
روز اول از چالش

تجربه روز اول

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی
عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو
شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح میباشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید میتوانید لایو را کامل ببینید در غیر اینصورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو
شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت
از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست
زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح میباشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان
رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق
دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز
تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما میتوانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من
دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات
زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب میباشد.

داستان
شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری
زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح میباشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان
زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح میباشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب
زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب میباشد.

شب شعر
زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب میباشد.


تاکنون 142 تجربه نوشته شده
عزيز تجربه امروز خودتو با عشق اينجا بنويس
امروز بعد از سپردن یکی از موضوعاتم به دلبرجانم، آروم و سبک شدم، انگار یه نوری، یه روشنایی توی وجودم روشن شد. الهی شکرت
ذکر الهی امروز هم باعث میشد احساس کنم دارم با دلبرحانم صحبت می کنم و او می شنوه، احساس ارامش و قدرت می کردم
انگار دنبال معنای اتفاقات بودم، دنبال پیام دلبرجانم و این موضوع باعث ارامشم بود
الهی شکرت، الهی صدهزاااار مرتبه شکرت
دیشب نیت کردم که امروز چالش ۳روزه آشتی با دلبر جان رو انجام بدم ،و شکر خدا امروز سر ساعت بیدار شدم و تمام تمریناتم رو به نحو احسن انجام دادم و رفتم اداره
سر راه نون خریدم جلو در اداره یه بنده خدا دو دیدم که کنار سطل زباله نشسته بود، نونم رو تیکه کردم بهش دادم، گفتم نونه خشک چجوری الان از گلوش پایین بره یه گوجه و یه خیار هم داشتم ،بردم گوجه رو بهش دادم ،گفت نمیخواد خواهر زحمت بکشی ،کلی تشکر کرد ، سوئیچم افتاد گفت آخ ببخشید،از نطر من این بنده خدا نقش سنگینی رو به دوش میکشیدو ازش سپاسگزارم که بهم اجازه داد نونم رو باهاش قسمت کنم
الهی صد هزار مرتبه شکرت بابت حضورم در SBF نازنین، الهی صد هزار مرتبه شکرت بابت حضور داداش سهیل نازنینم در زندگیم
و نتیجه ها رو اون رقم میزنه به بهترین شکل و ما به اراده او حرکت میکنیم ولی به اراده خودمون تصمیم میگیریم چه نقشی بازی کنیم . ضعیف یا قوی ؟
و خداوند جانم هدایت کرد و این گونه شد که گفت .هر کجا یادت رفت که قدرتمندی و احساس ترس و نگرانی و شک و تردید و هر عامل بازدارنده دیگری کردی .از راه به در شدی و مسیرو داری اشتباه میری دستت تو دست من نیست و نیازه من هشدار بدم چون من باید هدایتت کنم منم که آگاهم و راهو بلدم اونجا با اتفاق ها میام بهت علامت میدم کجای کار اشتباهه و چی رو باید اصلاح کنی تا درست بتونی از قدرت هات استفاده کنی .تو فقط باید یادت بمونه هیچ وفت رهات نکردم نمیکنم و نترسی نباید با خشم با ترس با منیت تصمیم بگیری اونها جهت تو نیستند جهت تو عشقه ایمانه .امید و آرامشه .ممنونم دلبر جااانم که اینقدر به من نزدیکی .🌺🌺🙏🏼🙏🏼🫂🫂
