
روز سوم از چالش
لایو صبح (1405) روز سوم از چالش
لایو شماره 132
روز سوم چالش 3 روزه در کنار دلبرِجان بمان (دور دوم)
(سال 1405)

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی
عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو
شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح میباشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید میتوانید لایو را کامل ببینید در غیر اینصورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو
شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت
از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست
زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح میباشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان
رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق
دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز
تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما میتوانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من
دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات
زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب میباشد.

داستان
شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری
زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح میباشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان
زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح میباشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب
زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب میباشد.

شب شعر
زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب میباشد.


تاکنون 350 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
خوشا راهی که پایانش تو باشی
الله اکبر بدن ادم میلرزه🌱💚🦋
فقط،این نا بودیم که دنبال یاردیرین، دنبال خدا در جای اشتباهی میگشتیم.
خداوند در تمام لحظات و اتفاقها کنار ماست و خودش رو به ما نشون میده.
اتفاقات برای بیدار کردن ما، بالا بردن مرتبهی آگاهی ما اومدند.
چه کسی درون ما داره اتفاقها رومعنا میکنه؟!
معنا الهی میدهیم یا شیطانی؟
وقتی دل دریایی باشه طوفان تکونمون نمیده، از طوفانها نمیترسیم.
وقتی دستمون تو دست دلبرجان باشه، دلمون قرصه.
خدا خودش که میدونه ما چقدر دوسش داریم؟
این سوال برای خودمونه که به خودمون رجوع کنیم ببینیم با خودمون چند چندیم
کجا خدا رو دیدیم ؟چقدر خدا رو در وجود خودمون حس میکنیم؟چقدر وقتی ناامیدی اومد گفتیم خدا هست پس ناامیدی و ترس نیست...💚🌱🫂🌸
خدایا درمان دردهایم باش
تسکین بده قلبم را،آرامم کن💚🌱🫂🌸
فقط این ما بودیم که دنبال خداوند درجای اشتباهی میگشتیم
همش او بوده ...
درتک تک اتفاقات 🌱🌞🕊️
شاید متوجه شیم خیلی چیزها که اسمش بدشانسی بود حفاظت من بود نجات من بود
شاید از چیزی که اسمش و بدبختی گذاشتم تو اون اتفاق شاید هدایت بود
خیلی از ما تو زندگی تمام عمر دنبال این بودیم که خدارو تو اتفاقات خوب پیدا کنیم و اکثریت دنبال خدا در تاریکی بودن 🫂💚
اگه حضور خدا وابسته به اتفاق باشه ...با هر اتفاقی خدا میاد و میره ؟!؟
نه این خدا نیست این ذهن مانجواهای ذهن ما وشیطانه🌱🌞🕊️
چه کسی درون ما داره اتفاق هارو معنا میکنه ؟!
بازگشت به خویشتن به میدان عشق همون میدانی که انتخاب کردیم به این جهان مادی بیایم و بودن رو تجربه کنیم 💚🫂
خداحفظتون کنه 💚🫂🕊️🌱🌞
الهی به امید تویی که از رگ گردن به ما نزدیکتری
الهی به امید تویی که در تمام اتفاقات زندگی داری خودنمایی میکنی 🤲🏽💚در لبخند در اشک در خوشی ...
مدد کن بابایی که صدای جان رو بشنویم
چون وقتی صدای جان رو بشنویم مهم نیست بیرون طوفان باشه یا نباشه 🌱🕊️🌞
وقتی چشم جانمون باز شه خیلی وقتا حتی میگیم چرا چالش نمیاد سراغم پس؟!
بابا نکنه قهری باهام !؟
الهی صد هزار مرتبه شکر برای تک تک طوفان های مسیر زندگیم که امروز منو ساختن🤲🏽💚
الهی که دلمون دریایی بشه چون اون موقع طوفان نمیتونه تکونمون بده 🌱🕊️🌞
خوشا راهی که پایانش تو باشی 💚🫂
خوشا دردی که پایانش تو باشی 💚🫂
درود و عشق به آبجی معصومه جانم وداداش امید عزیز شکر حضور الهی تون 💚🫂🌸
