در حال بارگذاری...

روز چهاردهم از چالش


تمرین روز چهاردهم از چالش

تاکنون 839 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس

× برای درج دیدگاه باید وارد حساب کاربری شوید.
  • هر کلمه ای جریانی است از یک احساس..🌸🌸
    .
    الهی مدد کم حواسمون شیش دونگ به کلماتمون باشه..🙏💚🙏
    .
    زیبا لباس بپوشیم..عطر  خوشبو بزنیم ،،نه برای دیگران که برای خود..
    .
    به لباس هایی که داریم عشق بدیم و سپاسگزار او باشیم بابت این لباس های زیبایی که داریم 💚🙏💚
  • روز چهاردهم😍
    الهی صدهزارمرتبه شکرت که حضور دارم و کمک میکنی که اادامه بدم
    روز عشق دادن و‌توجه کردن به خودمون و لباس های قشنگ مون و عدم استفاده از  کلمات منفی و استفاده از بهترین ادکلن هامون🥳🥳🥳
  • سلامتی 😍ثروت 🌱عظمت 🌺عشق 💎آرامش 💚شادی 🥰الهی صد هزار مرتبه شکرت 💚💎
  • تا اینجا اومدم آفرین ماندم تا روز چهارده با همه باگ ها ومشکلات 
    هستی که هستم
  • ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم.
  • الهی صد هزار مرتبه شکر بابت یه روز جانانه  ی دیگه ویک فرصت دوباره
    سپاسگزارم  خداجونم کا اجازه دادی در روز چهاردم جانانه و با عشق باشم 💚
  • درود و مهر خدمت جناب مهندس بزرگوار و فرشته های تیم الهی در پناه حق باشید سپاسگزار تک تک شما عزیزان هستم💚💚💚💚
  • الهی صدهزار مرتبه شکرت که امروز هم الهی گذشت با تمرین های جان که هربار عمیق تر میشه شکر وجودتون استاد جانم🫂💚
  • نکتۀ مهم تمرین شمارۀ3:
    در این تمرین مثل یک کودک بی غل و غش ذوق کن.
  • نکات بسیار مهم تمرین شمارۀ 1:
    1.یادت باشه هرکلمه ای که از دهانت خارج میشه،جریان یک احساسی رو در درونت به وجود میاره.
    2.اگه حواست نبود و کلام منفی به کار بردی به هیچ عنوان خودت رو سرزنش نکن،فقط بهش آگاه باش چون داریم تمرین می کنیم،تمرین هم نیاز به تکرار داره،تکراره که شاه کلید این چالش الهی 18 روزه هست،پس صبور باش که هر روز،الهی صدهزار مرتبه شکر داری بهتر از روز قبل میشی،یادت باشه خداوند هم رهات نکرده او داره هر لحظه با هر دم و بازدم کمکت می کنه.
  • مثال تمرین شمارۀ 1:
    جملاتی که نباید بکار ببری:
    نباید بگی وای امروز چقدر کارم سنگین بود،خسته شدم!
    به جاش بگو:عجب روز بی نظیر و الهی داشتم.
    یا نباید به کسی  بگی خسته نباشی!
    به جاش بگو:خداقوت،خداقوت به جانت.
    آگاهانه از کلمات مثبت و الهی استفاده کن،چون کلمات بار بسیار قدرتمندی دارن.
  • خلاصۀ تمرینات روز چهاردهم چالش الهی 18 روزه جان جانان:از امروز تا پایان روز هجدهم:
    1.آگاهانه نباید هیچ کلمۀ منفی به کار ببری.
    2.بهترین لباست رو ببوش و بهترین عطرت رو بزن؛حتی در تنهاییت!
    3.باید با عشق،خودت به تنهایی لباس هات رو مرتب کنی،زمانی که داری لباس هات رو مرتب می کنی باید از آن ها سپاسگزاری کنی؛مثل همان ظرف شستن جانانه ای که داری این روزها انجام میدی،باید با لباس هات هم همان جور عشق بازی کنی و بهشان بگی:الهی صدهزار مرتبه شکر که هستید و من می تونم بپوشمتان و با شما حسابی خوش تیپ بشم،الهی صدهزار مرتبه شکر که شما لباس های خوشگلم رو دارم.
  • 🕊🌿💚ز فراق گلستانش چو در امتحان خارم
    برهم ز خار چون گل سخن از عذار گویم
    همه بانگ زاغ آید به خرابه‌های بهمن
    برهم از این چو بلبل صفت بهار گویم💚💚💚
  • کلمات ما میتونن فکر ما رو تقویت کنند،  از فکرهای ما احساس تولید میشه،  و احساس ما رفتار رو میسازه و این رفتارها و شخصیت ما میتونن شرایط دستیابی یا عدم دستیابی رو فراهم کنند.... پس باید بپذیریم که کلمات انرژی و قدرت دارند💚🍀
  • الاهی به امید تو  امروزم‌بودم اما لنگان لنگان  پدر هدایت کُن که بیرون از این جان الاهی خبری نیست فهم و معنا بده ای جان‌جهانم ای خدای عزیزم💚🌸✨️🕊
  • درود دوست عزیز 
    ما اگه خودمون 
    زیرساخت هامون مورد داشته باشه نباید بندازیم  گردن  داداش سهیل یا گردن تمارین 
    آیا من خودم همه جوره پرهیز دارم آیا من حقیقت  وجودم رو درک کروم؟ آیا حقیقت اینکه باهر دم و بازدم در این جهان چه حقیقتی در حریانه متوجه شدم ؟
    انرژی من طول روز چجوریه ؟
    آیا  صرفه اینکه فقط یه جیزی بنویسم تمرین انجام میدم یا اینکه نه طول روزم مراقبم ؟
    آیا  حال و احساسم  طول روز غم و اندوه نق ونق و دوری از حس ناب الهی هست ؟
    وقتی هم پام رو گازه  هم‌ترمز چه توقعی دارم اتفاق خوبه رخ بده 
    وقتی هرجایی  هر سخنی می‌شنوم و حتی توجهی به کودک  درون ندارم و عاشقانه وقت نمیزارم برای مراقبه ها و سکوت ها 
    چه توقعی دارم اتفاق خوبه رخ بده 
    بارها استاد جانمون  گفتن بیرون ز تو نیست هرآنچه در عالم هست درخود بطلب هرآنچه که خواهی تویی
    درپناه حق موفق باشید
    • بله همینطور ه خواهر عزیزم 🙏 تمرین ها فقط یه ابزاری هستن که مارو به اون اتفاق خوبه برسونن وگرنه همش به خودمون بستگی داره که چقدر پرهیز میکنیم و ایمان و توکلمون برای خواسته ها چه مرتبه ای داره و چطور قدم بر میداریم 💚💚
    • درود و مهر به خواهر عزیزم. خداقوت به جانتان😍🙏💚 بسیار عالی گفتین. واقعا همینه. استاد جان یک مثالی هم در این مورد زدن اینه که: مثلا یک قهرمان بدنسازی رو میبینید و تصمیم میگیرید که شماهم در همون باشگاهی که او میرفته ثبت نام کنید. حالا اینکه انتظار داشته باشین تا بدن شما هم زیبا بشه بستگی به اون تلاش شما و ساعات تمرین و پرهیز غذاییتون داره اون هم با پشتکار و در طول یک مدت زمانی. و این دیگه کاملا به خود اون طرف بستگی داره. الهی شکر بابت این مکان الهی که یک باشگاه بینظیره برای پرورش خودشناسی و انسانیت🕊🌞 و دیگه بستگی به هر شخص داره که از این سفره الهی چه میزان ظرفش رو پر کنه.🙏💚💚
  • الهی برسه روزی که همگی بصورت فیزیکی  دور هم جمع بشیم و استاد جانمون هم باشن و ما دورشون حلقه زده باشیم و ایشون مثله همیشه از دلبر جان برامون بگن🫂💚💫
  • یا حق من با هر باز و دم   شکر ت را بجا می اورم  اجازه دادی در این مهمانی  حضور داشته باشم 
    شکرت خدایا برای تک تک عزیزان یاران جان    بنازم به نفسهای الهیتون  از تک تک شما درست می‌آمدم  الهی که در آغوش امن او باشید 🫂💚🌱🤲
  • اینجا سرزمین عشق ونور است 
    در این خانوداه با عشق 
    وجود پاک عزیزان  خواهران وبرادان عزیرم جاریست💚💚💚💚💚
  • مراقب باشیم این روزها 
    گول شیطان نخوریم
    مراقب باشیم در زمین دلبر باشیم
    دعا کنیم برای عزیزانی که ارامشی ندارن 
    در گیر نجواهای ذهن هستند
    امیدوارم ب ارامش الهی  برسند 
    امین🌞🌞
  • بانو مژگان یار وهمسفرم
    دلتنگ هستم امیدوارم امروز پیام‌خواهرت ببین 
    در پناه خدا باشی💚💚💚💚
  • اینکه وارد شدن ب این خانواده قانون داره 
    چون مقدس چون الهیست
    ارزشمنده
    بنده خودم جز اولین نفر ها بودم ک ثبت نام کردم 
    بنده برای این خانوداه واستاد جانم بسیار ارزش قائل هستم 
    اینجا مقدس هست 
    یاران جانم که امسال برای اولین بار شکرت کردید در این چالش هزاران بار تبریک بر شما 
    عزیزان جان در مکانی الهی ومقدس امده اید
    هر کسی ب اندازه ی ظرف وظرفیتش اگاهی های مادی ومعنوی ب سراغش خواهد امد
    ب خودش قسم 
    در این چالش ها 
    پر از دستاورد بودم 
    هم مادی هم معنوی 
    بسیار زیاد هستند
    شکر برای وجود پاک استاد عزیزم جناب سهیل سنگرزاده ک انرژی پاک استاد امروز ما رادر کنار هم جمع کرده است
    شکر برای وجودپاک شما عزیزان
    در پناه حق باشید
    لطفا وخواهشا مراقب  انرژی الهی خود باشید 
    در این چالش الهی 
    یا حق💚💚💚
  • ♥️♥️♥️توجه توجه ♥️♥️♥️
    شمایی که داری الان این پیام منو میخونی نبینم غمگین یا ناراحتیا 
    برام بخند 😂
    وخودت محکم از طرف خودت و من بغل کن 🫂🥰
    وبدون که آجی نگار خیلی دوست داره 
    😍👭👫
    ما الان تو این تایم از هیاهوی جهان خوشبخت ترین انسان هاییم که وسط این همه انرژی الهی در این چالش و محفل مقدس غرقیم وباید روزی ۱۱۱۸ مرتبه سجده ی شکر کنیم که بهمون اجازه ی حضور داده شده ،😍💚🙌🏽✨🌱💎🕊️🌞
    اگ پیاممو خوندی و دوس داشتی منو با لبخندت خوشحال کنی با این استیکر 😂😂😂🫂🥰جواب کامنتمو بده آفرین 😁🙌🏽✨
    • درود به روی ماهت آبجی نگار حالمون خوب بود عالی شد با کامنتت😂 💚 🫂
      دم وجودتون گرم 🌱 
      • 🥰🫂💚 خدارو صدهزار مرتبه شکر برای حال خوبتون داداش 🙌🏽✨
    • مگه میشه تو باشی،و من ناراحت باشم نگار جون. ؟؟
      نورت روحم رو به  جشن و سرور برد 
      💃💃💃🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🕊🌸💚
    • درود بر خواهرم بانو نگار نازنین
      شکر وجودتون
      الهی که همیشه دلتون شاد و روحیه تون الهی باشه💚🌞🌱
      جواب من:😂😂😂🫂
    • عزیزم شکر وجودت نگار جانم 
      مرسی از حس خوبی که بهمون دادی😘🫂💚💃
    • ای جون دلم صفای اون کلامت بانوس با عشق💚💚💚💚💚💚😂😂😂😂😂😂😂
    • نگار جونم  شکر وجودت  چقدر عالی لنگه خودمو برای خندیدن  پیدا کردم  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣  نیمه من  دوست دارم😘🌹🥰💃💃💃
    • ای جانم،عزیزدلم  خدا حفظت کنه نگارم ،که اینقدر انرژی الهی داری😂😂😂🫂🥰
    • درود بر بانو نگار نازنین 😍💚
      من با استیکر "خیلی خنده" جواب میدم.🤣🤣🤣🤣
      عالی بود خواهرم پیامتون.
      لحظه ای که داشتم پیامتونو میخوندم گنجشکا یهو صداشون از بیرون اومد بلند جیک جیک کردن سلام رسوندن😍🤣💚
      شکر وجودتون خواهرم که حضورتون پر انرژی و قوت قلب یارانه 😍💚🫂 جان مایین.
      شما هم از طرف‌ما جانتون رو بغل کنین، خیلی محکمممم💚😍✨️
      • آفرین بهت داداش خوش ذوقم که همیشه به همه عشق وانرژی میدی که هر کسی بلد نیست 🥰🙌🏽💚🫂وووی گنجشکای خوشگل مرسی ازشون 😍✨🐥🕊️💚
        خداروشکر که تونستم انرژی الهی بهتون منتقل کنم 🥰💚✨
        چشم حتما 🥰🫂🫂🫂👫🌱
    • عزیزززم. نگار زیبا😘😘💚🕊️. 