كاروان در زير نور آفتاب
مي كشيدي پاي بر چشم تراب
كارواني فارغ از ايام حج
كارواني خورده مي از جام حج
مي كشاني هم دل و جان سوخته
تا گلو مي خورده و افروخته
حاجي اما حاجي بي حج دل
حاجي گرديده گرد خشت و گل
هر كه در كامش عطش بسيار بود
محو روي قافله سالار بود
كاروان سالار نه ، سالار عرش
خاتم پيغمبران ، معمار عرش
كاروان سالار بر افلاكيان
عرش پيمايي ميان خاكيان
عشق او را عشق سرمد خواندش
كاروان او را محمد (ص) خواندش
بيشتر او از همه در فكر بود
گوئيا سرگرم فكري بكر بود
آنقدر آن طرح نو را پروريد
تا به وادي غدير خم رسيد
زد صدا كاي همرهان منزل كنيد
منزلي برپا ز هر محمل كنيد
تا صدايش در هوا بغنوس شد
هر كلامي در گلو محبوس شد
بر سر منبر نهادي پاي خود
داد پرواز از قفس آواي خود
كاي شما حجاج بيت يار من
مشتري هاي سر بازار من
خواهم اينجا حل اين مشكل كنم
خواهم اينجا دينتان كامل كنم
شورشي در سينه پردرد داشت
بين مستان ديده بر يك مرد داشت
دست برد آن مرد را بالا گرفت
موج را بالاي سر ، دريا گرفت
كاي خماران آنچه گويم بي خطاست
اين وليعهدم علي مرتضاست
بعد من لايق تر از اين مرد نيست
جز علي كس مرد اين آورد نيست
اين علي تفسير قرآن من است
اين علي هم جان و جانان من است
اين علي بالاتر از فهم همه
اين علي از ارث من سهم همه
اين علي روح نماز و دينتان
اين علي سرمنشأ آئينتان
اين علي مشكل گشاي كائنات
اين علي سرچشمه آب حيات
حج بي حب علي طوف گل است
بي ولايش هر نمازي باطل است
هر كه مي باشد مريد مصطفي
بعد من باشد مرادش مرتضي
#یا_علی_مدد
#مولانا
صبح که رفتم برای تمرین خورشید خانوم یه حال بی نظیری داشتم وجودم پر از عشق بود
یه خانمه ای اومد ودید کنار دیوارشون کلی اشغال گذاشتن وخیلی ناراحت شد من بهش سلام دادم واول صبح شروع کرد به بد وبیرا ه گفتن
بهش گفتم که طورینیست منم یه وقتای با عشق جمع میکنم
الان شما صبحتا خراب نکن گوش نداد وخیلی غر غر کرد ورفت از تو خونه هم صداش میومد که غر میزنه
من که وجودم پر از عشق بود براش حال خوب واز خدا سپاس گزار وجودش شدم
برام خیلی درس داشت قبلا اصلا اینطوری نبودم با اون همسو میشدیم وکلی غر میزدیم وکلی حال بد با خودم یدک میکشیدمتو چه لیبلی به اتفاق ها میزنی
خدا الکی کسیا سر راهت قرار نمیده
شکر برای تجربه امروزم
نگارش تکمیل کردم
الان تقدیم یارانم شد✨🤍🌸
همزمان با سخن استاد عزیزم
تو دل همون موضوع پر از اهمیت بشنویم با جان بشنویم و بزاریم کلام جاری بشه
مادرم از در اتاق اومد داخل و راجب موضوعی که چند وقته خیلی بشدت نگرانش کرده بود باز سخن گفت
اون مادر نبود خود دلبر بود
داشت امتحانم میکرد
اما اینبار درس و مشق و مکتب و آزمون در لحظه بود
افکارم=اون موقع صبح...
باز راجب اون موضوع...
بی مقدمه...
اولش آگاه نبودم تو چه موقعیت و فرکانسی قرار دارم
چون بارها صحبت شده بود
نظرم مطرح کرده بودم
باهم مشورت کرده بودیم
همدلی هم شده بود
ولی قشنگ مشخص بود دلبر اومده بود منو ببینه عکس عمل من حالا بعد اینک استاد میگه گوش جان بسپاریم تا کلام جاری بشه و حال و دریابیم تا بتونیم درک درستی از بقیه خودمون و شرایط و احوال درونش آگاه بشیم. بله دقیقن مثل ی آزمون الهی 😐
آخه من باز همزمان هنوز کلامش تموم نشده
گفتم هر جور صلاحه
هر جور خودت میدونی درسته عمل کن
مادر رفت بیرون اتاق.