قدردان حضور جانانتون کنارمون هستم خداحفظتون کنه 🤲🏽💚🫂
الهی صد هزار مرتبه شکر که دراین شلوغی و هیاهوی جهان گرد هم دراین محفل الهی جمع شدیم و از او سخن میگیم و میشنویم
وسعی میکنیم عاشقی کنیم برای خدایی که خودش عاشق وهر لحظه منتظر ماست 💚🫂
کرکَس نیست؟؟؟
سپاس از آگاهی نابی که بانو معصومه جانم و داداش امید عزیزمون باهامون به اشتراک گذاشتید
هرآنچه در عالم هست اوست🌻💚🦢🙏🏿
درودو عشق به استادجانم
و یاران جانم
بانو معصومه جان و داداش امید عزیز
بانو محبوبه جان و داداش مجتبی عزیز
وتک تک یاران جانی که در این چالش بینظیر از ما باعشق پذیرایی کردن
ودرود خداقوت به فرشتگان تیم پرقدرت پشتیبانی و جناب مهندس عزیز
قدر دان وجود بابرکتتون هستم
الهی که همیشه درپناه و دستان پربرکت خداوند باشید💚🫂🍃🙏🏿🌻🦢
همه جا و همه کس اوست
از بیا بان ها و صحرا ها تا کوه ها و جنگل ها
گلها و درختان در لبخند رهگذر و عشق پدر و مادر فقط باید خدارو دید
هنوز گیر کردی تو داداش سهیل یا اقا مهدی ؟
ممنونم بابت این لایو بینظیر بابت این آگاهی ناب
الهی صد هزار مرتبه شکرت برای این لایو
برای حضور استاد و خانواده الهی
عشق او بیشتر از همیشه در جانم سر میکشد
دلبرررکم عزیززجانم فقط فقط تویی که
راه روبلدی خدایاااخودت ظرف وجودمون روبرز گ ودلی دریااایی به مابده تا دردل اتفاق هاودردورنج خودمایی که میکنی رو زیباااامعناااکنیم خودت هدایت کن همین ،خودت مددکن یاارمددکن دلبررکه صدای جااااااااااان رو زیبااااابشنوم 💚💚💚
اگر روزی ، او ، پرده ها رو کنار بزنه ،و تو بتونی تمام زندگیت رو یکجا ببینی ،فکر میکنی از کدام اتفاق بیشتر تعحب میکنی ؟؟!!!💚🤔
..
از اتفاقی که افتاد یا معنایی که تو به اتفاق ها داد ی؟؟!!
.
شاید یه روزی بفهمی اون چیزی که تو اسمش رو گزاشته بودی بدشانسی ،،حفاظت از توبود ، نقش حفاظ رو برای تو بازی میکرد.💚💚.
.
شاید اون بدبختی از نظر تو ،،،،بکونه ای هدایت بود از سمت او..💚💚
.
عمیق تر ببینیم..💚💚🤔🤔
..🌷🌷🌷
سپاس از استاد جان و فرشتگان پرقدرت تیم بخاطر این لایو بینظیر 🙏🤲💚🙏🤲
با با خوشحالی به این دنیا اومد ی؟
😍🌼من :بابا جونم خیلی خوشحالم
مخصوصا ازوقتی دوباره دست هاتو گرفتم 💎
خدایا شکرت 🤩برای همین لحظه ی اکنون 🤍
با دلی دریای طوفان ها زندگی خیلی قشنگ میشه💚💚💚
همین الان یک چیزی بر دلم نشست
که انگار همیشه شیطان به دنبال این هست که من از خدا دور نگه داره تا خداوند مهربان فقط برای خودش باشه
خودش فقط عبادتش کنه
ممنون میشم نظرتون بگین
با تشکر از استاد جان
محتاج دعاهای قشنگتون برای سلامتی و بخیر گذشتن عملش هستم🤲💚
هزارالله و اکبر خدایاشکرت
مثل پازل برام چید چنان قشنگ چید نگم براتون
قشنگترین و بزرگترین کادویی که میخواستم بدم به مادرم اوایل دی ماه بود یا اواخر اذر
تو چالش فکرکنم سه روزه بود برام جور شد
بعد خورد ب اتفاقات دی ماه و با استارت چالش سه روزه خرداد ماه
هم نت بین المللی برگشت خداروشکذ برای رونق دادن به کارام
هم اون کادوی بزرگ برای مادرم کاراش انجام شد من مجدد چالش سه روزه رو برداشتم و امروز روز سوم بودم شکر حضور همگی شما یاران جانم
مادرم تا یک ساعت دیگه میره عمل بزرگی که گفتم کادوش بود عمل سنگین و بزرگیه و لازم بود برای بهتر زندگی کردنش و کاهش دردای جسمیش انجام بشه
از شما عزیزان دلم میخوام مادرمو دعا کنید سلامت عملش انجام بشه
وقتی استادجان این سوالو گفتن بپرسن
من یک آن خدا رو کنارم حس کردم سوالش این بود
خوشحالی؟یعنی انگار این حسو داشتم که
داره میگه راضی هستی دیگه خوشحالی اوکیه همه چیت؟و من قلبا جواب دادم بله شکر حضورت
غافل از آنکه کج میرویم
حج به دیدار خدا میرویم
اوکه همینجاست کجا میرویم
یادآوری به خودم تک تک اتفاقها برای این بوده که من در دل اتفاقها یار گم نکنم،یار همیشه با منه خوبه که منم باهاش باشم،باهاش ببینم و باهاش بشنوم ،باهاش کلام جاری کنم
کلبه احزان شود روزی در گلستان غم نخور
خدا فقط خودت رو می خواهیم ........
شاید معنای زندگی این باشه در همه اتفاقات زندگی دلبر جان را ببینی💚
الهی مدد کن
یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ممنون داداش سهیل عزیز