      😂😂😂😍🫂

      نمیشه رقص هم اضافه کرد؟!!
      .دوتا کوچیک
       💃💃💃🥳🥳
      • درود و عشق فهیمه جونم چرا چرا اتفاقا بعدش گفتم نگار جون یادمون رفت استیکر رقص بزاریم 😂😂😂💃🏽💃🏽💃🏽💚💚🫂🫂🫂🌸🌸🌸
    • 😍💚 مرسیییی از پیام پر مهرتون خواهرممم.
      این کلمه جا موند :
      اکلیلیانووو😍🤣💚
      پینوشت : اکلیلی که مشخصه، اون "ایانو" هم توضیحشو دادم توی کامنتای سخن های نهان🤓💚
    • شکروجود پرمهرتون نازنینم ،خواهر عزیزم واقعا همینطوره خوشبخت ترین انسان ها ،چقد حسش میکنم کنار شما فرشته های خوش قلب ومهربون،خداخفظتون کنه 
      • عزیز دلی سوگند جانم چقدر اسمت قشنگه🥰💚✨🫂👭
    • درودوعشق ونور 🌞🌞🌞🌞🌞
      الهی صدهزارمرتبه شکر ،شکروجودت یارجانم💚💚💚
      • درود وعشق عاطفه ی عزیزم شکر وجود پر برکتت 🥰💚🫂🙌🏽✨
  • الهی الهی الهی 
    آرامشی الهی، بر جان مردم سرزمینم، شادی ای از جنس خودت ، در جان ها زنده کن 💚🫂
  • الهی صد هزار مرتبه شکرت
    یک روز جانانه ی دیگه، یک فرصت دیگه 💚😍
    • الهی صدهزار مرتبه شکرت 🙏شکر وجودتون داداش امیرمحمد عزیزم🙏💚🫶🌈🌸🥰
      • 💚🥰🫂 شکر وجود شما خواهرم
  • درود وعشق ب فرشته های نازنین ،یاران جانم لایو واسه من باز نمیشه ،میشه بگید تمرینات امروز چی بودن،دورتون بگردم ببخشیدااا  از دیروز چندباری تاحالا امتحان کردم نمیشه،
    • سوگند جان تمرینات امروز رو از قسمت تمرینات میتونیpdf  بگیری  و  ویدئوش رو هم میتونی play کنی. 
      • به به ابجی جونم ،درود وعشق ب قشنگترین ابجی دنیا،عزیز دلمی 
    • درود و مهر بانو سوگند جان خواهرم
      بفرمایید:
      متن تمرینات رو زچهاردهم چالش 18 روزه شکرگزاری جان جانان برای عزیزانی که فایل پی دی اف تمرینات براشون دانلود نمیشه:بنام خداوند بخشنده و مهربانآفرین جان آفرین و جان جان    آنکه هست او آشکار او نهاندر مقام لایزالی آشکار    در درون عاشقان بیقرار(عطار)روز چهاردهم این چالش بی نظیر، 3 تمرین جانانه داره که باید تک تک تمرین ها رو مثل سیزده روز گذشته با نیّت الهی انجام بدی.الهی به امید تو1.از امروز تا پایان رو هجدهم آگاهانه نباید هیچ کلمۀ منفی  به کار ببری؛مثلاً نباید بگی:وای امروز چقدر کارم سنگین بود خسته شدم.به جاش بگو:" عجب روز بی نظیر و الهی داشتم"یا مثلاً نباید به کسی بگی:" خسته نباشی! "به جاش بگو:" خداقوت،خداقوت به جانت"آگاهانه از کلمات مثبت و الهی استفاده کن چون کلمات بار بسیار قدرتمندی دارن.نکتۀ بسیار مهم:یادت باشه هر کلمه ای که از دهانت خارج می شه،جریان یک احساسی رو درونت به وجود می آره.نکته:اگر حواست نبود و کلام منفی به کار بردی به هیچ عنوان خودت رو سرزنش نکن،فقط بهش آگاه باش چون داریم تمرین می کنیم،تمرین هم نیاز به تکرار داره،تکراره که شاه کلید این چالش الهی 18 روزه هست؛پس صبور باش که هر روز،الهی صدهزار مرتبه شکر داری بهتر از روز قبل می شی،یادت باشه خداوند هم رهات نکرده او داره هر لحظه با هر دم و بازدم کمکت می کنه.2.از امروز تا پایان روز هجدهم بهترین لباست رو بپوش و بهترین عطرت رو بزن؛حتی در تنهایی ت!3.از امروز تا پایان روز هجدهم،باید با عشق،خودت به تنهایی لباس هات رو مرتب کنی،زمانی که داری لباس هات رو مرتب می کنی باید از آن ها سپاسگزاری کنی؛مثل همان ظرف شستن جانانه ای که داری این روزها انجامش می دی،باید با لباس هات هم همان جور عشق بازی کنی و به شان بگی:الهی صدهزار مرتبه شکر که هستید و من می تونم بپوشمتان و با شما حسابی خوش تیپ بشم،الهی صدهزار مرتبه شکر که شما لباس های خوشگلم رو دارم.نکته:در این تمرین مثل یک کودک بی غل و غش ذوق کن.الهی صدهزار مرتبه شکرت که 14 روز از این چالش الهی و بی نظیر رو جانانه در کنار هم سپری کردیم،شکر برای این روزهای بی نظیر که که داریم تجربه می کنیم؛4 روز جذاب دیگه به لطف دلبرِجان باقی مانده،خداقوت به جانت که تا روز چهاردهم پای عهدی که بستی جانانه سعی کردی بایستی." خداقوت به نفس حقت"خوش باش که خوش نهاد باشد صوفی    از باطن خویش شاد باشد صوفیصوفی صاف است غم بر او ننشیند    کیخسرو و کیقباد باشد صوفی(مولانا)
      • داداش امیر حسین نازنینم وارد میشود😍😍🥰🥰🫂🕊️🕊️🌻🌹🥳🥳
      • درود وخداقوت داداش عزیزم  داداش امیرحسین مهربون شکروجودپربرکتتون ،وایی ببخشید خیلی لطف کردین خداحفظتون کنه دست گلتون درد نکنه خیلی ممنون ،خدا بهتون عزت بده ،که داده، بیشترش 
      • بازم یه دنیااا ممنون ،دلم موند پیشتون ببخشید توجه نکرده بودم ب pdf  ،بزرگواری کردین 
      • خداقوت ،خداقوت ب جانت برادر عزیزم،سپاسگزارم
    • خداقوت به جانتون خواهر عزیزم💚
      ورود شما رو به این قبیله الهی خیرمقدم عرض می کنم💚
      هر سوالی داشتید در کامنت ها بپرسید یارانِ جان قبیله الهی SBF به شما پاسخ میدiند.
      سپاسگزارم از مهر شما خواهر عزیزم💚🙏
      خدا حفظتون کنه💚
  • دست تو دست با دلبر جااان روز چهاردهم خدایا شکرت برای این روز الهی 💚✨
  • 🌱الهی صد هزار مرتبه شکرت
    یه روز جانانه دیگه یه فرصت دیگه🌱
    الهی شکرت که تا روز چهاردهم با ایمان و توکل پای عهدمون جانانه هستیم🤗 خدا قوت  به  همگی💚💚💚
  • خدایا ما هنوز هستیم شکرت خدا جونم
    کا هنوز فرصت داریم کنار عزیزانمون زندگی کنیم عاشقی کنیم
