
روز دوم از چالش
لایو صبح (1405) روز دوم از چالش
لایو شماره 130
روز دوم چالش 3 روزه در کنار دلبرِجان بمان (دور دوم)
(سال 1405)

ارسال نتایج به صورت صوتی یا ویدئویی
عزیز فایل صوتی یا ویدئویی نتایج خودت رو میتونی به آیدی تلگرام NATAYEJ18@ ارسال کنی تا بتونیم اون رو به دست بقیه همسفران برسونیم.

مشاهده لایو
شروع زمان مشاهده لایو بین ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح میباشد.
مثال: درصورتی که ساعت 6:59 صبح مشاهده لایو را شروع کنید میتوانید لایو را کامل ببینید در غیر اینصورت از ساعت ۷:۰۰ صبح دیگر امکان مشاهده لایو را نخواهید داشت و چالش را باید کلاً از روز اول آغاز کنید.

مشاهده لایو
شروع لایو ساعت ۵:۳۰ در صفحه اینستاگرام SoheilSangarzadeh2 می باشد،
پس از اتمام لایو، ویدیو ذخیره شده آن در اولین فرصت
از همین بخش در دسترس خواهد بود.

پادکست
زمان پخش اولین پادکست ساعت ۵:۰۰ صبح میباشد و در طول روز چندین پادکست منتشر خواهد گرفت.

رقص کنان
رقص کنان در ساعت ۵:۰۰ صبح باز خواهد شد.

دفتر عشق
دفتر عشق در ساعت 6:18 صبح باز خواهد شد و شما می توانید ذکر هر روز را در این بخش بنویسید.

تجربه امروز
تجربه امروز در ساعت 7:18 شب باز خواهد شد و شما میتوانید تجربه هر روز خود را در این بخش بنویسید.

دیدگاه من
دیدگاه من در ساعت 15:18 باز خواهد شد و شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص سوال داده شده بنویسید.

حکایات و روایات
زمان مشاهده حکایات و روایات هر روز ساعت 7:18 شب میباشد.

داستان
شروع زمان مشاهده داستان هر روز در 3 مرحله (ساعت های 8:18 صبح، 2:18 ظهر و 8:18 شب) پخش خواهد شد..

استوری
زمان انتشار اولین استوری ساعت 5:00 صبح میباشد و در طول روز چندین استوری منتشر خواهد شد.

یارانِ جان
زمان پخش اولین محتوای یارانِ جان ساعت 8:18 صبح میباشد و در طول روز چندین محتوا منتشر خواهد شد.

قصه شب
زمان مشاهده قصه شب ساعت 8:18 شب میباشد.

شب شعر
زمان مشاهده شب شعر ساعت 8:18 شب میباشد.


