
روز اول از چالش
لایو صبح (1405) روز اول از چالش
لایو شماره 128
روز اول چالش 3 روزه در کنار دلبرِجان بمان (دور دوم)
(سال 1405)

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی
عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو
شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح میباشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید میتوانید لایو را کامل ببینید در غیر اینصورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو
شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت
از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست
زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح میباشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان
رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق
دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز
تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما میتوانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من
دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات
زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب میباشد.

داستان
شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری
زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح میباشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان
زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح میباشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب
زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب میباشد.

شب شعر
زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب میباشد.


تاکنون 622 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
معنایی از جنسِ "من" یا از جنسِ" او"
اتفاقات نامه هستن از سمت دلبر.من فقط پاکت ِ نامه رو می بینم.
سطح،سطح،سطح
ظاهر،ظاهر،ظاهر
🦋من باید پاکتِ نامه رو ببینم.
🦋باید بدونم که در پاکت ، نامه هست.
🦋باید بتونم پاکت رو باز کنم.
🦋باید توان خوندن ِ نامه رو داشته باشم.
🦋باید بفهمم محتوایِ نامه رو.
تمام این ها مرتبه هست✨️
آیا توانِ دیدن دارم؟
ایا توانِ فهم دارم؟
زمان ها می بره، طوفان ها نیازه، صبرها نیازه،شدن ها نیازه. تا مرتبه ی آگاهی داده بشه.
طوفان میاد و من در دلِ طوفان از "من" خارج میشم و به سمت "او" میرم و او هر آنچه که باید رو در حد ظرفیتم از این من کم میکنه و منِ کم تری پس از عبور از طوفان ها به جای میمونه.
هر بار اگر انتخاب کنم در دلِ طوفان ها به سمت او برم، او زیاد و من کم میشه. هر بار من کم تر و کم تر و هر بار او بیشتر و بیشتر.
و این فرصت در دل طوفان هاست، جایی که من میتونم با انتخابم به سمت او حرکت کنم.
خدایِ جانم قدر میدونم و بی نهایت برای هدایتت شکرگزارتم ای عشق مطلق🫂🦋💚✨️
معنا در درون ماست
ایا دریا دل انگیز یا غم انگیز تو در درونت چه میبینی
به عبارتی معنا زاویه دید و باور ماست
اتفاق ها اومدن باما حرف بزنن ولی ما پاکت نامه رو میبینیم نامه داخلشو نمیبینیم
الهی که همه اینها به فهم برسه
بیرون بستگی به حال تو داره
دریا میتونه دل انگیز باشه
میتونه هم غم انگیز باشه
.
تو به دریا معنا میدی
بیرون ز تو نیست هر آنچه در عالم هست
معناییه که ما به اتفاقات میدیم
اون معنا یا میشه بهشت تو
با میشه جهنم تو
معنا از جان میجوشه، هرکاری کنیم صدای جان رو نمیتونیم انکار کنیم جنسش از درونه، جنسش عمیقه ، آروم اما محکمه💚