    هنوز فرصت داریم این تن و جسم مادی رو تجربه کنیم
    شکرت بابایی جونم🫂🌱💚😘😍
  • الهی الهی من دور لباسام بگردم مگه میشه من یروز بدون اینکه این لباسای خوشبورپ بو نکنم بزارم رو رخت اویز پشت پرم که بسیار عیارداره بابا اون رنگبندی که من انتخاب کردم بپوشم رو هرشب میبینم کیف میکنم مگه میشه لباس هامو با عشق جمع نکنم هان ؟ الهی من دپر لباسام بگردم 
  • الهی صد هزار مرتبه شکرت با اینکه بخاطر سر و صدای دیشب خیلی دیر خوابیدم و  صبح خواب موندم ، خودخوری نمیکنم و  تمریناتم رو انجام میدم و در مسیر حضور دارم 🕊️
      • درود و عشق خواهر عزیزم🫂🩵 شکر وجود نازنینتون✨🪽
    • خدا قوت قلب پاک تون خواهر نازنینم، الهی آرامشی از جنس او داشته باشین💚✨️🫂
      • درود و مهر برادر عزیزم 🩵🫂
        سپاسگزارمممم به لطف او  انرژی شما یاران جانم ، قطعا ✨🪽
        شکر وجود ارزشمندتون برادرجانم💚🌱
  • عزیزانی که اومدن و از نیمه راه دیگه نیومدن بدونن اگه میخوان اینجا نتیجه بگیرن باید هرچه میدونن رو کنار بزارن و از ی جایی به بعد حساب و کتاب ریاضی رو بی خیال بشن و فقط با دل حضور داشته باشن.
    قطعاابیات مولانا گویاتر از متن منه:
    گفت که با بال و پری، من پر وبالت ندهم/
    در هوس بال و پرش بی پر و پر کنده شدم/
    گفت که تو زیرککی، مست خیالی و شکی/
    گول شدم هول شدم وز همه برکنده شدم/
    گفت که دیوانه نه‌ای، لایق این خانه نه‌ای/
    رفتم و دیوانه شدم،سلسله بندند ه شدم
  • الهی صدهزار مرتبه شکرت بابت یه روز جانانهدیگه یه عرصت دیگه💚
  • داداش سهیل دلم برات خیلی تنگ شد کاش بودی میگفت عزیزان جانم  عزیزان جانم نترسید یکی هست حواسش به ما هست ای من دور سرتون  بگردم 
  • الهی صد هزار مرتبه شکر برای این روز جانانه و فرصت جانانه همسفران جانم عاشقتونم💚💚💚💚💚💚💚💚💚الهی تک تکمون تو مسیر نور بمونیم و نماد عظمت جان جانان باشیم الهی این انرژی الهی که الان تو وجود تک تکمون هست دنیا رو پر از نور عشق ،، آرامش ،، ایمان و امید و توکل کنه طوری که همه دنیا دیوانه وار جز یک نام رو صدا نزنند :: خدااااااااااااا💚💚💚💚💚💚💚💚💚
  • الهی صد هزار مرتبه شکرت خدا جونم برای یه روز جانانه دیگه یه فرصت دیگه 🤍🌱 
    برای امروز‌ روز عیار دارمون برای همسفران جانم شکرت خدا جونم 💚💚🕊️
  • شکر وجودتون که با لطف دلبر همه کنار هم هستیم 
    شکر وجود عزیزانی که خارج از قبیله در این چالش هستند و انرژی زیبای آنها هم داریم
     شکر وجودتون قهرمان های زندگی که در مسیر دلبر جان هستید اسم زیباتون را میبینم و از خواندن کامنت های زیباتون انرژی می‌گیرم  دلبر جان را شاکرم  که قبل این چالش به ندای قلبتون لبیک گفتید و در کنار ما هستید باعشق دست تک تک شما عزیزان را می بوسم
    یاران جانم  بازی  جهان بازی امید و ایمان و توکله چالش هایی میاد سر راهمون که  مرتبه ایمان و توکلمون رشد کنه  چالش هایی به ظاهر سخت که اسمش رنجه با گنج همراه هم میان ولی من انسان وقتی شعله ایمان و توکلم خاموشه فقط رنج را میبینم و کمی پشت سر او را نگاه نمیکنم که گنج هم ببینم 
    اگه برای رشد من رنجی داده میشه گذر از رنج هم داده میشه فقط کافیه با جانم ببینم
    🫂💚
    • درود به روی ماهت سارا جانم.🥰🫂💚🌹
      چه نکته کلیدی‌ای رو یادآوری کردید🌞💚
      وقتی رنجی داده شده، راه گذر از رنج هم داده شده. 
      چه بسا که راه تبدیل رنج به عشق هم گفته میشه. 
      فقط باید با چشم جان نگاه کنیم. 🌞💚
      الهی الهی که او مدد کنه و بتونیم با چشم جان ببینیم💚💚💚
      • شکر وجودت فهیمه جانم  عزیز دل خواهر💚🫂
    • شکر وجودتون خواهر عزیزم 💚
      الهی که ببینیم گنج های که هست در دل این رنج ها الهی خودت مدد کن همه دلمون حاضر باشه هر لحظه 💚
      سپاس از پیغام الهی شما 💚
    • درود و مهر به وجود نازنینتون سارا جانم 
      چقدر جانانه بود حرفاتون  .
      پر از کلید و شاه کلید بود گنج بود 
      سپاسگزارم عزیزم 
  • الهی شکر برای ی روز جانانه دیگ یه فرصت دیگ 😍✨️💚
    شکر برای تمرینات بینظیرمون ‌که بهمون یاد میدن عشق دادن به هرچیزی و قدردان بودن رو 
    چقدر این تمرینات منو به خودم به جانم ب دلبرجانم نزدیک‌تر میکنه 🫂💚
    الهی شکر برای وجوداستادجانم
    الهی شکربرای  این قبیله و تک تک یاران جانم
    الهی شکر برای وجود تیم‌پشتیبانی عزیز با تلاش های بی وقفشون🫂💚✨️🍀
    • ماشاءالله به وجود ارزشمندتون،خدا حفظتون کنه خواهر نازنینم 💚✨️🦋🌈🍃
    • درود وعشق رستای قشنگم  رستا جونم  خیلی دلم براتون تنگ شده    خیلی دوستتون دارم  🌹💚🌞
      سپاسگزارم بابت حضور جانانه شما عزیزان دلم🙏🥰🌱
      الهی صد هزار مرتبه شکر وجود عزیزتون🤲💚🤍
      • درود و عشق شعله جانم آبجی مهربون وخوش قلبم شکر حضور پر عشقت کنارمون بمونی برامون 🥰💚🫂🌸✨🩷
      • درودو عشق به  شعله جانم زیبای دوس داشتنی 🥰🫂💚🙋🏻‍♀️، من که خودم شمارو خیلی دوس دارم و تک تکتون برام عزیز هستید💚😍
        چقدرم که من دلتنگ 
        شما و صدای زیباتون هستم🥰✨️☺️  کاش بیاید تو لایو بالا و واسمون بااون صدای قشنگتون بخونید عزیزجانم‌💚🍀
        شکر برای وجود ارزشمندتون 
        دوستون دارم☺️💚🍃 
    • درود بر خواهر هنرمندم بانو رستا💚😍🫂