تاکنون 327 دیدگاه نوشته شده
عزيز ديدگاه خودتو با عشق اينجا بنويس
آنچه در درون من است در بیرون تجلی پیدا می کند.تجلی همان معناست؟؟🦋
جهان آیینه هست تا من معنای درونم را ببینم در اتفاقات🦋
ترجمه گر درونِ من کیست؟؟ من یا او🦋
آیا در تلاش برای یکی شدن با او هستم یا غرق در من هستم؟؟🦋
اتفاقات از بیرون میاد اما روایت و معنا از درون میاد.اتفاقات رو خداوند رقم میزنه و صحبت خداوند هست با من،اما من از درونم اون رو معنا میکنم.آیا اجازه ی معنا به او میدهم؟؟
انتخاب من برای ترجمه اوست یا من؟؟🦋
شکر وجودتون داداش مجتبی و آبجی محبوبه ی عزیزم.✨️💚💎
شکر وجود این بستر و عشق به وجود تک تک فرشتگان جان 🫂✨️🦋💚
جانم به صدای قارقارت/ازآمدن پیک بهارت🌱
پروردگارا یاری مان کن
پروردگارا مارا به راه راست هدایت کن
پروردگارا خودت بهترین ها رو بچین برایمان
الهی امین
سپاس از بانو محبوبه جان و داداش مجتبی عزیز 💫💚🫂💫
گاهی باید اسمان باشکوه رو نگاه کنیم،درختی که برگاشم ریخته بود ولی الان شکوفه هم داده و تبدیل به میوه شده الله واکبر،پرنده ایی که صدای باشکوه دارع میخونه،کوه هااا الله واکبر به رتکاشون.اسمون جه دلبری میکنه بااون ابرهاش،مادرمون زمین سرسبزو باشکوهه،البته هرفصلی شگفتی خودشو داره وهزاران چیز دیگر بامشاهده اینها چطور میشه ناامید شد؟چطور میشه خداروندید؟همه اینا میگن من هستم نگران نباش.الهی صدهزارمرتبه شکزت بابایی جونم بابت بهشت روی زمینت که داریم تجربه میکنیم
يادتونه وقتي بچه بوديم مدرسه ميرفتيم و زنگ اخر كلاس كه ميشد چقدر با عشق و ذوق به حرف هاي معلم گوش ميكرديم چقدر اون درس سختارو خوشگل يادميگرفتيم و اصلا انرژيمون گرفته نميشد با اينكه اون درس سخت بود ولي چون زنگ اخر بود با عشق ياد ميگرفتيم
خدایی که مهربان هست مگه میشه درد رنج برای عذاب ما بفرسته قطعا برای درس بالایی فرستاده
درد رنج برای رشد برای آگاهی هست
زمینه برای رشد هست
ولی این ما هستیم که درد رنج چطوری تفسیر میکنیم جهنم بهشت درون ماست
ولی گاه کینه خشم باعث میشه پرده روی آگاهی ببینده حقیقت رو نبینیم
من خودم آیا درونم کینه هست که اون ماجرا یادم هست یا بخشیدم؟
عینکهای رنگارنگ غیر الهی رو مثل خشم کینه، نفرت و حسادت و ... را از چشمانمان برداریم تا بتونیم اتفاقات زندگی رو الهی ترجمه کنیم 💚💚💚
دلبر جان هر لحظه از طریق اتفاقات با ما گفتگو میکنه ولی ما نمی شنویم چون درونمون پر از هویت های شیطانی است و آنقدر صدای نجوای شیطان بلند است که صدای جان را نمیشنویم
وقتی روی خودمون کار میکنیم و آگاهانه هویت های غیر الهی رو شناسایی میکنیم و آنها رو رها می کنیم، دید و ترجمه ما از تمام صحنه های زندگی الهی میشود و آنچه را که در درون می کاریم زندگی میکنیم🕊️🕊️🕊️
الهی مدد کن معنای الهی رو درون اتفاقات بیابیم
می کنیم
البته اگر به نجوای ذهن گوش کنیم اجازه نمیده اتفاقات رو درست ببینیم و معنا کنیم
روح الهیه ما نیاز به تغذیه درست و سالم داره
تا لطیف بشه و بتونیم اتفاقات رو درست معنا کنیم صدای خداوند رو واضح بشنویم
کمی با خود خلوت و مراقبه کنیم
طبیعت زیبا رو ببینیم و به سکوت بشینیم
کم کم ذهن آروم میشه و به آرامش درون میرسیم