در لحظه ب خودم اومدم و تو دلم گفتم ای واي باید رفتار و عملکرد مو تغییر میدادم
جهان منتظر پاسخ الهی، معنای الهی بود از طرف من برای اون واکنش مادر...
رفتم بیرون شروع به صحبت کردم با آرامش و خونسردی و بدون قضاوت بدون تنش
و اینبار آگاه تر از همه اون روزا
الهی صد هزار مرتبه شکر فقط میتونم بگم خدایا شکرررررررررررررر
بعد از چند ساعت ینی تا ظهر
بعد بازگشت تون ب خونه
بهم گفت مسعله حل شد
آخ چقد دوس داشتم اون سکانس و
الهی بود
درس بزرگی داشت برام
واقعا قدردان تو ام بابایی
شکرگزارتم
ک اینطوری داری منو بزرگ و پخته میکنی
جایگاهم محبوب تر
مرتبمو بالاتر
فقط میتونم بگم خدایا شکر خدایا شکر خدایا شکر خدایا شکر خدایا شکر 💚💚💚🫂🌞🥹🙏
به جانمون نشست 💚
بارش فراوانی و خیر و برکت یار همیشه در جریانه اما وقتایی که چالش برگزار می شه انگار دل ها حاضرتر و چشم جان ها بازتر میشه و احوالاتش بسیار متفاوته🌱🕊🌞
وقتی که داشتم نامه سپاس برای زندگی رو می نوشتم حال عجیبی بود و همش این جملات در دلم مرور می شد که:
خدایا من رو توانایی سپاسگزاری از تو نیست و بخشش، لطف و کرم تو رو حسابی نیست💚🙏💚
با تکرار این ذکر الهی زور نجواها کم میشد
شکر که حال درونم عالیست به لطف یار🌱🕊️🌞
تجربه امروزم اینه که برای بار چندمی که با شجاعت قدم برمیدارم و انشالله استارت کاری رو زدم که به لطف دلبر جان به ثمر خواهد نشست و این شجاعت گفتن و عمل کردن رو مدیون خدای مهربانم هستم که منو به این راه کشوند و استاد جانم که بزرگترین معلمم هستن 🫂💚
استادم داداشم عزیز دلم از دور روی ماهتو میبوسم🙏🏻
روز اول چالش الهی مون آگاه شدم که اتفاقها سر راه ما قرار میگیرند که حکم یه آلارم رو دارن تا ما رو بیدار کنن برای رشد اون اگاهیه و اون روح الهی مون یه مرتبه دیگه تغییر کنه،یه دندونی ازم حساس شده بود یک آنی درد خیلی شدیدی گرفت گفتم الهی شکر بابت این درد که متوجه شدم باید برم دندون پزشکی و درستش کنم نه اینکه ناله کنم چرا دندونم درد گرفته چرا باید از دردش اذیت شم
با معنا دادن به اتفاقها زور نجواهای ذهن کم می شدو من روزم رو الهی شروع کردم ومن روی دستم به نشونه گذاشتم که در هر لحظه و هر دقیقه یاد خدا باشم و خدا رو در کارهام شریک کنم الهی شکرت که هستی که هستم 💚
درست همان جایی که دیگر حوصله یک هیچ کس و هیچ چیزی نداری
درست همان جایی که حال خوبت ته کشیده و تمام میشود.
و غرق در حال بدی شده ای که تو را با خود میبرد...
در همین میانه راه ناگهان صدایی میگوید.....
تو فقط مرا داری
به من پناه بیاور
آری همه ی این تاریکی ها برای همین بود
که خداوند تنها پناهت شود.
و تنها کسی که تو را میتواند در این حال نجات دهد خود ، خود الهی توست
خدای توست.
و جهنم را نیز تو میسازی
انتخاب هر لحظه ی زندگی با توست...
عشق و بخشش را انتخاب کردی؟
یا خشم و کینه قضاوت را؟
انتخاب با خود توست ...
پس جانانه بساز آنچه را که میخواهی
پس آگاهانه بساز آنچه را که می خواهی
و تو هر لحظه با انتخاب هایت در حال ساختن این بهشت و جهنم هستی..