      روزتون با برکتتت😍🫂💚
    • خیلی قشنگه 
      سپاسگزارم عزیزم 
      بجانم نشست 
      دیگه صبحها این آیه یادم میاد
      💚🌸🕊✨️🌹
  • الله اکبر 
    دلبر جانم
    امروز تو ی موقعیتی قرارم دادی
    الهی شکر زیبا بود
    خودت میدونی فقط تو را صدا میزنم
    الهی شکر ک ب تو سپردم وحل شد شکرت
    • الهی صد هزار مرتبه شکرت.💚🌹🫂🌞
      چقدر زیباست آرزو جونم که با آرامش به او بسپاریم و دلبر خودش دست بکار میشه و ما میشینیم چای میخوریم. ☕💚🥰🌞
      • درود وعشق عزیز دلم 
        دقیقا همین طوره 
        فقط میسپارم ب دلبر جانم🙏🏻💚
  • الهی شکرت ۱۴ روز تو این چالش هستم و تو این وضعیت بزرگ‌ترین نعمت بودن تو این چالش هست و عمیقا سپاسگزارم 
    • دقیقا حدیث نازنین.🫂🌹🥰💚
       این کنار هم بودنمون بززگترین نعمتی هست که دلبر به ما داده💚💚💚
  • خداجونم من چهارده روزه که به لطف در این چالش الهی هستم ، سپاسگزارم که فرصت دادی باشم و بمونم در این مسیر زیبای الهی😍🌱🕊️
  • الهی ب امید تو دلبر جانم خودت منو هدایت کن  ک  بعداز چالش هم پای همه ی تمرینات جانانه بمونم این تمرینات الهی  بشه روتین زندگیم و این حال خوب رو همیشه همراهم داشته باشم  مدد کن مدد کن بابایی جونم   🫂💚🌱
  • الهی صد هزار مرتبه شکر ررت که یه روز دیگه رو با عزیزان جانم صبح کردم ...داداش سهیل نازنین چه کردین با ما .
    داداش بی نظیرم ۴روز از چالش مونده از دلبرجانم خاستم که مدد کنه تو این ۴روز الهی باقیمانده حضور شما رو بین دوستان جان قبیله داشته باشیم به لطف و عنایت خود خود ارباب جهان💚💚💚💚
    ولی بازم داداش دوستان جانی هستن که بهتر از شما نباشن خیلی الهی قبیله رو میچرخونن.داداش بسیار مهربونم خیلی مراقب خودتون باشین ماها هنوز بهتون احتیاج داریم بعد از خدا..به امید دیدار زود هنگام تون 
  • عزیزان دلم   این کد رو از این خونواده بگیرید  با حوصله و شکیبایی و صبر  این روز جذاب رو در حد خود زندگی کنید ✨️باورها و عادات و نتیجه و هر آنچه که امروز در واقعیت در حال تجربه آن هستیم  اصلاح نمیشود مگر با  عاداتی مخالف و متناقض با  آن✨️
      • الهی شکر که ملکه ارزشمندی  مثل شما رو داریم  نازنینم💚🫡🫶🤲
    • خدا حفظتون کنه 
      سپاسگزارم  از شما 
      🌹✨️🕊🌹✨️🕊🌹✨️🕊
      • ماشالله به جان  بانو لیلای گل🫶💚🫡
  • درود و عشق خونواده بزرگ و ارزشمندم🫶🫡💚روی ماهتون رو میبوسم ، به درگاه حق امید دارم آنقدر سرشار از عشق و مراقبت و حمایت شوید که تمام بخش های زندگیتون  شفا پیدا کنه💎 در خصوص کمک به دیگران  باید بگم که   فایده  و  ارزشی دوبرابر  دارد که قبل از درخواست به کمک بشتابیم. در حقیقت   در سود ی که از اینکار می‌بریم سودی دیگر نهفته است برای ما🔐🫂 
    • الهی شکر وجودتون برادر جان و سپاسگزارم که یادآوری کردید برای یاری رساندن به بقیه نازنین خودمون💚💚💚
      • درود عشق  ملکه ارزشمند خونواده،شکر  حضور شما🫡💚🫶همدل و همکار
  • منو میبخشی؟؟
    یا 
    من میبخشمت ؟؟
    ...
    اصلا مگه فرقی هم داره؟
    مگه فرقی  هم هست بین تصمیم گیرنده و آسیب زننده!؟
    مگه هر دوش خودم نیستم؟؟
    پس چرا باید خودمو ببخشم.
    اوهوم.
    بعضی وقتها ، نجواهای ذهن میگن .اصلا چه نیازیه ببخشی...خودت کردی که لعنت ...بر ..خودت...باد.
    خب.
    بعدش یه نفر سومی هست که انگار میاد بینه من و نجوا...میانجی گری میکنه.
    میگه 
    [شاید بابایی باشه]
    ،میگه
    :
    تو نیومدی اشتباه نکنی. تو اومدی حقیقته حق بودن رو کشف کنی. تو اومدی که بفهمی درست و غلطی اگر هست ...برای کشفه عشق و معرفته که هست. حتی ...
    آره دخترم
    حتی اون جا که نمیتونی  بلند شی از بس به خودت سخت گرفتی...اونم انتخابه خودته ...ولی باید یه جایی بلند شی و بفهمی که زندگی کوتاه تره از اونی که  بخوای با نجواها صبح رو شب کنی.
    باید به فکره یه چیز باشی.صلح پایدار‌...با خودت.
    صلحی که با هر بادی نلرزه ستون هاش...اون صلحه که به صلاح و مصلحته جهانش  مینازه...و نمیزاره اسیره نجواها باشی..
    نجوا:
    بیا فروغ
    ببین اینجا چقدر زشت بود رفتارت. پس این بابایی اینجا چرا نیومد کمکت! چرا گذاشت خطا کنی اگر خیلی به خیر و صلاح جهانت فکر میکنه!؟؟؟
    من:
    (در حالی که تو فکره واژه های صلح و پایدارم) 
    نمیدونم چرا نیومد.
    اما
    میدونم ، وقتی میاد کمکم بعدش میفهمم دیر نکرده.
    • درود برشما 
      این‌گفت و گوها  زیباست اما  مهم اینه که در شرایط قرار داشتن و دیدن و تجربه رویارویی با افکار و اعمال  اهریمن بتونیم اینهارو باز تکرار کنیم. 
      این خیلی مهمه
      • موافقم برادر بزرگم. نکته ی شاه کلید بود. در عمل و در زوایای مختلف باید ببینم چند مرده ،،حلاجم...
    • خدا قوت جانتون باشه فروغ جان نازنینم💚💚
      چقدر زیبا و عمیق نوشتی
      خیییلی به جانم نشست و یاد گرفتم👌👌💚💚
      شکر که هستی
    • درود بر جانتون ،خداوند هرگز دیر نکرده ،ما امتحان صبر داریم 
      ما باید درس ایمانمان رو خووب پاس کنیم 
      سپاس بانو بابت یادآوری با قلم زیباتون
    • درود به روی ماهت فروغ جان💚🫂🌹🕊️😘
      و بابا هیچوقت دیر نکرده و همیشه به موقع میاد💚🫂🌹