تو چالش اصلی ک دسته جمعی اجرا شد من با نیت وارد شدم مثل همیشه و از یاران جان خواستم برام دعا کنند و معجزه همون روز اول رخ داد وروز سوم نیت من کامل شد ، فروش خونه ام و پرداخت پول ملکی ک تازه قولنامه کرده بودم به امید و توکل و یقین ب دلبرجانم ک به موقع خونه منو به کسی که خودش میخواد زمانی ک خودش میخواد و به مبلغی که خودش میخواد. فروش رفت به لطف این چالش الهی ۳روزه و دعای عاشقانه یاران جانم 💚 🕊️ 🌱 بی نهایت سپاسگزارم 💚 و ازش خواستم هممون رو هر لحظه هدایت کنه به سمت و سوی مسیری که خودش درون مسیر جلوه نمایی میکنه و هر لحظه محافظ ما باشه و حالمون رو الهی تر کنه دلمون رو دریایی تر کنه به امید خودش این چالش شروع میکنم با یک نیت الهی و اونم خودش هدایت کرده 💚🕊️🌱🌞الهی به امید تو الهی به امید خودت تنها قدرتمند عالم هستی 💚
معنایی که ما به اتفاق ها میدیم بهشت و جهنم رو میسازه
دلبر جان با اتفاق ها با ما صحبت میکنه
پس اگر قراره خداوند با انفاق ها و چالش ها با ما حرف بزنه و به آگاهی ما اضافه کنه
با اشتیاق به استقبال چالش ها میرم
چون قرار یار رو ببینم
چه ملاقاتی از این ملاقات قشنگ تر
شکرت دلبرجانم که فرصت بودن در این تایم از جهان رو بهم دادی
هر لحظه معنای الهی اتفاقات و درک کنم 🌱
که در این چالش هستم وبا نیت آمده ام که ببینم
این لایو الهی
زاویه دیدمون
زندگیمون رو می سازه
معنایی که از جان می جوشه برای هر کسی متفاوت هست
قرار نیست همه یک معنا رو به اتفاق ها بدن
اتفاق ها مثل یک نامه ایی هست که داخل پاکت از طرف خدا رسیده
بازش کن و ببین
پاکت و باز نکرده ترجمه نکن
خیری درون پاکت هست
خیلی زیبا بود خیلی به جان نشست
شکر شکر
شکر
🌱💚💫✨️
الهی شکرت برای اکنون که فرصت دیدن کلام تو رو داشتم بعد چند وقت
سپاس خدای من
خودت خوده تو مثل همیشه دل منو حاضر کن که این بار باشم بمانم در این خانواده الهی
شکرت خدا
این جمله من رو یاد این شعر انداخت:
جانا منو تو نقطه ی یک پرگاریم سر گر چه دو کرده ایم یک تن داریم بر نقطه روانیم همی دایره وار در آخر کار سر به هم بازآریم💚🫂
خودت یاریم بده💚
همه چی خودتی همه چی 🌞💚🕊🌱زندگی شگفت انکیزه ازخدا ممنونم بابت هنین لحظه ایی که برامون هدیه داد الهی صدهزارمرتبه شکرت
زندگی هر لحظه داره از طریق آدمها ویا اتفاقات به ظاهر بد به ما نامه می فرسته برای رشد و تکامل ما 💚💚💚
نامه رو باز کنیم و آن را بخوانیم و اون معنا، تعبیر و تفسیری که از آن اتفاقات میکنیم زندگی آن میشود
معنای الهی به اتفاقات بهشت در درون ماست و معنای شیطانی به اتفاقات جهنم در درون ماست🕊️🕊️🕊️
لحظه لحظه زندگی رو من معنا میکنم هر آنچه که مهنا کنم همان را زندگی میکنم🍀🍀🍀
جهنم هم در درون توست
آنچه در سینه داری زندگی آن میشود
اگر واقعا معنای این جمله ها را درک کنیم
از این پس چگونه زندگی میکنیم...
شکر وجودت داداش سهیل
واقعا استاد جان آنچه در سینه داریم زندگی آن میشود عجب حرفایی زدی داداش امیدوارم بتونم با دعای خانواده عملی و الهی پیاده کنم این ها رو در زندگیم 💚
بیرون ز تو نیست انچه در عالم هست در خود بطلب هرانچه خواهی که تویی
ظهور در جان است که اتفاق می افتاد
این آگاهی درون است که به اتفاقات معنا میدهد
خوب و بد وجود نداره این ما هستیم که تیکت زنی میکنیم
و یقین دارم بد وجود نداره چون هر آنچه هست برای رشد و آگاهی من هست
قطعا درد و رنج نعمت بزرگی هست
و هرچقد روی خودمون کار کنیم بهتر میتوانیم به اتفاقات دید الهی داشته باشیم
الهی به امید تو امروز دوباره این چالش انجام میدم🌱
نیومده برای شکستن ما
اومده برای بیدار کردن ما...☘
انچه در سینه داری زندگی ان می شود….عالم درونتوست،بیرونز تونیست هر انچه در عالم هست در خود بطلب هرانچه خواهی که تویی…
بدون معنا نمی توان زندگی کرد ما با اتفاق ها زندگی نمی کنیم ما با معنایی که به اتفاق ها می دیم زندگی میکنبم
نتیجه ی زندگب ما با معنایی که به اتفاق ها میدیم فرق میکنه
عالم معنا از نظر من اینه که خودم رو درهر شرایط وقف بدم وخدارو چه در چالش خوب وبه ظاهر بد ببینم واین هم نعمت هست که ببینی حضور خدا در همه چیز✨