اگر اینجا هستید یعنی هدایت شده ای
اگر اینجا هستید
یعنی خدا تورا دعوت کرده
و برایت دعوتنامه فرستاده...
دعوتش را بپذیر ...
بیا و ببین که چگونه...
تمام زندگیت با حضور یار معنا میشود
همیشه بوده اند.
و همیشه هستند.
اما این ما هستیم که به این صداها غذا میدهیم تا قوی و قدرتمند شوند وکل وجود ما را فرا گیرند.
عشق ، نور ، بخشش ....
همیشه بوده اند
و همیشه هستند
این ما هستیم که غذایی به روحانی میدهیم که عشق را درونمان شعله ور کند.
امروز بعداز ۶ماه واندی ، سفارش گرفتم وفروش داشتم
مطمئنم این از برکت چالش بوده
خواستم ذوق این دستاورد رو با شما به اشتراک بگذارم
هرچی دارم از چالشها وتمرینات الهی هست
و نشانه یک الهی از سمت خداوند
دعا برای همسفران یکی از تمرین هایی هست که حال و احوالم رو الهی میکنه
با هر بار و تکرارانجام دادن تمرین ها در هر چالش
انگار جان تجربه ی جدیدی پیدا میکنه از اون حال و احوال
گفتنی نیست تو یار جانم تجربه کردی در جانت درک میکنی
با دعا برای همسفران جان انگار ثانیه هایی خارج میشی ازین منی که ذهن ساخته
انگار یکی هست در این همه تن مقدس ✨
الهی شکر برای این روزها جز سپاسگزاری کلامی نیست
چیزی در جان ها داره ظهور میکنه به لطف خودش به برکت حضور استاد جانم و همسفران زندگی 💚
ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم..
جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم..
بر هیچ نشستیم و بر این هیچ براندیم...
بر هیچ بماندیم و بر این هیچ بریدیم..🕊️
به نظررم این تمرین زیباترین تمرینه بعد از تمرین دیدن آسماند چالش ۷ روزه✨
چقدر زیبا چقدر حس وحالش اصلا قابل بیان نیست که خداجونمچی بگم آخه....؟؟؟؟
توخوب میدونی از چی حرف میزنم ..
از بزرگی و عظمتت خدا جونم که نمییییشه به راحتی زبان آورد که.. اخه توهمه جا هستی من جی بگم...
اون نامه .. عجب کاری کرد با جانِ نیلوفر..
عجب تحولی..
دوست دارم💚🫂
تویی که همه جا هستی ..تویی که داری این تجربه رو میخونی.. تویی که داری مینویسیش.. تویی که داری میبینیش... تویی که داری حسش میکنی.. تویی که هستی .. همش تویی...شکر که هستی.. دوست دارم💚🫂
ادامه بده یار جانم
خدا قوت به جانت💚
خداجونم شکرت که امروز اجازه ی بودن و تجربه ی زندگی وبهم دادی 🌱
از صبح که با نیت روزمو آغاز کردم کلی حال و احوال الهی ،شادی،برکت ونشانه ها مهمون جان و زندگیم شد وکلی دست تو دست دلبرم از لحظه لحظه ها ی این روز مقدس لذت بردیم و همه چیز برامون زیباتر شده بود چون با نیت به او نزدیک تر شده بودم 😍✨🌱🕊️🌞🫂
از صبح که با نیتِ الهی، اقدام کردیم ( من و دلبر جانمو میگم ) هر لحظه حضور یار رو حس میکردم و تویِ دوتا سکانس که نجواهای ذهن میخواست بیاد و منو ببره توو فازِ رفتارِ گذشته، جان عرض اندام کرد که چون تو رویِ من حساب کردی،چون داری هر لحظه با من نفس میکشی،من هم هواتو جانانه دارم و در اون دو سکانس فقط شاهد بودم و ذهن خادم بود و هاج و واج شده بود ،آخه درک کردیم که، ما فکر نیستیم، ما خودِ آگاهی هستیم که داره فکرَ رُ ،تماشا می کنه.