      دیروز یک تجربه این چنینی داشتم. به بابا میگفتم تورو خدا یاری کن. مدد کن. بابا نمیخوام غیر الهی عمل کنم. 
      حس میکردم داره دیر میاد. اما وقتی که آمد چقدر زیبا و عیاردار آمد.فهمیدم بابا از همون اول بود من کور بودم، نمیدیدم. نجواها نمیگذاشت ببینم... 🌱🕊️🌞💚🫂
    • احسنت به شما فروغ عزیز کخ چراغ پر فروغی هستی برامون 
      خدا حفظتون کنه یار جانم 
  • دوستان این بچه حرفها داره برای گفتن با شماها
    آخه تازه  با بچه هایی از جنس خودش آشنا شده
    بهتره بگم تازه خانواده ام رو پیدا کردم. ، خانواده روحی م  
    چقدر غریب بودم تو این سالها
    تک‌و تنها بین انسان‌هایی که اصلا از جنس من نبودند از خودشونم بیخبر بودن 
    و من چون شبیهشون نبودم و چون کسی ام نبودم که همرنگ‌جماعت بشم   ، خیلی احساس تنهایی و غریب بودن میکردم  .
    خانوادم  باعث‌سر بلندی منن  ،  به جون من وصل هستن ولی صبحت ام یه چیز دیگست که میدونم خوب درکش میکنید 
      • شما قلب من هستید نازنین جان و روحم  ، نسرین جانم. ، شکر حضور سبزتون توی زندگی من و دنیای من  . من مفتخرم که بزرگان رو دوستان و یاران من قرار داده  .
        حالا میفهمم چرا من اون تنهایی ها رو داشتم چون میخواست بهترین گلهای بهشتش رو بفرسته تو زندگیم  .
        خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت 
        💃✨️🌹🕊🤍🌱🥰🫂👌
      • وای سارا جانم  ، سارای عزیز و با صفای من  .
        چقدر اسمت قشنگه چقدر روحت قشنگه چقدر فامیلیتون قشنگه  .
        یار جان ام دوستت دارم  .
        🫂🥰✨️🌹🕊🌱🤍
    • الهی شکر احساس زیباتون لیلا جان.🌞🕊️🌱🫂🌹
      ما هم همین احساس رو برای خانواده داریم. الهی شکرت💚💚💚
      • فهیمه قشنگ و عزیزم خواهر جون من  ، حالت چطوره. ؟؟ قطعا عالیه 
        سپاسگزارم گلکم بابت حرفای قشنگت 
        بابت جان عزیزت که وقت و انرژی گذاشتی برام خوندی و پاسخ دادی منو. .
        💃💃🌹🥰👏🌸🦋😍😍💚🫂🕊🌱
    • سلامت باشید لیلا جان.🕊️🌹😘🌱 شکر که شما کنار ما هستید و کلی به فضای کامنتها انرژی الهی میدید💚💚💚
      • الهی شکر
        خوشحالم تونستم کاری بکنم و مفید واقع بشم 
        هر چند منم این روزا حال و هوام خدایی تر و الهی تر سده از قبل از چالش مخصوصا کینه خشم و رنجش ها حتی حسادت تقریبا نود درصدش رفته و این داره اوجم  میده میفهمم خودم  .
        وقتایی که اینجا میام بین شماها و با انجام کم و بیش تمرینات روحم اوج‌میگیره 
        خدایا شکرت باشه 
        خدا حفظت کنه خواهری 
        🌹✨️🕊🌸💚💃💃
    • لیلا جانم   کامنتهاتون را خوندم  چقدر روح زلال ولطیفی دارید عزیزدلم  💚🍀💚
      با آهنگ بخون:🤣🤣🤣
      خوش آمد گویی به سبک شعله🤣🤣🤣🙌🙌🙌🌹🌹🌹
      داره ازت خوشم میاد خوشم میاد لیلا جون بانمک
      یار عزیز جونی   دلبرک   قشنگم😘🌹🥰
      خیلی خوش اومدید نازنینم  🌺🌺🌺🤍🤍🤍💚💚💚
      • وای شعله جان شما چه فرشته ای هستین کلی حس خوب شوق  بهم دادی حتی کلی خندیدم. 😄😄👌😂
        براوو دختر خودشه همینه .
        بین خودمون باشه شعله من قرتی تر ازین حرفام  ، دارم حفظ ظاهر میکنم یکم سر سنگین رفتار میکنم تو جمع مخصوصا این مکان مقدس ، وگرنه  .
        اصلا بزار برات یه خاطره بگم بخندیم با هم  : 
        من یه روز داشتم قرآن میخوندم  بعد همزمان بشکن میزدم ریز ریز هم میرقصیدم تازه چون بابام حضور داشت  وگرنه علنی میرقصیدم. . بعد دیدم یهو بابام درومد گفت : من نمی‌فهمم این قرآن خوندنت چیه بشکن و اداها اطوارات چیه  ؟؟ وای مردم از خنده  ، با خنده بهش گفتم خب نمیدونم قرآن که میخونم  کاری با روحم میکنه که شنگول میشم  .
        شاید پدرم نتونست منو درک کنه بنده خدا گیج شده بود 😄😄😂
        ولی خودم خوب میفهمیدم که خدای ما هم خدای رقص شادی و شوخی و بگو بخنده  وگرنه چرا باید قرآن میخونم روحم طوری بشه انگار مست شده  ؟؟ 
        💃💃💃💃💃💚🌸🕊✨️
      • لیلا جانم  شکر وجودت عزیزم   زنده باشی  نازنینم🤲
        زندگی خیلی ساده تر وخیلی  راحت‌تر از اون چیزیه  که ما  فکرشو  میکنیم🤍💥🕊
        همینه  👌🏻کلا   همه اجزا هستی  هر لحظه در حال رقصند   در حال حرکتند💃حتی چیزی را که چشم اونو ساکن میبینه  اون ساکن نیست  در حال حرکت است🕊
        چقدر خوبه  که بتونیم  هر کاری را با رقص انجام بدیم  این  فوق‌العاده  است    باید بهش رسید💚💚💚
        به قول  استاد جانمون    میخوای دستشویی هم بری  با رقص وبشکن  برو🤩🤣😍
        نوش جونتون  احوالات الهیتون🥰💚🌹🤲🌞🕊
      • شهره جان اینجا جواب کامنتتو میدم . خواهری باور کن من بارها تو خیابون زیر بارون رقص کنان لی لی کنان میرفتم خیس میشدم  کیف میکردم  ،نمیدونم دیگران منو میدیدن چه فکری میکردن  اصلا نگاهم به دیگران نبود ، هیچ توجهی به اطرافم نداشتم فقط کل حواسم و توجهم تو وجود خودم و لود و اون  رقص و شادی که میکردم  . میخوام بقیه زندگیمو بقول استاد جان ام جوری زندگی کنم دسشویی هم میرم با بشکن و رقص و آواز خوندن باشه . ممنونم نکته قشنگی یادم دادی  عزیزدلم. .
        خیلی عاشقتم خواهر خوشمزه و بامزه و دوست داشتنی و مقدس خودم. .
        وای میدونی یهو دلم چی هوس کرد. ؟؟ گفتم خدایا مثل الانی بیام پیشت  بعد با هم بریم بیرون بازار خرید کافه  تا دیروقت بعدش بیایم خونه  کلی حرف  بزنیم بگیم بخندیم  .
         انشاءالله  خدا شرایطش پیش بیاره برامون ...
  • راستی بچه ها من نشد دیروز تمرین پاکبان عزیزم رو انجام بدم  .
    میشه یه وقت دیگه انجام بشه  ؟؟
    بجاش توفیق داشتم یک شام خیلی خوشمزه برای پدرم و لیلا کوچولو درست کنم و نوش جان کردند و کلی هر دوتاییشون ذوق کردن  
    • درودبهت لیلای نازنین. چه کار زیبایی انجام دادین.🥰🌷🫂
      هر تایمی که فرصت شد حتما انجام بدین و از حال و احوالش لذت ببرید💚😍🫂
      • دورت بگردم خواهر کوچولوی من  .
        سپاسگزارم ازت که با این سن شبیه اساتید بزرگ علم و حکمت ازت میریزه  .
        مچکرم  سپاسگزارم خواهر جان ام. .
        🧡❤️🤍💚💜💙💛🧡💋🌸
    • درود و نور لیلا جانم🫂💚
      شام خوشمزه تون نوش جان الهیت باشه نازنینم🌺
      بله تا آخرین روز چالش میشه 
      • محدثه بانوی عزیز و گرامی ما  ، سلام و درود و نور و عشق بیکران خداوندی به جان  و وجود نازنین شما خواهرم. .
        خدا قوت جانتون باشه خواهر جان ام  .
        سپاسگزارم از پاسخ درست و قشنگی که دادید به من .
        عالیه الحمدلله  ، پس قطعا تو این چند روز انجامش میدم   انشاءالله  .
        🧡💛💙💜💚🤍❤️
        🌹🌱✨️🌹🌱✨️🌹🌱✨️🌹🌱✨️🌹🌱✨️
    • اای جانم نوش جونتون 😍😍