سپاسگزارم از استاد جانم و دو یار جان که خیلی زیبا و الهی صحبت کردن
الهی صد هزار مرتبه شکر 💚🫂🫡🙏🏼
الهی به امید توئی که حاضری نزدیکی
درود به استاد جانم خدا قوت به جانتان
درود بر داداش مجتبی عزیز و مهر بانو محبوبه نازنین شکر حضور الهی تون
درود و خدا قوت به فرشتگان تیم قدرتمند خانواده عزیزم
درود به همسفران جان زندگی، به یاران عزیزم
الهی صد هزار مرتبه شکر بابت حضورم در قبیله الهی و لحظه اکنون 💚🌱🕊
گلزار جهان ، خرمی از روی تو دارد . 🌿
گردون ، که سراپای وجودش همه چشم است ..🌼.
پیوسته ، نظر در خم ابروی تو دارد .
نرگس ، که نظر باز بود در صف گلها .
تا چشم تو را دیده ، نظر سوی تو دارد . ..
✨️
هنوز باگ دارم ولی به خودم قول دادم بدون سرزنش وخودخوری.
واقعی بشنوم🌱🕊️🌞
شکر شکر شکر💚🫂
چند روزی هست که پرده اتاقم رو کنار زدم با وزش باد ملایم درختها برایم میرقصیدن پرنده ای روی شاخه درخت نشسته بود داشتم برام آواز میخوند
خدایا دراین مکان مقدس آموختم این طور نگاه کردن ولذت بردن رو
به لطف یار🌱🕊️🌞
شکر وجود پر برکت استاد جانم وهمه خوبان💚🫂
اخرین بار کی قدم زدیم کی به اسمون نگاه کردیم یتاره دیدیم کی به یک درخت زل زدی کی پر زدن یه پرنده رو دیدی
اینا خیلی مهمه
ساده اس اما خیلی دور شدیم ازش
اینهاست که کمک میکنه در درونت پشت سر کی داری راه میری پشت سر دلبر و یار دیرین یا پشت سر شیطان؟؟
روحموننیاز داره کمی لطیف بشه که بتونیم با لطافت نور درون اون اتفاق ها رو ببینیم
در دل تک تک اتفاق هایی که سرراهمون میاد حقیقتی هست که فقط با معنا میتونی به اونحقیقت برسی باید لایقش باشیم برای اینکه دیدن حقیقت که همینجوری نیست پرده برای همه کنار نمی ره
هرجا داری یک اتفاق رومعنا میکنی ببین خدا توش هست؟؟
عاشقی کنید با زندگی عاشقی کنید کسی که عاشقه میتونه معنا رو الهی عوض کنه اتفاق تلخ رو میبینه اما معنای الهی به اونمیده تلخیش گرفته میشه این به اونمعنا نیست که چشمش رو به روی واقعیتی که هست ببینه بلکهجور دیگه ای میبینه با یار دیرین میبینه اونو درونش میبینه
گاهی فقط یکنجواست مثل تو کافی نیستی خدا تورو فراموش کرده هیچ وقت درست نمیش…..می بافه ولت نمیکنه…حالا خطرناک ترین جاش اینجاست که تو بعد از مدتی صدای تاریکیه رو اون خشم اون نفرت اون حسادتو سالها بعد که با خودت به یدک کشیدی اونو با صدای حقیقت اشتباه میگیری وفکر میکنی حقیقت اینه…حواست هست چه جهنمی در درونت به راهه؟
هیچ انسانی خامخام زندگی نمیکنه همه ی ما داریم هرلحظه درونخودمونداستان تعریف میکنیم با هر دموبازدم…
پرده برای همه کنار نمی ره
یکم حالش و بفهمم
تا حال طرف مقابل و نفهمیم نمیشه کلامشو بفهمم ،🌱🕊️🌞
در دل هر اتفاق حقیقتی نهفتس که باید به کمک معنای الهی اون حقیقت و کشف کرد ..
چون معناس که به مرور زمان به پختگی میرسه ...
باید لایقش باشیم ...پرده برای همه کنار نمیره
نور درون اتفاقات و ببینیم 🤲🏽🌱✨
شیطان با حادثه ،اتفاق ها با گناه وارد زندگی ما نمیشه
با تفسیر ویک معنای وارد زندگی ما میشه
گاهی فقط یک نجواس(توکافی نیستی ،
تو تنها موندی ،خدا تورو فراموش کرده ،هیچوقت درست نمیشه
برای خودش میبافه، ولت نمیکنه ...