الهی صدهزار مرتبه شکر که وقتی دل حاضر کنیم و واقعی رویِ خودش حساب کنیم،دیگه نیازی به دست و پا زدن نیست، چون در جایی در جایِ پنهان درون مستقر شدی که فقط یاره که میاد وسط میدون .
به لطف دلبرجانم که بهم اجازه و فرصت بودن و حضور دوباره داد 🫂🕊💚که امروز رو هم تجربه کنم ،به لطف خدای مهربون و به لطف این چالش الهی و به لطف استاد جانم و انرژی الهی تک تک همسفران جانم...
امروز حالم بینظیر بود انگار تازه متولد شده بودم و ازهمون اول صبح انگار دلبرجان در تک تک لحظه هام حضور داشت و بهم عشق میداد😍💚....انگار امروز ی عینک جادویی روی چشمام بود چون دنیارو درختارو حیوونارو آسمون و پرنده وهمه و همه چیزو زیباتر میدیدم....🌵🌴🥰🌱🦋🕊
حتی ی جا یادمه که امروز داشتم ی جوری به آب روون رودخونه و درختا. نگاه میکردم انگار اولین بارم بود که میرفتم طبیعت 😁🌿
و حتی لبخند با تمسخر بقیه رو دیدم ک واسشون عجیب بود این حجم از ذوق زدگی من،که این واس چی انقدر ذوق کرده؟؟؟😁
اما گفتم ک بمب انرژی بودم و انگار کعینک جادوئی زده بودم و همه چیز برام شگفت انگیز تر بود 🍃☺️اصلا انقدر زیبایی دیدم که نگم براتون ...حتی جنس عشق دادنم به خانوادم به بقیه حتی ب مادر زمین فرق داشت و عمیق تر بود انگاری ک جهانم متوجه حال قشنگ من شده بود و پشت سرهم به شکل های مختلف بهم عشق میداد 😍🙏🏿🌼🌿
خداجونممممم ازت سپاسگذارمممممم برای این همه نعمتی که در اختیارم گذاشتی ،خداجونمممم سپاسگذارم بابت بودنم در همین لحظه اکنون🫂🕊💚
هستی پر از ارامش میشوی💚💚
تجربه روز اول من این بودکه هم روزعیدقربان بود امروز و هم روز شروع چالش ۳روزه که خیلی بینظیر بود برام
و به لحاظ مادی درآمدی که شاید دریک هفته گذشته نداشتم رو به طور معجزه آسایی در همین روز اول دلبر بهم هدیه داد
الهی صدهزارمرتبه شکرت بابت همه چیز🙏🙏🙏🙏💚💚💚💚💚💚💚💚🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
تمرینی که میبایست امروز انجام میدادیم و تصور میکردیم که امروز روز آخر ما در جهان مادی هست و باید از دلبرجان تشکر میکردیم، باید بگویم که این تمرین یکی از تمرین های بسیار الهی بود که انجام دادم؛ حس عجیبی و غیر قابل توصیف را در جانم زنده کرد؛ الهی الهی الهی که دلبرجانم هدایتمان کند و در این مسیر نور و حق و روشنایی بمانیم و ظرف آگاهیمان به اندازهی خودمان پر شود🌞🌱🕊 الهی صد هزار مرتبه شکرت برای این بستر الهی و حضورمان در اینجا در این چالش الهی🫂💚
روز اول چالش بعد ازاين همه روزهاى پر معنا براى من مسير جديدى آغاز كرد يكي از دعاهايى كه هميشه براى خودم دارم اين كه ازخدا ميخوام هر لحظه منو به مسيرش هدايت كنه ، ازش ميخوام سخت ترين كار كه كنترل ذهن من بتونم روز به روز آگاه تر ذهنم را كنترل كنم تا از مسير امن الهى دور نباشم امروز وقتى تمرين سپاسگزارى قبل از رفتن از جهان مادى را انجام ميدادم حس فوق العاده اى داشتم لحظه اى به نداشته هام فكر نكردم چقدر داشته هام را دوست داشتم واز داشتنشون عميقا خوشحال بودم 🌱💚
امروز با اینکه زمان خواب شبم کم بود(داشتم برا چالش خونه ی پر از عشقمو اماده میکردم )شب بی خواب شده بودم سه ساعتی بیشتر نخوابیدم و ۴/۵بیدار شدم انرژی عجیبی داشتم انگار زیاد خوابیده بودم نماز صبح خواندم ،طبق روالم شکر گزاری نوشتم و سپردن روزم کتبی به دلبر جان
و تمرین های قبل از چالش را انجام دادم لایو عالی را دیدم و به انرژی الهی ام فکر میکردم
امروز با لطف دلبرم تمرین ها را همگی انجام دادم از روزم لذت بردم و موضوعی را آگاهانه به دلبر جانم سپردم زیبا برنامشو چید و احساسم را نوشتم الحمدالله
لایو بی نظیر شب را حضور داشتم خیلی عالی بود
امروز موفق شدم استوری های استاد جانم را ببینم الهی شکر💫☀️🌱
خلاصه جانم آرام بود و حضور دلبر جانم پر رنگ
تویی خالص منم مخلص
تویی سور و منم راقص
من اسفل تو معلایی . .!