      چرا که نهه عزیز جانم!!
      عشق ورزیدن که تقویم نمی شناسه و هر لحظه فرصت هست ، فقط انجامش بده و لذتشو ببر✅✅😍😍💚💚💚💚
      • معصومه جانم دلبرم خواهرم  ،  شکرگزارم حضور نازنین و معصوم و پاکتون رو تو زندگیم قلبم  .
        مچکرم و یک دنیا سپاسگزارم نازنینم بابت پاسخ بسیار ارزشمندتون  ، دور قشنگیا و مهربونیا و خانووم بودنتون بگردم من .
        🥰✨️🌹🌱🥰✨️🌹🌱🥰✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹
    • درود 🫂نوش جونت لیلای قشنگم  تا روز آخر میتونین انجامش بدین زیبا💚🫂
      • سپیده جانم سلااام  گل زیبای من .
        ممنونم مچکرم سپاسگزارم  بابت توجه پر از مهرتون  به من و بابت پاسخ قشنگتون  . 
        سپیده ازون روز که چشام چشماتو دیده 
        🌹🌱✨️
        دیگه خواب شب از سرم پریده  ، سپیده 
        ای جااانم  ای جااانم 
        الهی شکرت خواهرم  ، شکر حضور  نورانی شما توی زندگیم  .
        افتخار دادید پاسخ دادید عزیزم  
        🥰🕊🫂😍🌹🌱✨️
      • شما  قلب منی گل بانو ، بانوی گلها 
        🦋✨️🦋✨️🦋✨️🦋✨️
    • نوش جانتون..بله لیلا جان میتونید امروز انجام بدید...نیت کنید و برید بیرون قطعا پاکبان هم میاد سر راهتون🤲🕯
      • عزیزدلم فروغ جانم  
        سلام و درود و عشق بهت خواهرجونم 
        بروی چشم حتما. ، با عشق انجام میدم .
        سپاسگزارم خواهر قشنگ و عزیزم که پاسخ دادید  .
        خیلی دوستت دارم خواهری 
        🫂🕊🦋😍✨️🌹🌱✨️🌹🌱✨️🌹🌱✨️🌹🌱
      • آرزو جان من سلام جان خواهر  .
        خوبی بچه های عزیز و قشنگت خوبن الهی  ؟؟
        همسر گرامی خوبن انشاءالله  ؟؟
        خیلی لطف کردی جواب دادی ماه قلبم 
        بروی چشمم  ، انشاءالله یا امروز و اگر نشد همون فردا میرم‌انجامش میدم .
        🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️😍🕊🕊🕊🫂
  • باران باز باران با ترانه
    با گهرهای فراوان می‌خورد بر بام خانه 
    یاد آرد روز باران 
    گردش یک روز دیرین
    خوب و شیرین 
    کودکی ده ساله بودم 
    شاد و خرم 
    نرم و نازک 
    چست و چابک
    با دو پای کودکانه می دویدم همچو‌  آهو
    می پریدم‌از سر جو
    دور میگشتم  ز  خانه
    می شنیدم‌از پرنده
    از لب باد وزنده
    داستانهای نهانی
    رازهای زندگانی. 
    خدایا ما نبودیم و تقاضامان نبود
    لطف تو نا گفته ما می شنود. 
    خدایا شکرت بابت بیشمار نعمتی که تو کل سال‌های زندگی که گذشت  بهم عطا کردی و شکر نکردم و حواسم نبود  ، اصلا تو باغ نبود   .
    الان ازت تشکر میکنم و الان یادشون میکنم و شوق عجیبی و شکر عجیبی سر تا سر وجودمو میگیره  و میگم خدایا شکرررت  بابت همشون  ...
    ✨️🌹😍💃💃💃💃💃💃✨️🌹✨️🌹✨️🌹
    • عزیز دل اینکه من با ریتم میخونم شعر هاتو کلی کیف میکنم
      خدا قوت بهت💚💚😍😍
      • نوش جانت گوارای وجودت نازنین قلبم. .
        الهی که بهترین حال رو هر لحظه خدا بهت بده یار جان ام. .
        🫂🕊😍✨️🌹🌱💚🤍🧡💛💙💜❤️🌸✨️🌹🌸✨️🌹🌸✨️🌹🌸✨️🌹🌱🌸✨️🌹🌱🌸✨️🌹🌱
  • درود به روی ماه همسفران جانم. 💚😍🫂
    الهی صد هزار مرتبه شکرت یک روز زیبای دیگه، یک فرصت الهی برای عشق بازی💃🌹
    • درو د و عشق بر شمافهیمه جانم💚💚
      الهی شکر برای بودن مون در همین لحظه در کنار هم در این محفل الهی😍😍💚💚💚
      • دورت بگردم معصومه نازنینم.🌷🥰🫂💚
        الهی صد هزار مرتبه شکرت 💚💚💚
  • الهی به امید تو ای دلبر جان💚
    الهی به امید تو ای  ارباب جهان💚
    الهی به امید تویی که نفس من رو می کشی💚
    الهی به امید تو ایی که قلب من رو می تپی💚
  • سلااااااممم 
    🌷🌱🕊✨️🌹
    دوستان و  یاران جان ام
    🌹✨️🕊🌱🌷🫂
    سلااااااممم  به روی ماه تمام  ملکه ها و پادشاهان  قبیله اس بی اف  عزیز
      🌷🌱🕊✨️🌹🥰
    و سلام به اهالی گل و گلاب این چالش مقدس و الهی 
    🌸🦋🤍🕊🌱🌷✨️
    حاااالتووون  چطوره   ؟؟
    💃💃💃💃💃💃💃💃
    ✨️🌱✨️🌱✨️🌱✨️🌱
    خوب هستین انشاءالله   ؟؟
    🌱✨️🌹💃🌱✨️🌹💃
    منکه عالیم بهتر ازین هم میشم مرتب 
    میدونید که خیییییلی عاششقتونممم   ؟؟
    🥰🫂🥰🫂👌🦋🤍🌱🕊🌷✨️🌹🌱
    به به عجب هیجده روزیه
    به به عجب صبح جانانه ای
    عجب روز دلپذیری
    چقدر قشنگه همه چیز 
    چقدر همه چیز زیبا و درست و بجاست 
    الهییییییی شکرت که هستی و هستیم 
    به به عجب بارونی بود 
    عجب صبح بهاری زمستونی شد امروز 
    الهی شکرت بابت بارون دیشب ، تا صبح اینجا بارون بود  .
    بارون اونم چه بارونی  
    صدای چهچهه  پرندگان و رقص زیبای باد و بوی عطر بارون و بوی نم خاک و  سکوت و آرامش صبحگاهی
    الهییی شکرت
    البته اینم بگم من از شیش صبح بیدارمااا
    یه وقت فک نکنید آبجیتون  تا الان خواب بوده 
    من خیییییلی زبر و زرنگم  و بشدت پر انرژی و خوش انرژی 
    بخونیم با هم  :
    بوی عیدی بوی توت 
    بوی کاغذ رنگی
    بوی تند ماهی دودی وسط سفره نو
    با اینا زمستونو سررر میکنم 
    با اینا خستگیمو در میکنم 
    خدایا بابت این زیبای بی تکرار  یعنی زندگی الهییییییی صد هزاران بار شکرررت   .
    خدایا بابا نعمت جوونیم  زیبایی سلامتیم  ، پدر مادرم. ، خونمون  ، بابت صبحانه خوشمزه ای که دارم میخورم  
    الهی بابت  عطر جایی دم کرده که تو اتاقم پیچیده 
    بابت طعم چایی خود چایی 
    بابت تک‌تک حس هام ، بویایی و چشایی  بینایی و شنوایی  بابت پوست زیبا و با طراوت و حس لامسه ام   ، ازت مچکرم  .
    خدایا تو چقدر حواست به همه چیز من بوده قبل ازینکه بیام پامو به این دنیا بزارم  . 
    خوب میدونستی من باید این پنج حس رو داشته باشم لازمه برام 
    تو از کجا میدونستی اکسیژن رو لازم دارم تنفس  ؟؟
    چجوری اکسیژن رو خلق کردی اصلا  ؟؟
    چجوری میدونستی  من تشنه میشم اینجا و آب لازم دارم  ؟؟
    اصلا چجوری شد من تو شکم مادرم نمردم   ؟؟
    مگه من دو زیست بودم که تو اون فضا دوام آوردم  ؟؟
    من همین الان تو همچین فضایی باشم آنی میمیرم  ، چجوری نه ماه اونجا زنده بودم تازه کیفم میکردم  !!!!
    ✨️🌹لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم 🌹✨️
    خدای من  ، میتونم ساعتها روزها و هفته ها و حتی سالها  بشینم و فقط از تو و نعمتهای تو حرف بزنم و بنویسم  . خسته هم نمیشم هرگز بلکه مشتاقتر میشم برای نوشتن شکرگزاری نعمتهات . 
    میترسم. ، میترسم یه وقت تو همین حین نوشتن شکرگزاریهای صبحم  از شدت شوق تو روحم پرواز کنه بیاد پیشت و نتونه تو تن بمونه  .
    اشک هامه که سرازیر میشه حین نوشتن  
    ما مگه برای تو چیکار کردیم که اینقدر داری با ما عاشقی میکنی و حال میدی بهمون  و هوامونو داری همه جوره  .