خطرناک ترین بخشش اینجاست که بعد از مدتی صدای تاریکی(خشم ،کینه ،نفرت و..
که با خودت یدک کشیدی با صدای حقیقت اشتباه میگیری وفکز میکنی حقیقت اونه
و درونت جهنمی به راه انداختی
.
.
.
و با افرادی هم نشین میشی که هم جنس خودتن (خشم کینه و...رو با خودشون یدک میکشن
خیلی مهمه که ۵ نفر دورمون رو شناسایی کنیم چون تاثیر مستقیمی دارن روی حال و احوال ما ...
و هر اتفاقی می افته با نجواهایی که یدک میکشیم معنا میکنیم
شیطان با اتفاقات وارد ذهن ما نمیشه با تفسیر ومعنایی که به اتفاق میده وارد میشه 👌🏽🌱
ضخم ها و تاریکی درون ما درد نیستن (خشم کینه نفرت منیت ...
کاری میکنن که عینک تو میشن و همه رو بد میبینی وتوان زیبا دیدن ندارع درونت
وهیچوقت حال و احوال کسی و نمیتونیم درک کنیم ..
با زندگی عاشقی کنیم ...
شعر بخونیم 📗📔📕(مولانا ،خیام ،غزلیات شمس
راه بریم ،👭قدم بزنیم ،ماه ،🌝دریا 🌊،درخت🌴🌳گل🌷 ببینیم با خدا چایی🫖☕ بخوریم بزاریم روحمون لطیف بشه با این عینک نمیتونیم معنا ی الهی بدیم به اتفاقات جهنم درونمون راه میوفته...نیاز داریم یکم حضور داشته باشیم در لحظه 🌱✨🌸
کسی که عاشقه میتونه معنای الهی به اتفاق به ظاهر بد بده
یار دیرین رو درون اون اتفاق میبینه ...💚🕊️
هرجایی که داری اتفاق و معنا میکنی بببین خدا درونش هست ؟؛؟
تویی که از رگ گردن به من نزدیکتری
مدد کن صدای جان رو بشنویم 💚🫂🕊️
برای درک حال و احوال یک شخص باید هم افق بود بااون شخص ...✨🌱
خدا ی مهربون هر لحظه با هر دم و بازدم داره با من صحبت می کنه ...💚🕊️
اما کی داره درون من ترجمش میکنه ؟!دلبریا شیطان؟!
خداوند از طریق اتفاقها ی بیرون با ما صحبت میکنه ...
اتفاقه از بیرون میاد اما معنا از درون من میاد...
خیلی وقتا خداوند داره منو نجات میده با فرستادن چالشی ...
اما ذهن من اسمش و میزاره بدبختی ...
یه موقع یک دری بسته میشه رحمت بوده اما من با ذهنم ترجمه کردم که خدا منو دوس نداره...
اون صدایی که درون ما حرف میزنه و اتفاقات و تفسیر میکنه شیطان یا همون نجواهای ذهن...
اتفاقات نیومدن که مارو بکشونن
انسان بدون معنا نمیتونه زندگی کنه ✨🌱
ما هر با هر دم و بازدم داریم درون خودمون داستان سرایی میکنیم 💚
هیچ انسانی خام زندگی نمیکنه هر کدوممون هر لحظه(باهر دم و بازدم ) داریم درون خودمون داستان تعریف میکنیم 🩷
مثلاً وقتی یکی جواب پیاممو نمیده (گفتگوی درونی راه میفته ذهنم میگه من مهم نیستم...
بچه رو بشنویم
بزاریم کامل حرف بزنه
نپریم تو حرفش
یکم همدل تر
بزار بفهمیم چی داره می گه
من تو اون حال نیستم
بزارم یکم حالش رو بفهمم
تا حال هم رو نفهمیم
نمی تونیم کلامش رو فهم کنیم
واقعی بشنویمش
بدون بلبل زبونی
بدون قضاوت گوشش کن
هیچ کس
برتری از بقیه نیست
شکر که دیدمتون
الهی که سلامت باشی همیشه
درونت پشت سر کی داری قدم برمیداری
هر لحظه دو صدا درون ما گفتگو می کنند
پشت کدومش میریم
یار دیرین یا شیطان
با لطافت نور درون انفاق ها رو می بینیم
در دل تک تک اتفاقات حقیقتی هست
از طریق معنا به اون حقیقت می رسی
باید لایقش باشیم
شعر بخونیم
به آسمون نگاه کنیم
به درخت نگاه کنیم
پر زدن پرنده رو ببینیم
دریا رو ببینیم
بزاریم روحمون لطیف شه