مولانا🌱
غرق لطف دلبرم شد این جهان
💚💚🤲💕
💚💚🤲💕
💚💚🤲💕
غزل :
ای که با سلسله زلف دراز آمده ای
فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای
ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت
چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای
پیش بالای تو میرم چه به صلح و چه به جنگ
چون به هر حال برازنده ناز آمده ای
آب و آتش به هم آمیخته ای از لب لعل
چشم بد دور که بس شعبده بازآمده ای
آفرین بر دل نرم تو که از بهر ثواب
کشته غمزه خود را به نماز آمده ای
زهد من با تو چه سنجد که به یغمای دلم
مست و آشفته به خلوتگه راز آمده ای
گفت حافظ دگرت خرقه شراب آلوده ست
مگر از مذهب این طایفه بازآمده ای
حضرت حافظ
تفسیر غزل :
آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می آیید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگویید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است.
چون صبح ساعت ۲ دلبر بیدارم کرد ساعت ۸ صبح خیلی خوابم اومد گفتم یه کم بخوابم .
خوابیدم بعدش خواب دیدم جمعی از فامیلها بودن همه جمع شده بودند بابت یه مراسمی من دست دوتا دخترم گرفتم گفتم ما باید بریم یه جایی ورفتیم در بین راه درختانی سرسبز که در زیر درختان سفره ها پهن کرده
پر از غذا ،خوراکی و میوه های خوشمزه منو دخترانم رفتیم از اونجا رد شدیم واز میوه ها ی درختان چیدیم و خوردیم بعدش اومدم دیدم داخل خونه ما غدا های مهمونی پختن تعجب کردم وخداروشکر دخترانم امروز صبح در این چالش با من بیدار شدن
شکر بابت تمام اتفاقات الهی 💚🙏
شاد و خندان پیشِ تیغش جان بده
تا بماند جانت، خندان تا ابد!
همچو جانِ پاکِ احمد با اَحَد
عاشقان جامِ فَرَح آنگه کَشند
که به دست خویش خوبانشان کُشند!
#مثنوی
#مولانا
🎊 عید قربان بر سالکان و عاشقان مبارک
تمرینات امروز ،لایوها و پادکست ها عجیب الهی ان........🕊🌱
احساس میکنم یک روز زمان برای اندیشه کردن به پادکست ها و لایوها خیلی کمه چون جانم با هر بار شنیدنش یه آگاهی ناب تری رو دریافت میکنه🫂
الهی صد هزار مرتبه شکرت خداجان که هدایتم کردی تا دراین مسیر الهیت هستم
خوابی که دیشب دیدم الهی الهی که واقعی بشه🙏
امروز هم زیارت ناب و پر از آرامش حرم امام رضا (ع) 🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️کبوترهای حرم که میومدن جلوم روی فرش ها مینشستن خیلی قشنگ بود🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️
نوش جونت
عکس پروفایلتون خیلی زیباست