    خدایا بابت صدای فرهاد و آهنگ بوی عیدیش  ازت مچکرم  شکرت الهی 
    خدای من زیبای من تو عاشقی  و اینقدر عاشقی میکنی تا ما رو هم عاشق خودت کردی  .
    من  چه دارم که نثار قدم دوست کنم   ؟؟
    جان متاعیست که هر بی سر و پایی دارد 
    روح‌ من در حال رقص و شادی و سروره
    خدایا بابت سهیل سنگرزاده و این چالش و بچه های قبیله و اهالی چالش شکرگزاری ازت ممنونم  .
    من تو رو دوباره پیدا کردم 
    صبحا با یه شور و نشاط و هیجان خاصی بیدار میشم از خواب 
    اول صبح کلی میرقصم و شادی میکنم جلوی آینه تو اتاقم  
    زندگیم شده سراسر نور و شادی و نشاط و  خوشحالی و حال خوب  
    من خیییییلی  احساس خوشبختی میکنم 
    احساس بی نیازی میکنم 
    احساس میکنم چیزی کم ندارم که چیزی بخوام ازت 
    خدایا بابت شفای روحم  ازت سپاسگزارم 
    روح‌زخمی منو شفا دادی 
    ته مونده زخمها هست ولی میدونم بقیشم ترمیم و درمان میکنی  
    همه درسته هر چیزی درست سر جای خودشه. ، همونجوریه که باید باشه  
    هیچ اشتباهی در کار نبوده و نیست 
    تو همه کارات درسته  . فقط ذهن تربیت نشده منه که باید درست بشه  .
    🌹✨️🌱🌷🕊🤍🌹✨️🌹✨️🌹✨️ 
    • وااااای لیلا جان اول صبحی چه کردی با ما……..😍😍😍😍😍😍
      شکر وجود پر مهر ، پر عشق و پر احساست😍😍💚💚
      تو فقط یه کامنت نگذاشتی حسابی روزمو ساختی یار جانم😍😍✅
      الهی که همیشه همینقدر پرانرژی و پر نور باشی عزیز جانم💚💚🫂🫂
      شکر که هستی
      • معصومه جانم   عشق جانم خواهرم منم دستتو میبوسم که احساس ناب و قشنگت رو  اینقدر قشنگ بیان کردی و گفتی بهم  ، کلی لذت بردم خوندم حرفاتو قلبم خواهرم .
        صبح خوندم پیامتو ولی الان وقت شد جواب بدم یار جان و روحم  ..  
        ✨️🦋🌱🌹😍😍🫂
        🕊✨️🦋🕊✨️🦋🕊✨️🦋🕊✨️🦋🕊✨️🦋🕊✨️🦋
    • درود به لیلا جون عزیز 
      عجب کامنت بی نظیر و پر ازعشق وخالصانه ای برامون به اشتراک گذاشتید ،شکروجود وحضورت نازنین🙏💚💚💚
      • سهیلا بینهایت زیبای عزیز و نازنینم  مچکرم  عزیزدلم .
        همش اوست  ، اوست نشسته در نظر  ، اوست کننده کارها  .
        همه چیز اوست 
        خوشحالم که باعث شدم حالتون خوبتر بشه  جان و دلم  .
        گوارای وجودتون باشه اون حس قشنگ  
        🦋✨️🕊🦋✨️🕊🦋✨️🕊🦋✨️🕊🫂
        🌱🌹✨️🌱🌹✨️🌱🌹✨️
    • درود لیلا بانوی عزیز روز. و شبتون الهی باشه 💚💚💚لیلای عزیزم چقدرررر زیبا نوشتی چقدر لذت بردم چقدر خودمو جای تک تک کلمات تون گذاشتم و عشقو تو هر کلامتون دیدم....بسیار کامنتتون لذت بخش و پر نور بود مخصوصا ترانه هایی که کودکیم رو زنده کرد....خیلی سپاسگزارم بابت اینکه حالتون را با ما به اشتراک گذاشتین تا ما هم کیف کنید💚💚💚💚💚پر نور باشی لیلا بانوی عزیز
      • اکرم عزیز و بزرگوار و والای جان ام  ، سلام و درود و عشق و نور به  وجود قشنگتون عزیزم. .
        منم ممنونم و سپاسگزارم که حال ناب الهی درونت رو متقابلا بهم  به اشتراک‌گذاشتید و از خوندن حرفایی که از جان شما اومد کلی ذوق کردم و حالم هزار برابر قشنگتر شد .
        اکرم جان حال این روزای من اینجوری شده به لطف وجود شما عزیزانم و این چالش مقدس   ..
        حال خوبتون گوارای جام زیبا و‌ گرامی تون  .
        ☘️✨️🌸🌹☘️✨️🌸🌹☘️✨️🌸🌹🫂🦋🌸✨️🦋🌸✨️🦋🌸✨️🦋🌸✨️
    • درود بر جانتون 
      جاانتون در حال سما  هست 
      الهی در هر چالشی  با سما عبور کنید 
      روح زیبا 💚🕊
      • عزیزم نازنینم نسرین جانم  سپاسگزارم  ، 
        الهی آمین 
        شکر حضور سبز و نورانی شما خواهر جان و  وجودم. .
        🦜🍃🦚💮✨️🌸🦋🫂🌹🌱🕊🌷💃💃
      • دور سرت بگردم من 
        دور وجودت بگردم من
        دور قلبت بگردم من 
        آرزو جانم  ، تو زیبایی خودتو ندیدی  ،منو مست کرده قشنگیای تو  نازنین قلبم  
        شکر وجودت دلبندم عزیزم خواهرم جان ام 
        🫂✨️🦋✨️🦋✨️🦋🌹🌱✨️🌹🌱✨️🌹🌱✨️
  • پروردگارا امروز روز تازه ایست و من به یمن لطف و کرم تو زنده ام، شادابم، سلامت و سرحالم. پس امروز بهترین روز زندگی من است. باشد که هر آنچه خواست توست محقق شود، نه خواست من. که خواست تو خیر من است.
    الهی به امید تو 🌱🕊️💚
  • الهی به امیدتو خودت منو بابایی هدایتم کن خودت دستمو بگیر منو لحظه ای به حال  من رها نکن💚🕊️🌱🫂
  • الهی الهی سپاسگزارم یا رب…امسال متفاوت تر از هر ساله 
    روز چهاردهم چالش با همه باگها و محدودیتهای ذهنم منو راهنمایی کردی به ادامه
    روزی و‌ ورودی مالی که هر روز دارم ..برکت فراوانی که میبینم تو زندگیم..حس و حال زیبایی ک تو عمق جانم هست..شور و شوقی که به جریان زندگی و اینده دارم همه لطف و عنایت توعه یا رب…
    الهی الهی صد هزار مرتبه شکررررت♥️💚
  • ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم🕊️🕊️
  • 1) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    2) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    3) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    4) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    5) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    6) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    7) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    8) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    9) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    10) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    11) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    12) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    13) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    14) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    15) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    16) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    17) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
    18) ثروت در ابعاد مادی و معنوی به سوی من در جریان است و من ظرفیت نگهداری آن را دارم. 💸🧘‍♀️💚🙌🏻
  • من ب خودم قول دادم 
    هر چیزی رانشنوم
    هر جیزی ب زبان نیارم
    هر چیزی را نبینم
    این یعنی پرهیز💚🕊️
  • وقتی میتونم با عشق در مسیر تو حرکت کنم 
    جرا تو زمین شیطان باشم 
    وقتی میتونم زاویه دیدم تغیر بدم 
    دنیا برام حای بهتری میشه 
    وقتی از کلمات مثبت با حال خوب استفاده میکنم
    اول ب خودم کمک میکنم
  • این نیمه شبان کیست که از راه رسیده 
    پیغمبر عشق است ز معراج رسیده
1 2 3 5

