهی شکرت..
      الهی صدهزار مرتبه شکرت برای تمام داشته هام،شکر برای نعمت های زندگیم،شکر برای تن سالم ،شکر برای عزیزانم ،شکر برای وجود استادجانم و یاران جان قبیله الهی،برای همسفران زندگی...🙏💚🌱🕊🌞
    • در هیاهوی زندگی، گاهی فراموش می‌کنیم که همین لحظه، گران‌بهاترین دارایی ماست.  
      نه گذشته‌ای که رفته، نه آینده‌ای که هنوز نیامده فقط همین لحظه اکنون  است که در اختیار ماست.  
      لحظه‌ای که می‌توانیم نفس بکشیم، لبخند بزنیم، دوست بداریم و شکرگزار باشیم.
      شکرگزاری، نوری‌ست که بر داشته‌هایمان می‌تابد و آن‌ها را چند برابر می‌کند.  
      وقتی برای چیزهایی که داریم سپاسگزار باشیم، جهان با مهربانی بیشتری پاسخمان را می‌دهد.  
      قدردانی از لحظه، یعنی پذیرفتن زندگی با تمام زیبایی‌ها و چالش‌هایش...
    • زندگی همین لحظه است و همین لحظه، پر از قدرت، معنا و لطف خداوند است...🌱🕊🌞
    • وقتی دست پدر و مادر را می‌بوسی، انگار کل جهان آرام می‌گیرد.  گره‌هایی که سال‌ها در دل و زندگی‌ات مانده‌اند، بی‌صدا باز می‌شوند.  
      در آن لحظه، دعای بی‌صدایشان، مثل نسیم بهاری، بر جانت می‌وزد و مسیرت را روشن می‌کند.   دست‌هایی که عمری برای آرامش تو تلاش کرده‌اند، حالا با یک بوسه، آرامش را به تو بازمی‌گردانند.  
      بوسیدن دست پدر و مادر، کلید گشایش درهای بسته‌ی زندگی‌ست و دعایشان، پشتوانه‌ای‌ست که هیچ طوفانی نمی‌تواند آن را از تو بگیرد...💚🫂🌱🕊🌞
    • سلام خدایی 
      مرسی برا بابایی مرسی برا مامانی مرسی هم مهربونن هم خوشگلن هم عاشقشونم مرسییییییییی خدایی🤗🤗
    • الهی صد هزار مرتبه شکرت بابت مامان و بابای خوبی که دارم .. 🥰😍👑🧡
    • الهی صدهزار مرتبه شکرت هیچ سایه ای سایه ی پدرم نشد وهیچ محبت وعشقی مثل مادرم نشد خداروشکر ک با محبتشون قد کشیدم 
    • خدایا صدهزار مرتبه شکرت که هر لحظه مرا به مسیر درست وراه راست هدایت میکنی ....
    • الهی شکرت برای هرچیزی که به من بخشیدی الهی به امید تو ارباب جهان خودت مارو هدایت کن
    • الهی صد هزار مرتبه شکرت که داری این شکلی با من حرف می زنی
    • الهی شکرت برای صدای این کوچولوی دوست داشتنی... الهی شکرت برای پادکست مادر... الهی شکرت
    • الهی شکرت که حس و حالم ناب نابه، الهی صدهززززار مرررتبه شکرت برای نعمت هات جان جانانم 
      زیبا و مهربونم 
    • ااهی صدهزار مرتبه شکرت که مامان و بابای قشنگم سالم هستن ، من ازشون دورم هر وقت برم خونه پیششون میبوسمشون😍😍😍
    • الهی شکرت حداجونم ک فرصت عاشقی باپدرم ومادرم رو ب من دادی💚🕊🪄
    • بابا جونم امروزم مثل هر روز هدایتم کن من ب تو ایمانی کودکانه دارم  الهی شکرت 💚🍃
    • چنان روزی رسان روزی رساند🤲🏾💎💚🍃که صد عاقل در آن حیران بماند💙🌺🌞🌱🕊️
      الهی صد هزار مرتبه شکرت دلبر جانم🌿🥰🤲🏾❤️
    • من لایق بهترین ها هستم💎👑❤️پس مراقب چشم ها و گوش های نازنینم هستم✨💜💐🌍🤲🏾
    • ✨👑
      تبریک جانانه امید جان خوشگلم👑💚🍂که مثل شیر یازده روز عیاردار و بی نظیر پای تمرینات ایستادی💪🏾💎🌍الهی صد هزار مرتبه شکرت🙏🏾🌱🌞🕊️
    • الهی به امید ت جان جهانم🙏🏾❤️🌞
      دلبر جانم💚💎💚
      ارباب جهانم🌱🌞🕊️
    • بیرون زتو نیست هر آنچه در عالم هست در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی 
    • الهی صد هزار مرتبه شکرت بابت وجود این خانواده بزرگ و عیاردار  که مثل الماس می درخشند💚👑💎🦁
    • الهی شکرت که می تونم مزه ها رو بچشم🤲🏾💚🌿
      الهی شکرت برای مژه هام🤲🏾🌱🍃
      الهی شکرت برای دندون هام🤲🏾🙏🏾💚🥀
      الهی شکرت برای صدام🗣️✨🤩
      الهی شکرت برای زانو هام🌱🕊️🌞
      جان جانان چقد بهم نعمت داده الهی صد هزار مرتبه شکرت💚❤️💜🤲🏾
    • به امید شروع یک روز قدرتمند دیگه. عیاردار و جانانه💚🍃🌿🌱🌞
    • الهی به امید تو ای دلبر جانم🙏🏾💚👑جان جانان خودت مثل همیشه خوشگل ناز هدایتم کن💜💎جوری هدایتم کن که صدای هدایتگرت را بشنوم بابایی جونم🌱🕊️🌞
    • تقصیر دلم نیست تماشای تو زیباست توانقدر بزرگی ک نمیدونم چطور از عظمتت بگم🕊🤲🏿
    • دختر نازنینم نگار جونم نگار کوچولوی من بهترین رفیق تنهاترین رفیق ناب الهی من جانانه دستتو گرفتم 
      محکم گرفتم عشق الهی من 👑💝⭐️✨🌟💚🌈
    1 2 3 19

    ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی

    عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

    مشاهده لایو

    شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح می‌باشد.
    مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید می‌توانید لایو را کامل ببینید در غیر این‌صورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

    مشاهده لایو

    شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
    پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت از همین بخش در دسترس خواهد بود.

    پادکست

    زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح می‌باشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

    رقص کنان

    رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

    دفتر عشق

    دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

    تجربه امروز

    تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما می‌توانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

    دیدگاه من

    دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

    حکایات و روایات

    زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب می‌باشد.

    داستان

    شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

    استوری

    زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح می‌باشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

    یارانِ جان

    زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح می‌باشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

    قصه شب

    زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب می‌باشد.

    شب شعر

    زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب می‌باشد.


    سهیل سنگرزاده

    سهیل سنگرزاده

    © COPYRIGHT 2024 SANGARZADEH.COM

    تمام صحبت هاى جناب سهيل سنگرزاده در اين سايت نظر و باور كاملا شخصی ایشان می‌باشد.

    ارسال نتايج به صورت فايل صوتى و ويدئويى

    عزيز فايل صوتى يا ويدئويى خودت را ميتونى ارسال كنى، تا ما بتونيم در سايت آن را براى عزيزان پخش كنيم.

    کانال های تلگرام

    صفحات اینستاگرام

    دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت ایران،
    درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

    سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت تهران،
    درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

    عضویت در کانال رسمی
    پیام‌رسان «بله»

    یارِ جان دوست عزیز
    درود و خدا قوت
    عضو كانال رسمى سهيل سنگرزاده «SoheilSangarzadeh18» در پیام‌رسان بله شوید.