با عینک شیطان نمی تونیم معنا کنیم
جهنم می شه درونمون
نیاز داریم حضور داشته باشیم
خشم منیت ،
با زندگی عاشقی کنید
کسی که عاشق معنا رو الهی عوض می کنه
اتفاق تلخ رو می بینه
اما معنای الهی میده
تلخی گرفته می شه
جور دیگه اون اتفاق رو می بینه
یار دیرین رو درون اون اتفاق می بینه
متر کمک کننده هست بهت
ببین معنایی که به اتفاق ها میدید ببینید خدا توش هست
با همونا معنا می کنی
شیطان با اتفاق بیرونی وارد نمی شه
شیطان با تفسیر اون اتفاقه
با معنایی که میده وارد می شه
ذهنت جهنم اتفاق رو می سازه
هنوز فرصت داری ولی ذهن می بافه
اتفاق هنوز نرسیده تایمش تو کجا داری میری
زخم ها و تاربکی درون ما درد نیستند
این خشم و کینه و نفرت و حسادت و متیت
کاری می کنند عینک تو می شن
تو با اون عینک زندگی رو می بینی
زیبایی زندگی رو درونت نداری که ببینی
شیطان با حادثه ،با گناه وارد زندگی ما نمی شه
با تفسیر با یک معنا میاد وارد زندکی می شه
گاهی فقط یک نجوا
تو کافی نیستی
تو تنها موندی
هیچ وقت درست نمی شه
الا آخر
می بافه
ولت نمی کنه
حالا خطر ناک ترین جاش اینجاست
🫰که تو بعد مدتی صدای تاریکی
صدای زخمت
اون خشم. اون کینه ،اون حسادت
سال ها بعد با صدای حقیقت اشتباه می گیری
و فکر می کنی حقیقت اونه
برداشتی داری میری باهاش
حواست هست
چه جهنمی درونت به راهه
با افرادی هم نشین می شی که هم افکار خودت هستند
خشم ،کینه ،نفرت
تقویت می کنه
۵ نفر رفیق هم نشینت مهمه
تاثیر مستقیمی به حال و احوالت دارند
شکر وجودت داداش عزیزم ✨✨✨
مدیون کلام عزیزان دلم هستم💚💚💚
همه ما داریم هر لحظه یک داستانی درست میکنیم از اتفاق ها یی که در مسیر زندگی برامون پیش میاد و یک تفسیری داریم
و همه اینها داستان هایی هست که ذهن (نجواها)درست میکنه
از نگاه من نسبت به سطح آگاهی اکنونم بخشیدن و گذر از خشم و کینه زااویه دیدمون رو باز میکنه و بستر رو آماده میکنه برای شنیدن صدای درون صدای خداوند که هر لحظه داره با ما صحبت میکنه
همه ما داریم هر لحظه یک داستانی درست میکنیم از اتفاق ها یی که در مسیر زندگی برامون پیش میاد و یک تفسیری داریم
و همه اینها داستان هایی هست که ذهن (نجواها)درست میکنه
از نگاه من نسبت به سطح آگاهی اکنونم بخشیدن و گذر از خشم و کینه زااویه دیدمون رو باز میکنه و بستر رو آماده میکنه برای شنیدن صدای درون صدای خداوند که هر لحظه داره با ما صحبت میکنه
همه ما داریم هر لحظه یک داستانی درست میکنیم از اتفاق ها یی که در مسیر زندگی برامون پیش میاد و یک تفسیری داریم
و همه اینها داستان هایی هست که ذهن (نجواها)درست میکنه
از نگاه من نسبت به سطح آگاهی اکنونم بخشیدن و گذر از خشم و کینه زااویه دیدمون رو باز میکنه و بستر رو آماده میکنه برای شنیدن صدای درون صدای خداوند که هر لحظه داره با ما صحبت میکنه
زیرا معنا همان نوریست که خدا در دلها مینشاند تا راه را در تاریکیها گم نکنیم...
معنا باید از درون بجوشه،معنا رو با دست و پازدن نمی تونی بهش برسی...
تو برای بیهوده زیستن آفریده نشدهای....
اینکه دو نفر در یک اتفاق یکسان قرار می گیرن و با زاویه دید و نگاهشون و اون معنایی که بهش میدن می تونه ادامه ی مسیر زندگی رو براشون مشخص کنه...