دریافت جدول امتیازدهی

نحوه پرکردن جدول امتیازدهی

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی

عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو

شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح می‌باشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید می‌توانید لایو را کامل ببینید در غیر این‌صورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو

شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست

زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح می‌باشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان

رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق

دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز

تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما می‌توانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من

دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات

زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب می‌باشد.

داستان

شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری

زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح می‌باشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان

زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح می‌باشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب

زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب می‌باشد.

شب شعر

زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب می‌باشد.


سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده

© COPYRIGHT 2024 SANGARZADEH.COM

تمام صحبت هاى جناب سهيل سنگرزاده در اين سايت نظر و باور كاملا شخصی ایشان می‌باشد.

ارسال نتايج به صورت فايل صوتى و ويدئويى

عزيز فايل صوتى يا ويدئويى خودت را ميتونى ارسال كنى، تا ما بتونيم در سايت آن را براى عزيزان پخش كنيم.

کانال های تلگرام

صفحات اینستاگرام

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت ایران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۸ به وقت تهران،
درب اتاق روز اول چالش باز خواهد شد.

عضویت در کانال رسمی
پیام‌رسان «بله»

یارِ جان دوست عزیز
درود و خدا قوت
عضو كانال رسمى سهيل سنگرزاده «SoheilSangarzadeh18» در پیام‌رسان بله شوید.